pokud máš manuální klimu,tak teplota vzduchu,pokud máš automatickou to samí a ještě to musíš dát foukat na okno,možná ještě neco...jináč ta teplota je +5°C a u novějších 0°C...kdyžtak mě opravtebokaco píše:Co jsou podle tebe ty podminky?váha píše: zapni klimu a máš to odrošený hnedpokud jsou splněny podmínky pro sepnutí klimy
mlžení skla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
ne to neni jestli je jedno nebo dvou zónová,ale podle roku výroby,od určitýho roku nějak 2000 nebo 2001 teď nevím nastavili dolní mez teploty sepnutí klimy na nula stupňu...musíš nastavit aby to foukalo na přední sklo,jestli an to má vliv rozmrazování předního skla nevímbokaco píše:Takze kdyz mam dvouzonovku automatickou, tak se klima nezapne pod 0?
A tim ofukem myslis tu sipku nahoru nebo rozmrazovani celniho skla.
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
máš rechtchiptuning píše:pokud ti nic z tohoto nepomuze, tak by mohl byt praskly/pouze mikroskopicka trhlina/ vymenik v topeni
to>martex r.j. motoru je u sharana za pristrojovym panelema ne v torpedu
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
BXE paštika
powered by CHF
http://www.skodaoctavia.cz/Interiernavo ... yFiltr.htm
http://www.skodaoctavia.cz/Interiernavo ... ltruO2.htm

http://www.skodaoctavia.cz/Interiernavo ... ltruO2.htm
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
podla mna mlzenie okna je od popisovanych zavad mokry filter...,ale gro problemu je ze neoteka plynule nakondenzovana voda spod vymenika,skuste pred stopnutim motora dat klimu do ECON aspon na 5 minut a mlzit sa nebude ani po rannom nastartovani (s toho vyplyva ze nakondenzovana voda vyschne).Takze jednoznacne dokonale zpriechodnit odtok z vyparnika
Audi A4,1,9Tdi,96kW PD,AVF,avant,quattro,6-kvalt,´02
-
maros261177
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
Ahojte a kde ten vyparnik je? -(GIV 2001 TDI)bernardi píše:podla mna mlzenie okna je od popisovanych zavad mokry filter...,ale gro problemu je ze neoteka plynule nakondenzovana voda spod vymenika,skuste pred stopnutim motora dat klimu do ECON aspon na 5 minut a mlzit sa nebude ani po rannom nastartovani (s toho vyplyva ze nakondenzovana voda vyschne).Takze jednoznacne dokonale zpriechodnit odtok z vyparnika
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
vyber schranku pred spolujazdcom a mas komplet pristup ku klapkam vyparniku a odpadovej hadickeje za radiom ,ovladacom klimy uplne na prednej stene ,ked nemusis nerozoberaj:)maros261177 píše:Ahojte a kde ten vyparnik je? -(GIV 2001 TDI)bernardi píše:podla mna mlzenie okna je od popisovanych zavad mokry filter...,ale gro problemu je ze neoteka plynule nakondenzovana voda spod vymenika,skuste pred stopnutim motora dat klimu do ECON aspon na 5 minut a mlzit sa nebude ani po rannom nastartovani (s toho vyplyva ze nakondenzovana voda vyschne).Takze jednoznacne dokonale zpriechodnit odtok z vyparnika
Audi A4,1,9Tdi,96kW PD,AVF,avant,quattro,6-kvalt,´02
-
maros261177
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
DIKbernardi píše:vyber schranku pred spolujazdcom a mas komplet pristup ku klapkam vyparniku a odpadovej hadickeje za radiom ,ovladacom klimy uplne na prednej stene ,ked nemusis nerozoberaj:)maros261177 píše:Ahojte a kde ten vyparnik je? -(GIV 2001 TDI)bernardi píše:podla mna mlzenie okna je od popisovanych zavad mokry filter...,ale gro problemu je ze neoteka plynule nakondenzovana voda spod vymenika,skuste pred stopnutim motora dat klimu do ECON aspon na 5 minut a mlzit sa nebude ani po rannom nastartovani (s toho vyplyva ze nakondenzovana voda vyschne).Takze jednoznacne dokonale zpriechodnit odtok z vyparnika
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
? Pan ftipálek, směje se nám, co máme socialní verze!