spotřeba 2,5 TD

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pepee
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 11 črc 2007, 13:19
Odpovědi: 0

spotřeba 2,5 TD

Příspěvek od pepee »

Tak já jsem si před měsícem pořídil Jeepa cherokee 2,5 TD právě kvůli spotřebě a to jsem teda zklamanej:

Při jízdě mimo město , 20 km jezdím na chatu s jízdou do 100 km/h, z kopce vyřazuju ......10 litrů /100 Km

Při jízdě po městě, žádné semafory, z kopce vyřazuju .....14 litrů /100 Km

Auto má standartní pneu, opravdu jsem teda nadšenej, zvláště, když jsem před koupí pročetl diskuze kde všichni píšou, jak jim diesel žere 9,5. Já mám kombinovanou 12.

je to normální ?????????
Jeep cherokee 2,5 TD
Uživatelský avatar
warhead_cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 506
Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Sok. u K.Varu

Re: spotřeba 2,5 TD

Příspěvek od warhead_cz »

tezko rict je to ale kolos to se musi nechat (noteeth)
Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI :)
otas
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 19 úno 2006, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od otas »

otec ho kdysi mel, je fakt, že to byla funglovka,ale on s tím jezdil i za 8 litrů. průměr kolem 9,5, být tebou skontroluju vstřiky a čerpadlo.ty 2,5 td nejsou moc dobré, je to motor Alfa a tam ty dvě hlavy, to je tragedie, zlatá 2.1 td renault, znamej ho měl a najezdil na něm 450 tis km, měnil jen turbo a spojku.Otec jak měl 150tis, začaly praskat hlavy, vím že něco s rozvodama, tak se toho rychle zbavil. Ale možná budeš mít štěstí. Mnoho zdaru! ;)
p3ry
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 03 srp 2007, 11:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od p3ry »

A mas to v manualu, nebo v automatu? Ja jenom kvuli tomu vyrazovani z kopce.
otas
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 19 úno 2006, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od otas »

2,5 td byly velice málo v automatu, má to 100% manuál
Uživatelský avatar
jansko
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 16 srp 2007, 09:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od jansko »

pozri, ja mám 2,5 TDI od VW so 180 zajacmi pri 4000ot a neni to ovela skromnejsie
mesto mimo sezony 11litrov
mimo mesta klidek jazda 8 ale nad 100 aj 10 litrov
pohon vsetkych kolies ako aj ty Pepee, ale veľa závisí od toho v akom stave je motor.
Možno ho máš zanesený na ventiloch, možno tam neni v poriadku niečo z turbom a už je na svete spotreba.
Jednoducho, vitaj vo svete spotrebičov. :D
180BHP 2,5 TDI
OffroadMaster
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 22 kvě 2009, 20:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od OffroadMaster »

No tak já mám 2,5TD na 31x10,5x15 gumách, zvednutý, a jezdim tak za 11,5 a kluci ze slovenska říkali, že se bez úprav vejdou do 10l na 100. Pojedu taky seřídit čerpadlo. Taky se mi to nelíbí :D
67gtman
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 29 srp 2009, 18:18
Odpovědi: 0
Bydliště: TN Slovensko

Příspěvek od 67gtman »

minule som isiel 940 km na dve plne nadrze 80% po dialnici pricom minimalne bola z polovice plna pri dojazde tj spotrebu ma tak 8-8,5 max. nie je dobre ho vytacat, ist tak 110 cca 2200-2300 ot/min
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

otas píše:otec ho kdysi mel, je fakt, že to byla funglovka,ale on s tím jezdil i za 8 litrů. průměr kolem 9,5, být tebou skontroluju vstřiky a čerpadlo.ty 2,5 td nejsou moc dobré, je to motor Alfa a tam ty dvě hlavy, to je tragedie, zlatá 2.1 td renault, znamej ho měl a najezdil na něm 450 tis km, měnil jen turbo a spojku.Otec jak měl 150tis, začaly praskat hlavy, vím že něco s rozvodama, tak se toho rychle zbavil. Ale možná budeš mít štěstí. Mnoho zdaru! ;)
hlavy jsou tam 4
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

spotřeba s tím stejným motorem, ale v alfě je (s upraveným čerpadlem a turbem) od 5l/100 +

jde taky o s tyl jízdy
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Otas- že Renaulty nemusím, ale 2,1 TD /i D/ byl povedený motor, při potkání jsi vyměnil vahadýlko a najížděl mraky km..Dodnes vzpomínám na zátah TD v renaultu 21-kam se serou všechny TDI..Tehdy jsem měl políčíno na Jeepa 2,1 Td, sice se to muselo točit jako pionýr aby s tím hýbal, ale jinak pohoda..A co já vím, dalo se s VM jezdit okolo 7 litrů a člověk se k němu musel chovat slušně, neměl rád lemply, kteří nekontrolovali vodu, měli přicpané chladiče a tekoucí pumpy...Všichni vodníci s dělenými hlavami nemají rádi přehřátí , protože jim chybí tuhost celistvé hlavy..A výměna jen jedné hlavy, bez přetažení komplet všech 4 nemá význam, to není Zetor a litina.... :)
Hlavně ocáskové, kteří se pohybují mezi norm. teplotou a přehřátím /s vlekem a autem za zády/ to zničili brzo...Chce to thermostat, co otvírá dřív, popřípadě spínač na sepnutí větráku před kopcem/když to má elektrický/, prostě dát mu rezervu..Ne čekat v Itálii v koloně s běžícím motorem než sepne vrtule.../ale to platí všeobecně/ Kolikrát jsem čuměl , co mi vyprávěli zlatokopové, jak daleko dojeli bez vody s prasklou hadicí...No prostě číšníci.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Americké vozy“