spotřeba 2,5 TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
spotřeba 2,5 TD
Tak já jsem si před měsícem pořídil Jeepa cherokee 2,5 TD právě kvůli spotřebě a to jsem teda zklamanej:
Při jízdě mimo město , 20 km jezdím na chatu s jízdou do 100 km/h, z kopce vyřazuju ......10 litrů /100 Km
Při jízdě po městě, žádné semafory, z kopce vyřazuju .....14 litrů /100 Km
Auto má standartní pneu, opravdu jsem teda nadšenej, zvláště, když jsem před koupí pročetl diskuze kde všichni píšou, jak jim diesel žere 9,5. Já mám kombinovanou 12.
je to normální ?????????
Při jízdě mimo město , 20 km jezdím na chatu s jízdou do 100 km/h, z kopce vyřazuju ......10 litrů /100 Km
Při jízdě po městě, žádné semafory, z kopce vyřazuju .....14 litrů /100 Km
Auto má standartní pneu, opravdu jsem teda nadšenej, zvláště, když jsem před koupí pročetl diskuze kde všichni píšou, jak jim diesel žere 9,5. Já mám kombinovanou 12.
je to normální ?????????
Jeep cherokee 2,5 TD
- warhead_cz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 506
- Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
- Bydliště: Sok. u K.Varu
Re: spotřeba 2,5 TD
tezko rict je to ale kolos to se musi nechat 

Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI 

otec ho kdysi mel, je fakt, že to byla funglovka,ale on s tím jezdil i za 8 litrů. průměr kolem 9,5, být tebou skontroluju vstřiky a čerpadlo.ty 2,5 td nejsou moc dobré, je to motor Alfa a tam ty dvě hlavy, to je tragedie, zlatá 2.1 td renault, znamej ho měl a najezdil na něm 450 tis km, měnil jen turbo a spojku.Otec jak měl 150tis, začaly praskat hlavy, vím že něco s rozvodama, tak se toho rychle zbavil. Ale možná budeš mít štěstí. Mnoho zdaru! 

pozri, ja mám 2,5 TDI od VW so 180 zajacmi pri 4000ot a neni to ovela skromnejsie
mesto mimo sezony 11litrov
mimo mesta klidek jazda 8 ale nad 100 aj 10 litrov
pohon vsetkych kolies ako aj ty Pepee, ale veľa závisí od toho v akom stave je motor.
Možno ho máš zanesený na ventiloch, možno tam neni v poriadku niečo z turbom a už je na svete spotreba.
Jednoducho, vitaj vo svete spotrebičov.
mesto mimo sezony 11litrov
mimo mesta klidek jazda 8 ale nad 100 aj 10 litrov
pohon vsetkych kolies ako aj ty Pepee, ale veľa závisí od toho v akom stave je motor.
Možno ho máš zanesený na ventiloch, možno tam neni v poriadku niečo z turbom a už je na svete spotreba.
Jednoducho, vitaj vo svete spotrebičov.

180BHP 2,5 TDI
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 22 kvě 2009, 20:23
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 417
- Registrován: 25 črc 2007, 20:05
- Bydliště: Usti nad labem
- Kontaktovat uživatele:
hlavy jsou tam 4otas píše:otec ho kdysi mel, je fakt, že to byla funglovka,ale on s tím jezdil i za 8 litrů. průměr kolem 9,5, být tebou skontroluju vstřiky a čerpadlo.ty 2,5 td nejsou moc dobré, je to motor Alfa a tam ty dvě hlavy, to je tragedie, zlatá 2.1 td renault, znamej ho měl a najezdil na něm 450 tis km, měnil jen turbo a spojku.Otec jak měl 150tis, začaly praskat hlavy, vím že něco s rozvodama, tak se toho rychle zbavil. Ale možná budeš mít štěstí. Mnoho zdaru!
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
Otas- že Renaulty nemusím, ale 2,1 TD /i D/ byl povedený motor, při potkání jsi vyměnil vahadýlko a najížděl mraky km..Dodnes vzpomínám na zátah TD v renaultu 21-kam se serou všechny TDI..Tehdy jsem měl políčíno na Jeepa 2,1 Td, sice se to muselo točit jako pionýr aby s tím hýbal, ale jinak pohoda..A co já vím, dalo se s VM jezdit okolo 7 litrů a člověk se k němu musel chovat slušně, neměl rád lemply, kteří nekontrolovali vodu, měli přicpané chladiče a tekoucí pumpy...Všichni vodníci s dělenými hlavami nemají rádi přehřátí , protože jim chybí tuhost celistvé hlavy..A výměna jen jedné hlavy, bez přetažení komplet všech 4 nemá význam, to není Zetor a litina....
Hlavně ocáskové, kteří se pohybují mezi norm. teplotou a přehřátím /s vlekem a autem za zády/ to zničili brzo...Chce to thermostat, co otvírá dřív, popřípadě spínač na sepnutí větráku před kopcem/když to má elektrický/, prostě dát mu rezervu..Ne čekat v Itálii v koloně s běžícím motorem než sepne vrtule.../ale to platí všeobecně/ Kolikrát jsem čuměl , co mi vyprávěli zlatokopové, jak daleko dojeli bez vody s prasklou hadicí...No prostě číšníci..

Hlavně ocáskové, kteří se pohybují mezi norm. teplotou a přehřátím /s vlekem a autem za zády/ to zničili brzo...Chce to thermostat, co otvírá dřív, popřípadě spínač na sepnutí větráku před kopcem/když to má elektrický/, prostě dát mu rezervu..Ne čekat v Itálii v koloně s běžícím motorem než sepne vrtule.../ale to platí všeobecně/ Kolikrát jsem čuměl , co mi vyprávěli zlatokopové, jak daleko dojeli bez vody s prasklou hadicí...No prostě číšníci..

nepropadat panice...