Domecek píše:WOBe, myslím že ti bude tak 18 a taťka ti koupil OIII RS, protože kdo tyhle auta pamatuje a jezdil v nich, opravoval je, by takovýhle přiblblí kecy nikdy nevedl.
Asi tak, souhlas. Je to legenda a kdejaký fagoš by to hned likvidoval.
Nezažil = nepochopí (nechce pochopit).
Něco jsme v tom taky nalítali,do školy,na diskotéky, ale dobrovolně bych v tom už nejezdil. Ale tehdy jsme oproti těm ve Š105 cítili hodně výš. Motor se sice točil furt, ale pořád bylo potřeba se štourat v něčem jiným nebo něco vyvařovat.
A ty povídačky o tom že se auto nekupuje na bourání si přemítněte v moment kdy si to nebude myslet ten, co se bude řítit v protisměru na Vás. Pár lidí co takhle skončili, nebo doteď litují že na manželčině autě šetřili,i když na to měli, znám.
No tak to by jsi s tímhhle paranoidním smýšlením nemohl vylezt ani z baráku co když pojede cyklista a srazí tě na polní cestě...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ukaž mi jediný moderní auto, který vydrží tolik, co třeba zrovna tento G2. Bez větších investic a zásahů. Myslíš, že ty připitomělý, dvakrát přeplnovaný chcípáci s obsahem dvou trabantů, deseti kilometrama kabelů,padesáti čidlama na výfuku a podobnýma kokotinama vydrží jezdit 30 let??? Prober se z té diskotéky. Čím modernější technika, tím nižší spolehlivost. A jiné už to nebude.
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
jirkastrachota píše:Ukaž mi jediný moderní auto, který vydrží tolik, co třeba zrovna tento G2. Bez větších investic a zásahů. Myslíš, že ty připitomělý, dvakrát přeplnovaný chcípáci s obsahem dvou trabantů, deseti kilometrama kabelů,padesáti čidlama na výfuku a podobnýma kokotinama vydrží jezdit 30 let??? Prober se z té diskotéky. Čím modernější technika, tím nižší spolehlivost. A jiné už to nebude.
já to vidím podobne
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Všechno jednou doběhne, i Němci nezakázali Trabanty, když se spojili a postupně zmizely ze silnic. Tak proč hned zakazovat? Kolik jste těchle aut viděli jezdit po D1? Když člověk vidí totálku na dálnici, tak ani nepozná značku vozu, v G2 by to aspoň bylo rychlejší, než uhořet v zamknuté O 3 , která je z 50% z PVC...
Ladas píše:No tak to by jsi s tímhhle paranoidním smýšlením nemohl vylezt ani z baráku co když pojede cyklista a srazí tě na polní cestě...
Jasný, neomezuju se, ve sportu, v zájmech, někdy ani v chlastu, ale na autě moc nešetřím, protože tam dost závisí i těch co jedou proti a z boku.
Kámoš po tom co se lízal půl roku z toho, že srazil felinou divočáka,který mu pod autem udělal saně a nasměroval ho v zatáčce přímo do stromu, do takovýho auta už nesedl. A to si léta chválil jak jezdil za levno. Od tý doby jezdí radši v OII,nerad aby z dětí byly sirotci.
Tak něco na té deformaci určitě je, ale asi si dnes už nikdo nechce koupit G na ježdění do práce, ale dát ho do kupy a občas nějakej srazík a tam se tohle ani řešit nedá. Dnes u mě byl známej a dal komplet do kupy P309 GTI16 a je to pěkný když vidíš káru ve který jsi jezdil. O tom to je
Já dělal STK na Brouka 1302 z roku 1972 a prošel jsem v pohodě. Dovezl jsem si ho z Itálie - stav podvozku ve stavu o 30let novějších aut
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
Přesně, lidé mají často představu, že nová voňavka je bez vady..Ale mě dal do opravy ČECH, který pracoval v D Passata, s kterým jsem nebyl schopen dojet 10 km po okreskách, tak vymlácenou nápravu a rány, které to vydávalo při brždění, /a auto stejně jelo furt /že jsem to předtím nikdy nezažil..NAVRH HUJ, VESPOD FUJ..Jak ten chlap mohl mít STK nechápu..A představa, že s ním přijel po dálnici ...
V jednoduchosti je síla, aneb kde nic není, tam se nic nepokazí. V 90-tých letech se ještě auta dělala s ohledem na životnost, dnes je to přesně naopak - dělal jsem 8 let v automobilce, tak vím o čem mluvím. Jen pro příklad - u 24 let staré Audi 80 se Vám nemůže stát že Vám praskne plastový podběh a to ho můžete ohýbat jak chcete. U rok staré Škody Roomster Vám spadne na zem a praskne !!!! (kdyby se mi to několikrát nestalo, tak tomu neuvěřím).
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
Nějakou dobu se zabývám veterány - konkrétně VW brouk a udivuje mě jak jsou lidé překvapeni že ve většině případů na ty 50 let staré vzduchem chlazené BOXERY o obsahu 1200ccm a výkonem 25kW nebylo sáhnuto (tedy pokud se nepočítá údržba jako výměna oleje a seřízení ventilů). To auto může stát 20 let v kopřivách a přesto po vyčištění rozdělovače, karburátoru a nalití benzínu jezdí jako za mlada.
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
Jsi velký optimista, není to tak růžové, každý stroj, který dlouho stál je obtížné rozchodit, ale jednoduchost vždy vítězí. Já brouka měl polokabrioleta, vyrobeného těsně po válce a s motorem jsem si užil , ale jízda byla na suchu perfektní, velmi zábavná, ale v zimě byla jízda nebezpečná a byl nutný kulich a rukavice...
Ale byl jsem vemi štasten a jízdu s otevřenou oblohou si velmi užíval..dodnes mě mrzí, že jsem jej prodal..