Brzdové kotouče??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tazzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 01 pro 2006, 12:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Tazzy »

Kazdej ma nejakou zkusenost....me se osvecila kombinace
Kotouce -Zimmerman nevrtane
Desky -Ferodo premier
Co clovek to nazor a hlavne kazdej uz neco zkusil (hm)
Jsem takovej malej FOLCWAGN :))
1,9TDi 81 kW AFN
Uživatelský avatar
111toleďák
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 26 lis 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Morava

Příspěvek od 111toleďák »

Já dával Ate powerdisky i desky a musely ven. Zkroutily se jako blázen a tak tam jsou teď BREMBA a spokojenost. Dokonce i nečekaně lépe a účiněji brzdí.
ToledoII 81KW, A4 2.0TDI
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever

Příspěvek od monty »

Poslední dobou 2 reklamačky na kotouče Pilenga-made in Italy :( z 1,8T - 288mm,takže asi nebrat.
B3 mTDI , A3 TDI
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

hm, to bude asi fakt srágora, protože 288mm kotoče na to netrpí, na to zkřivení
dodiak
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 23 led 2006, 19:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodiak »

daval som trw ale neosvedcili sa,brembo ok
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Podle mě jde o větši souhru náhod s volbou kotoučů a destiček. Hodně lidí říká že se jim třeba ty moje Powerdisky zkroutili po 5.000 km, no já na nich mám už přes 40.000 km, zkroucený nejsou a brzděj parádně, záleží taky hodně na stylu jízdy, ty co je rozpalujou víc, tak budou mít asi náběh na zkroucení dříve, pak stačí po takové jízdě vjet do myčky, anebo "čistit" podběhy projetím velké kaluže (znám takového experta) a zkroucení je okamžité.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

no ja ma ted kotouce a desticky JURID..a sem tam zapiskaji,pri dobrzdovani...snad se to zlepsi..doufam :D
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Pískání kotoučů ? Co to je ? To neznám :D že by přeci jen ta čistícá drážka na powerdiskách měla nějakej efekt ?
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever

Příspěvek od monty »

Huml píše:hm, to bude asi fakt srágora, protože 288mm kotoče na to netrpí, na to zkřivení
Dával jsem jich pár a doted v poho,ale ted ty poslední dvě auta,tak nevim,asi špatná várka.reklamace o.k. vzali je s tim,že prej se jim to ted dost stává,ale jenom Octy,že prej maj těžší předek(což se mi moc nezdá) ,ale třeba ty co byli prodaný na G4 v cajku,reklamačka ani jedna. ;)
B3 mTDI , A3 TDI
Uživatelský avatar
111toleďák
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 26 lis 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Morava

Příspěvek od 111toleďák »

No pískání jsem zažil jen na těch ATE a jen ze startu než se zajely, no ale pak se zkroutili .Ti lidi co se jim to stalo jako třeba já opravdu nejezdí aspoň v mém případě bez hlavy brzda plyn..., jak si někteří atečkáři myslí, ale bohužel jak i v mém případě šlo o vadu materiálu z důvodu jistých potíží značky Ate. Jinak přítelkyni jsme na punto sporting Ate dali a ok. Ale na A3 platformu bohužel se objevují problémy.
ToledoII 81KW, A4 2.0TDI
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14464
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Mě se na Fabii ATE taky zvlnily/ zkroutily.
Po cca 3 000km to začlo bejt znáš při brždění a při 5 000km se klepal volant.
Myslel jsem si ale že to není vada kotoučů, tak jsou koupil z Auto Kelly nejlevnější Starline na zkoušku a na nich je 12 000km a držej...
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

Je to asi skutočne o tom šťastí. Asi 5000 km jazdím Ate ako človek, sem tam ako zviera a žiadny problém.
Inak tých príspevkov tu už bolo založených veľa a keď som sa rozhodoval čo tam dať bolo to zaujímavé čítanie.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

jaké kotouče mi doporučíte?? mám seat Toledo v5 2,3 110kw
mám se dívat po vrtaných, vydrží stejně jako klasika, raději si připlácet, nebo se to nevyplatí. Rád bych abych s tím pár desítek tisíc najezdil. Jezdím vesměs volně, žádné závody, klasika.

popřípadě odkaz kde se dají koupit.
díky
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
Uživatelský avatar
111toleďák
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 26 lis 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Morava

Příspěvek od 111toleďák »

Docela levné tady nebo skoda foru prodávané OZzimmermany myslím ty klasické nevětrné.Dobrá cena je i za ty klasika bremba. To by měla být jistota.
ToledoII 81KW, A4 2.0TDI
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

mám ZIMMERMANN vrtane kotuce + predpísané došťičky k tomu FERODO DS2000 a je to super,brzdia od zaciatku perfektne. Prvé kotúče za 7 rokov,čo mám 2,5TDI a nezačali po nejakej dobe triasť,nech robím čo robím...Bola to fakt dobrá investícia. Vrele doporučujem,kúpim si ich znova
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“