už nevím si rady?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

erwin
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 07 led 2014, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: sousedovice 30

Příspěvek od erwin »

Aspon že my někdo napíše a poradí.Dík moc.Je to od egr ventilu jde to za motorem od sání egr je zaslepenej je čistej ale je tam olej.Jako kdyby se rosil motor.
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Pohledej tu. Je toho tady o tomto problému mraky. Třeba něco hýýýr: http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... sc&start=0
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

erwin píše:Aspon že my někdo napíše a poradí.Dík moc.Je to od egr ventilu jde to za motorem od sání egr je zaslepenej je čistej ale je tam olej.Jako kdyby se rosil motor.
Ahá, tak to jó. Ještě napiš, že na měrce je úbytek oleje neznatelnej a sme doma...
Oct asv 2000, DieselPower
erwin
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 07 led 2014, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: sousedovice 30

Příspěvek od erwin »

No trochu ho do víměny chibí cca 0.5 až 0.7l max
erwin
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 07 led 2014, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: sousedovice 30

Příspěvek od erwin »

Chlapi fakt díky moc.Skusím tou váhou a pak regulací.Dneska mě to spadlo 5 krát vždycky nad tři tisíce otáček.Nejraději do kopce.
to je v píč.!Najel jsem na nom jen třicet tisíc kupoval jsem ho noví.To snad dělaj v Polsku nebo či co?
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

To, že je v sání olej je normální. A že EGR po nějakejch km netěsní je taky v normě. A spotřebu oleje máš taky cajk, takže bych neřešil blbosti. Projdi si to téma, co odkazuje blonn.
Oct asv 2000, DieselPower
erwin
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 07 led 2014, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: sousedovice 30

Příspěvek od erwin »

Fakt díkes.
erwin
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 07 led 2014, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: sousedovice 30

Příspěvek od erwin »

Zdarec musím napsat.Záhada vyřešena.Byla vypadlá hadička co vede do plastoví banky bych to nazval nad turbem který pak vedou do hadice k turbu.Celej problém co padalo do nouzáku. (LOL) To jsem ale :D .Díky za rady.
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

No tak. Tyhle netesnosti, deravosti, vypadlosti a podt. ventily dokazou potrapit. Tohle je prvni co udelat. Vse radne skontrolovat, pripadne vymenit. Kdyby jsi hnedka udelal ten LOG, tak bys to mel asi driv z krku ;). Ale popis problemu byl jaksi zavadejici...
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“