Seat ibiza ALH 1.9TDI 234PS / 434Nm powered by TDI FUN

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

marena tdi píše:Je tam na to nádoba co zachytává olejovou mlhu (oiltank) .
Mareno, ty ses ale matlak, co? Ani zasobnik ani na paru.

Zachytava olej a proto se tomu rika oil catch tank, tedy, paklize se uchylim k purismu "nadobka zachytavajici olej" a funguje na principu kondenzace, takze, kdyz neumis anglicky natoz si to vygooglit a neumis si to prelozit, tak se prece zamysli: kondenzacni nadrzka na olej.

PS: doufam, ze pojem, resp. vyznam slova kondenzace si pamatujes ze zakladky, ikdyz ti to na ucnaku urcite zopakovali
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

- tak bud je tam oilcatch tank ketrej separuje olejovou mlhu od oleje a olej padá zpet do nádobky a ,,cistej,, vzduch pokracuje zpet do sání, ale ten tam nebude protože nevidim zadnej vstup zpet do sání.

-a nebo obyc nádobka do které je vyvedena ta hadice na sprostaka a šmitec. Vstup do sání je zaslepen a nebo vůbec tam není. Taky to tak mám ale docela to smrdí, nastesti uz mamdoma vyrobenej tank na míru takže pujde do auta konecne.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Trouba co chyta za slovo - klasika .
Je tam nadobra OIL CATCH TANK do ktere vede hadice z motoru . Vyvod je pak uz ven a ne zpet do sani . Ten je zaslepen . Ano je pravda ze to smrdi .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Registrován: 31 pro 2014, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hrubec »

no a uvnitr toho tanku mas co?je tam nejake bludiste nebo co tam je?Foreste a ty natohle neodpovidej!!!!! (noteeth)
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

Keby to ide z vika ventilov do oct a z oct spet do sania to by nebolo lepšie? Alebo to by sa špinilo?
Cupra TDI
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

< (offtopic) >
marena tdi píše:Trouba co chyta za slovo - klasika .
Je tam nadobra OIL CATCH TANK do ktere vede hadice z motoru . Vyvod je pak uz ven a ne zpet do sani . Ten je zaslepen . Ano je pravda ze to smrdi .
Trouba ses ty ... a tuplovanej, mel jsi alespon drzet hubu a krok a nemast tu zase lidi. protoze jsi to "trumfnul" dalsim nesmyslem: muze to vest do sani, dokonce pro motor je zadouci (ikdyz ne nezbytne), aby to bylo nejak lehce odsavano. Nicmene, muze tam byt i prosty vyvod - ale ten neni zaslepen, tam je filtr nebo neco pruchoziho, protoze kdyby nebylo, tak by to pozbylo vyznamu a stacilo by zaslepit diru na odvetrani.

... od cloveka, ktery je tim vyucen, zivi se tim a jeste to inzeruje pozoruhodny amaterismus.

Paklize by sis tu chtel snad stezovat na to, ze te urazim nebo zesmesnuji tak si to rovnou odpust protoze to cinis ty sam sobe a ja jen lidi vyvadim z omylu. Ikdyz tak cinim sveraznym zpusobem, ale ty jsi o moznost projevu slusnosti z me strany vlastnim pricinenim prisel do te doby, nezli se verejne priznas, posypes si hlavu popelem a poskozenym se omluvis, tak /pokud bude moznost/ po tobe pujdu jako slepice po flusu ... a ze to dodrzim to vis moc dobre, na to jsi me mel moznost poznat dostatecne ;)

Ja, kdyz nevim, tak bud neprispivam a nebo se snazim si to nastudovat nebo oslovim odbornika (neni nic potupneho se zeptat, jen se clovek musi umet zeptat). Neni nic smutnejsiho, kdyz nekdo, koho tu nekteri berou za odbornika (mluvim ted predevsim o tobe) tu uvadi lidi v omyl.

