ADBlue dojezd 1050km

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

laurin.clement
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 30 led 2006, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

ADBlue dojezd 1050km

Příspěvek od laurin.clement »

Zdravím.Na Alhambře r.v.2011 2.0l CR 103KW. na maxidotu se mi rozsvítilo doplňte redukční prostředek nebude možné pak startovat. AD blu je plné a nikdy nedošlo.Chyby v ŘJ jednotce nejsou. Kontrola napnění hlasí 99.,56%.Tak nevím proč to hlasí, že se musí doplnit. Nádrž byla sundaná z auta a vše co šlo se vyčistilo, profouklo,doplnilu se ADBlue a nepomohlo to. Musí se to nějak restovat a nebo je problém někde jinde.Dík za opodvědi.
Stříbrná Alhambra 2.0 CR,
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Co vim, tak muzes nalejt i destilku misto mocoviny a pak ti to dovoli dojet, ale je treba to pak znovu reaktivovat (servis), protoze ti to pak uz nedovoli znovu nastartovat. Jednotka vi, ze jsi tam neco nalil, ale protoze nedochazi k redukci NOx, pozna ze to neni mocovina a nedovoli ti dalsi start.

Hledal bych v merenych hodnotach z cidel. Vypada to, ze problem je spis tam, kdyz mocovinu v nadrzi mas.

Tady studijni material:
http://www.myturbodiesel.com/1000q/vw-t ... udi-q7.htm
Naposledy upravil(a) fabiátor dne 17 bře 2016, 21:15, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: ADBlue dojezd 1050km

Příspěvek od TDIfun »

laurin.clement píše:Zdravím.Na Alhambře r.v.2011 2.0l CR 103KW. na maxidotu se mi rozsvítilo doplňte redukční prostředek nebude možné pak startovat. AD blu je plné a nikdy nedošlo.Chyby v ŘJ jednotce nejsou. Kontrola napnění hlasí 99.,56%.Tak nevím proč to hlasí, že se musí doplnit. Nádrž byla sundaná z auta a vše co šlo se vyčistilo, profouklo,doplnilu se ADBlue a nepomohlo to. Musí se to nějak restovat a nebo je problém někde jinde.Dík za opodvědi.
Flash aktualizace muze pomoct.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
okob
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 pro 2007, 09:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od okob »

Neni nadrz prelita?? Melo by stacit dolit ADbl a nechat zaple jen zapalovani. Jinak bych doporucil nejaky servis znackovy nez bude pozde.
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

Klasika, je v haji Nox snimac s RJ, bude potřeba vymenit + aktualizace sw po vymene.2011 je nestastna , kde odchazely a byly vadne snimace.
okob
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 pro 2007, 09:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od okob »

jj 15tis
laurin.clement
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 30 led 2006, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od laurin.clement »

Děkuji za odpovědi, pokud by byl NOX snímač v háji tak v měřených hodnotách by přece nic neukazoval a on normálně ukazuje. Auto už bylo va značkové servisu a dle jejich závěru je v něm aktuální soft. To byla jejich první odpověď přehrajeme a bude to vpořádku a ono není.Dali mi auto zpět, že neví co s tím,Celý den prý na něm vyšívali ( moc tomu nevěřím). Asi budu muset navštívit jiný servis.
Stříbrná Alhambra 2.0 CR,
okob
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 pro 2007, 09:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od okob »

Přijeď do LBC do Autotrendu a vyřešíme není problém.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

laurin.clement píše:Děkuji za odpovědi, pokud by byl NOX snímač v háji tak v měřených hodnotách by přece nic neukazoval a on normálně ukazuje. Auto už bylo va značkové servisu a dle jejich závěru je v něm aktuální soft. To byla jejich první odpověď přehrajeme a bude to vpořádku a ono není.Dali mi auto zpět, že neví co s tím,Celý den prý na něm vyšívali ( moc tomu nevěřím). Asi budu muset navštívit jiný servis.
1) Co pamet zavad (DTC chybove hlasky) ? Mas diagnostiku ? Jsou nejsou zavady ? Jake ?

