Na vrakaci je toho mrakyslovacek.milos píše:až ti klekne servo bude to víc šuppek, zámky i stahovačka takz něco stojípitukes píše:Tak isto som pred polrokom vyberal pre zensku auto a zohnali sme Fabku combi Mpi 50 kw s dobrymi km okolo 120. Velkou vyhodou je ze je blbovzdorne a opravy za par supiek.
Auto pro přítelkyni
Moderátoři: šulda, Moderátoři
MT8 132.2 4x4, PoN-25-A, NSN 10-2-B, AKP153
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33608
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Jasný, ale nikdy nevíš jak se o to staral ten před tebou. Po výměně kapalina nová a už jsem o těsnění nevěděl.slovacek.milos píše:ono je potřeba ty auta servisovat a měnit chladící kapalinumatess píše: Těsnění jsem dřív nebo později po koupi dělal na obou
Zámky, stahovačky vydržej podobně ať si koupíš arosu, octavii, polo nebo passata.
S tím servem máš pravdu, ale zase kupovat si kvůli tomu juniora bez serva.....
Octavia combi TDi ASV + Reesha chip prodáno
VW Sharan TDI
VW Sharan TDI
Nezapomeňte, že klasické MPi se přestalo dělat z kraje roku 2003, nejmladšímu bude tedy 13 let a tyhle motory, pokud se posere totálně, což není problém, třeba díky vytrženému bloku u hlavového šroubu nad zdvihátkama ventilů, protože je tady materiál slabší než u Feldy a starších řad, tak je problém na vrakovišti sehnat a pokud někdo MPi má, cení si ho bez problémů na 10 000kč, to samé s dostupností servočerpadel Koyo...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33608
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33608
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
htp je třeba pro mě
nešlapu na plyn, se vším zacházím šetrně, nikam se neženu, mám čas, jezdím sám, servis a péče max, auto v garáži nebo pod střechou, nejezdím žádné dálky ani po dálnici, na stk do veselí a zpět je to 2O km zajedu to za pět litrů podle palubáku s kvalitním benálem třeba omv + vif
tak pokud je tvá přítelkyně mi podobná tak jo
nešlapu na plyn, se vším zacházím šetrně, nikam se neženu, mám čas, jezdím sám, servis a péče max, auto v garáži nebo pod střechou, nejezdím žádné dálky ani po dálnici, na stk do veselí a zpět je to 2O km zajedu to za pět litrů podle palubáku s kvalitním benálem třeba omv + vif
tak pokud je tvá přítelkyně mi podobná tak jo

Dobrej fórslovacek.milos píše:htp je třeba pro mě
nešlapu na plyn, se vším zacházím šetrně, nikam se neženu, mám čas, jezdím sám, servis a péče max, auto v garáži nebo pod střechou, nejezdím žádné dálky ani po dálnici, na stk do veselí a zpět je to 2O km zajedu to za pět litrů podle palubáku s kvalitním benálem třeba omv + vif
tak pokud je tvá přítelkyně mi podobná tak jo


VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33608
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33608
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Být tebou, tak do toho HTP nejdu
Jak už psali jiní, MPi je nic moc, spíš nic a 16V není špatný, ale berou dost oleje, jsou kousky co berou oleje jako by to byl dvoutakt, a to myslím vážně
Moc na výběr nemáš že?
Nejlepší na spolehlivost je diesel, to že bude jezdit km který bude jezdit, bych neřešil...Nemá to dpf tak co.
Většina lidí to neřeší a jezdí...ty prostě vyměníš olej dřív jako prevenci a je to

Jak už psali jiní, MPi je nic moc, spíš nic a 16V není špatný, ale berou dost oleje, jsou kousky co berou oleje jako by to byl dvoutakt, a to myslím vážně

Moc na výběr nemáš že?

Nejlepší na spolehlivost je diesel, to že bude jezdit km který bude jezdit, bych neřešil...Nemá to dpf tak co.
Většina lidí to neřeší a jezdí...ty prostě vyměníš olej dřív jako prevenci a je to

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33608
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já těch 16V mám víc, za poslední období lehký potkan, brutální potkan, co se týče oleje tak gufera na vačkách a zachcané rozvody, pak ventildekl a čidlo oleje tudy mizel hodně olej, jinak kolem oleje nic neřešímKolix píše:Být tebou, tak do toho HTP nejdu![]()
Jak už psali jiní, MPi je nic moc, spíš nic a 16V není špatný, ale berou dost oleje, jsou kousky co berou oleje jako by to byl dvoutakt, a to myslím vážně![]()
Moc na výběr nemáš že?![]()
Nejlepší na spolehlivost je diesel, to že bude jezdit km který bude jezdit, bych neřešil...Nemá to dpf tak co.
Většina lidí to neřeší a jezdí...ty prostě vyměníš olej dřív jako prevenci a je to
Resil jsem stejny problem jake druhe auto do rodiny ke staremu dobremu TDI. Dalsi diesel jsem nechtel. Potreboval jsem auto na skakani do skoly/skolky a do prace(okruh 1-10km).Auto potrebuju hlavne v zime a za spatneho pocasi. Nakonec zvitezila fabie HTP 47kw, topi po 500m, spotreba OK a sviznejsi jak MPI.
Na dalnici ani na delsi trasy se to nehodi, ma to hrozne kratkou prevodovku a ve vyzsich otackach to stejne nejede jenom vice zere.
No a kdyz na to prijde tak se udela hlava a jezdi se dal...
Tot moje zkusenost...
Na dalnici ani na delsi trasy se to nehodi, ma to hrozne kratkou prevodovku a ve vyzsich otackach to stejne nejede jenom vice zere.
No a kdyz na to prijde tak se udela hlava a jezdi se dal...
Tot moje zkusenost...