nízke hodnoty MAF na volnobehu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

ked je vsetko ak pises a aj mechanicky je egr zaslepeny tak treba prekontrolovat vsetko od vstupu vzduchu do filterboxu az po potrubie na hlave.......ci to niekde neprisava medzi vahou a turbom za turbom je to asi ok to by asi piskalo a nemal by si tlak no a mozno je fakt zanesene to potrubie tak ze to skrti aj tu boli foto ze tam bol taky nanos ze zobralo polovicu prierezu inak ta hodnota nato ze je to zaslepene je fakt mala....
Tdi
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od johnyM128 »

hiero píše:ked je vsetko ak pises a aj mechanicky je egr zaslepeny tak treba prekontrolovat vsetko od vstupu vzduchu do filterboxu az po potrubie na hlave.......ci to niekde neprisava medzi vahou a turbom za turbom je to asi ok to by asi piskalo a nemal by si tlak no a mozno je fakt zanesene to potrubie tak ze to skrti aj tu boli foto ze tam bol taky nanos ze zobralo polovicu prierezu inak ta hodnota nato ze je to zaslepene je fakt mala....
robilo to aj s pôvodným 85kw airboxom aj s novým 96kw... na váhu som dával nové tesnenie, ked som zhodil hadicu za váhou a zapchal ju motor zdochol - takže tam by to tiež malo tesniť... Vravím divné..
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Něco podobného mi ukazovala diagn. když mi při výměně rozvodů natočili vačku krapet mimo (na setrváku to dělalo cca 2-3cm na obvodu). Patrně to trošku funělo ventily zpět do sání - tlak byl OK, ale přes váhu teklo málo. Ale motor měl o poznání delší odezvu na plyn a i trošku měl jiný zvuk (dunění na vstupu do airboxu)
Passat 4motion AVF
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

hm inak to moze byt aj vtom zlom casovani ale pisal ze vykonovo bez problemu.....aka je hodnota synchronizacie?
Tdi
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1431
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Na AUY zavrit EGR..
Nenapadlo nekdy toho tunera, ze je zpetnym
vedenim i ohrivana voda ?(chlazeni spalin)
A zrovna na SAG, kde je zima i v lete.
280mg je OK, 500 je nahradni hodnota pri vadnym
MAF.
Pokud rikas, ze ti nekdo zavrel EGR, tak pozadavek by
musel byt 850,videl jsem par typku co to zaviraj v sw
protoze je to good, ale uz nepremyslej jaky to bude mit dusledek.
Ja kdyz to delam nezavisle na znacce, tak necham aspon trosku
EGR otevreny.U aut co maj chlazeni vodou zpetny.
Naposledy upravil(a) anydraj dne 20 úno 2016, 08:05, celkem upraveno 1 x.
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od johnyM128 »

anydraj píše:Na AUY zavrit EGR..
Nenapadlo nekdy toho tunera, ze je zpetnym
vedenim i ohrivana voda ?(chlazeni spalin)
A zrovna na SAG, kde je zima i v lete.
280mg je OK, 500 je nahradni hodnota pri vadnym
MAF.
Pokud rikas, ze ti nekdo zavrel EGR, tak pozadavek by
musel byt 850,videl jsem par dementu co to zaviraj v sw
protoze je to good, ale uz nepremyslej jaky to bude mit dusledek.
Ja kdyz to delam nezavisle na znacce, tak necham aspon trosku
EGR otevreny.U aut co maj chlazeni vodou zpetny.
:D :D :D :D :D :D

Mohol by si vedieť, že práve SAG má v sérii bufík - čiže je šumafuk jedno či tam ohrievanie cez egr je alebo nieje... imho a ja ho mám ešte prerobený na nezávislé kúrenie :D takže ten motor pri štarte mrazy nepozná - je predhriaty :D

500 - to nieje náhradná hodnota, ak je zavreté egr, cez maf tečie viac vzdcuhu /ináč by tam išiel vzduch z výfuk zvodov/....
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

550 je nahradni hodnota pri vaze ko nebo vytazenym konektoru.850 pri vaze off v sw. Tak nemel (noteeth)
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Jedine to,ze Viktor robil egr off ma uistuje,ze je to ok,inak by som neveril (LOL)
A teda,cital som len pomedzi riadky ,aky je problem s autom? Ci len skumas hodnoty?
Ono je rozdiel aj v 85/96kw sani rozdiel ,v priemere,aj to zohrava rolu,ale Viktor urcite robil kalibraciu..
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od johnyM128 »

UchoTD píše:Jedine to,ze Viktor robil egr off ma uistuje,ze je to ok,inak by som neveril (LOL)
A teda,cital som len pomedzi riadky ,aky je problem s autom? Ci len skumas hodnoty?
Ono je rozdiel aj v 85/96kw sani rozdiel ,v priemere,aj to zohrava rolu,ale Viktor urcite robil kalibraciu..
Spravne kalibracia prebehla to je jasne. Teraz sa palivo davkuje na zaklade tlaku turba jazdi to ok. Predtym ked to bolo cez Maf to do 1500 bolo total mrtvola, nad 1500 raketa. Celkovo reakcia na plyn spomalena - podlaha, par sekund nic a potom islo ako odtrhnute :) Vaha new pierburg, skusobne 2x nove bosch - hodnoty +/- rovnake

Rozvod - na vagu synchronizacia ok, kontrola remena - posunuty o zub, vacka posunuta na max... Preto to bolo na vag ok. Remen nastaveny, spravena synchronizacia... Trochu sa to zlepsilo ale stale to nieje ok... Zo spodu to nieje na 100% v otackach ako píla

Prosim len vecne prispevky a konstruktivne :)
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Do 1500 mrtvola,chcelo by to lognut,ale zase od tak nizkych otacok to nikdy nebude raketa.
A teraz ti to nevyhovuje ked to je switchnute na MAP senzor?
Alebo chces aby to fungovalo cez MAF?
Do 1500 to ozaj nebude daka strela,teda zalezi,ze ako mrtve,tazko sa posudzuje vykon v tak nizkych otackach.to uz musis posudit ty,ci to je prejav auta,ze do 1500 to ozaj nejde alebo je to prejav auta.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od johnyM128 »

Do 1500 mrtvola v porovnani s rovnakym autom.. Do kopca sa rozbehnut bolo utrpenie...teraz cez map je to lepsie - ked to bolo cez maf tak na logu bolo vidiet malo vzduchu malo nafty dala rj, ked nabehlo viac vzduchu tak sa auto rozbehlo

Teraz ked je map je to fajn ale chcem zavadu odszranit a nie sa tvarit ze je to ok 😊
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“