Muzes tam najit treba tohle:
008704 - NOx Sensor 1 Bank 1
P2200 - 003 - Electrical Malfunction


2) Ze senzor ukazuje je znamkou toho, ze neni zcela zniceny. Vec jedna. Ale ta druha je, co to cidlo ukazuje za hodnoty. Pokud ukazuje, ze katalyticka reakce (SCR) neprobiha, tak ti pak RJ rve, ze nemas mocovinu v nadrzi, ackoliv ji mas, protoze tak ma nastavenej algoritmus vyhodnoceni stavu v software. Podle toho se da postupovat. Napriklad vyhodnotit, jestli je problem v cidle, nebo treba v ovladani trysky na vstrik mocoviny do vyfuku, atd.
laurin.clement
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 30 led 2006, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od laurin.clement »

Jak jsem dříve závady 0 ani nesvítí žádná kontrolka co se týče emisí. Před chvíli jsem udělal test účinnosti SCR a objevla se hláška test ukončen - závada. A v tu dobu se rozsvítila konrolka na palubce. V paměti závad je hláška. Tlak redukčního prostředku nízký. Co si pod tím mám představit napadlo mě čeradlo a nebo špatný snímač tlaku redukčního prostředku, kerý může dávat nesmyslný signál, ale když dám je otestovat tak nějaké monožství dáva, ale zda je dostatečné tak to nevím. Přes trisku do výfuku také něco teče ale zda je dostatečné to také nevím.Nevíte někdo přesně jaké množství a jaký tlak má čerpadlo dávat.
Stříbrná Alhambra 2.0 CR,
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Mrkni na obrazek jak to funguje:

https://www.google.cz/search?q=DPF+SCR& ... xFQbGRM%3A

Skoro bych to videl, ze ti tam opravdu jen netece mnozstvi co ma, respektive v jine koncentraci nez je potrebna pro SCR. A jednotka je ted prepnuta do modu nouzovy dojezd, protoze si mysli, ze SCR neprobiha.

Podle me ted asi bude treba nejdriv jednotce rict, ze nema byt v nouzovem modu a projistotu odsat Adblue co je v nadrzce a dat tam napln, ktera ma opravdu spravnou koncentraci. Mozna je problem jen v tom.

Pokud pripustime, ze je problem v hardware, tak je treba se zamerit na vstrikovane mnozstvi mocoviny a nebo na to NOx cidlo. Tlak nizky mi automaticky rika, prover pumpu, hadice a trysku.
laurin.clement
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 30 led 2006, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od laurin.clement »

Takže to vypadá na čerpadlo KO. Odpojil jsem výstup na čerpadle a přes diag. jsem je spustil a ani kapka. Opětovné vyčištění a složení a stale stejné sucho. Asi to byly jeho poslední chvilky a teď budu schánět nové. Když jsem se díval na ceny tak to vyjde skoro nastejno jestli NOX senzor a nebo nové čerpadlo. Jenom doufám, že mi díky tomu také NOX senzor neodkráčel do věčných lovišt. To se pozná až se dá nové čerpadlo co se ještě přihodilo.
Stříbrná Alhambra 2.0 CR,
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Nejdřív udělej flash v autorizaku nebo někdo kdo ho má a pak pokračuj když to nepomůže
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
laurin.clement
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 30 led 2006, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od laurin.clement »

OK zkusím ještě jendou štěstí v jiném servise.
Stříbrná Alhambra 2.0 CR,
jama
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 19 bře 2016, 09:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od jama »

Ahoj, mam podobny problem, mozno ten isty. Diagnostika pise error code 15733 - NOx-Kat. Bank1.
Chcem sa spytat, staci vymenit NOx senzor od Boshu za cca 50€ http://www.amazon.com/Bosch-15733-Oxyge ... B000BZG8ZU alebo, je nutne menit vsetko aj s tou riadiacou jednotkou za cc 600€?
Riesil ste to uz niekto?
dakujem
j.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“