@Hrubec: "..., hloupeho kopni"

@tantor-bn: A jak by se to spinilo, kdyz olej zkondenzuje v oil catch tanku (protoze pokud ne, nefunguje)?

Navic, nejenze to smrdi, ale v pripade, ze tam neni oil catch tank, tak to i kape - ja jsem takto znehodnotil firemni dlazbu parkoviste.

</ (offtopic) >
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

:) Troubo- nic jsi nevidel , netusis jak je co zapojene a jenom opet teorizujes. Nikdo neni neomylny a neco muze napsat spatne .Kazdy normalne prumerny clovek to pochupi , ale pro kapacitu tveho razeni to je evidentne problem.Tak jako vzdy . Nicmene neminim v kazdem prizpevku omilat stare veci a porad dokola .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

marena tdi píše::) Troubo- nic jsi nevidel , netusis jak je co zapojene a jenom opet teorizujes. Nikdo neni neomylny a neco muze napsat spatne .Kazdy normalne prumerny clovek to pochupi , ale pro kapacitu tveho razeni to je evidentne problem.Tak jako vzdy . Nicmene neminim v kazdem prizpevku omilat stare veci a porad dokola .
Ja, ze netusim co a jak je zapojene? Nevim, kolik jsi jich vyrobil a namontoval ty ale ja jich "par" za sebou mam.

Paklize nekdo, resp. kdokoli napise "zaslepit" v pripade vydechu, tak je blb na n-tou. Nikdo neni neomylny a chybovat je lidske ale nesmysl trumfnout dalsim nesmyslem - to chce "talent" (LOL)

Nemusis v kazdem prispevku omilat stare veci, staci, kdyz se za svoje svinarny jednou, verejne a uprimne omluvis zucastnenym - ano, tak "jednoduche" to je. Zatimco poskozeni s tim meli/maji neprijemnosti stale, tobe staci jen toto.

PS: ve slove "příspěvek" je "s", se zpěvem to nema nic spolecneho - uz si to zapamatuj ... negramot pise "s" tam, kam patri "z", protoze to tak slysi ale jen blb pise "z" tam, kde slysi a pise se "s" ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Omlouvat a komu prosím tě? Pokud myslíš sebe tak to myslíš špatně. Pokud se to týče práce, tak s tebou jsem udělal dva špatně obchody. Ten první když si koupím od tebe polotovar za hříšné peníze (turbo) a ten druhý když ti já něco udělám za pořizovací náklady. Nicméně tohle bylo a já se ponaučil. Já jen doufám že ty jako ekolog ( který tady lobuje za čistotu, což je správně) až někdy dodělas toho Rotackoveho golfa a ty tvoje nano super technické věci v motoru vydrží tak to nebude kouřit nebo případně poškozovat cizí majetek tím že s toho bude téct olej jak u tvého ( firemního) AJM twinturbo.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

marena tdi píše:Omlouvat a komu prosím tě? Pokud myslíš sebe tak to myslíš špatně. Pokud se to týče práce, tak s tebou jsem udělal dva špatně obchody. Ten první když si koupím od tebe polotovar za hříšné peníze (turbo) a ten druhý když ti já něco udělám za pořizovací náklady. Nicméně tohle bylo a já se ponaučil. Já jen doufám že ty jako ekolog ( který tady lobuje za čistotu, což je správně) až někdy dodělas toho Rotackoveho golfa a ty tvoje nano super technické věci v motoru vydrží tak to nebude kouřit nebo případně poškozovat cizí majetek tím že s toho bude téct olej jak u tvého ( firemního) AJM twinturbo.
Preventivni citace, vyjadrim se jakmile se tomu budu moci plne venovat. Do te doby se profackuj a precti si to znovu, snad se proberes a nezli na to budu moci reagovat, tak se omlouvis ... vem si, stale ti davam sanci.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7587
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Foreste, zase máš rýmičku?...
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

To bude něco vážnějšího, než zánětlivé onemocnění sliznice nosní dutiny...
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“