Auto pro přítelkyni

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pitukes
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 22 bře 2008, 12:02
Odpovědi: 0
Bydliště: I'm from exit

Příspěvek od pitukes »

slovacek.milos píše:
pitukes píše:Tak isto som pred polrokom vyberal pre zensku auto a zohnali sme Fabku combi Mpi 50 kw s dobrymi km okolo 120. Velkou vyhodou je ze je blbovzdorne a opravy za par supiek.
až ti klekne servo bude to víc šuppek, zámky i stahovačka takz něco stojí
Na vrakaci je toho mraky
MT8 132.2 4x4, PoN-25-A, NSN 10-2-B, AKP153
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33608
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pitukes píše: Na vrakaci je toho mraky
s těma mrakama to není tak divoké, spíš jasno, a pokud si budeš dávat na auto díly z vrakecu stane se z tvého auta postupně vrak ;)
matess
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 03 srp 2007, 12:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Brandýs n/L

Příspěvek od matess »

slovacek.milos píše:
matess píše: Těsnění jsem dřív nebo později po koupi dělal na obou :-)
ono je potřeba ty auta servisovat a měnit chladící kapalinu
Jasný, ale nikdy nevíš jak se o to staral ten před tebou. Po výměně kapalina nová a už jsem o těsnění nevěděl.

Zámky, stahovačky vydržej podobně ať si koupíš arosu, octavii, polo nebo passata.

S tím servem máš pravdu, ale zase kupovat si kvůli tomu juniora bez serva.....
Octavia combi TDi ASV + Reesha chip prodáno
VW Sharan TDI
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nezapomeňte, že klasické MPi se přestalo dělat z kraje roku 2003, nejmladšímu bude tedy 13 let a tyhle motory, pokud se posere totálně, což není problém, třeba díky vytrženému bloku u hlavového šroubu nad zdvihátkama ventilů, protože je tady materiál slabší než u Feldy a starších řad, tak je problém na vrakovišti sehnat a pokud někdo MPi má, cení si ho bez problémů na 10 000kč, to samé s dostupností servočerpadel Koyo...
ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

a co tedy 1,2 HTP?říkám to nerad ale co kdybych si ho pustil do baráku? popřípadě na co koukat tam? Protože mám známého který jednu prodává ale je to taky poměrně vrak :(
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33608
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="ClooWn"]popřípadě na co koukat tam?

koukej na páté dveře v pravo

htp
hovno to pojede
honem to prodej
hromada technických problémů
hodně tam natankuj
hnup to pořídí
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33608
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

htp je třeba pro mě

nešlapu na plyn, se vším zacházím šetrně, nikam se neženu, mám čas, jezdím sám, servis a péče max, auto v garáži nebo pod střechou, nejezdím žádné dálky ani po dálnici, na stk do veselí a zpět je to 2O km zajedu to za pět litrů podle palubáku s kvalitním benálem třeba omv + vif

tak pokud je tvá přítelkyně mi podobná tak jo ;)
ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

slovacek.milos píše:htp je třeba pro mě

nešlapu na plyn, se vším zacházím šetrně, nikam se neženu, mám čas, jezdím sám, servis a péče max, auto v garáži nebo pod střechou, nejezdím žádné dálky ani po dálnici, na stk do veselí a zpět je to 2O km zajedu to za pět litrů podle palubáku s kvalitním benálem třeba omv + vif

tak pokud je tvá přítelkyně mi podobná tak jo ;)
Dobrej fór :D přítelkyně taky nespěchá ale víc toho společnýho moc nemáte možná ještě to že nejezdí daleko....já taky nechci htp ale mám možnost vzít od známého HTP s 175 000 najeto, rv-2005 za 20 tis na splátky bez navýšení...je potřeba jen udělat brzdy a lanovod na ruční brzdě...víc prý netřeba ale chci si to auto stejně prolézt abych nekupoval zajíce v pytli :) proto se ptám po čem mám koukat...je mi jasný že nekoupím auto kde je na víčku emulze nebo olej ve vodě to je základ ale co dalšího se na HTP opravdu hodně sere?
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33608
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak to nevím
moje stará je beran co dojede řadí přejíždí všude spěchá, průserů měla mraky,to ji bývalý naučil
má zkušenosti je mazaná, se mnou jezdí ráda naučila se držet hubu a číst si knížku

(LOL)
ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

slovacek.milos píše:tak to nevím
moje stará je beran co dojede řadí přejíždí všude spěchá, průserů měla mraky,to ji bývalý naučil
má zkušenosti je mazaná, se mnou jezdí ráda naučila se držet hubu a číst si knížku

(LOL)
:D :D :D :D pěkná výchova :D
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33608
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak ono někdy si vyměněná součástka motoru sedne, pokud ne tak ji musíš vyměnit (crazy)
Kolix
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 říj 2009, 23:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kolix »

Být tebou, tak do toho HTP nejdu ;)

Jak už psali jiní, MPi je nic moc, spíš nic a 16V není špatný, ale berou dost oleje, jsou kousky co berou oleje jako by to byl dvoutakt, a to myslím vážně ;)

Moc na výběr nemáš že? (noteeth)

Nejlepší na spolehlivost je diesel, to že bude jezdit km který bude jezdit, bych neřešil...Nemá to dpf tak co.
Většina lidí to neřeší a jezdí...ty prostě vyměníš olej dřív jako prevenci a je to ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33608
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Kolix píše:Být tebou, tak do toho HTP nejdu ;)

Jak už psali jiní, MPi je nic moc, spíš nic a 16V není špatný, ale berou dost oleje, jsou kousky co berou oleje jako by to byl dvoutakt, a to myslím vážně ;)

Moc na výběr nemáš že? (noteeth)

Nejlepší na spolehlivost je diesel, to že bude jezdit km který bude jezdit, bych neřešil...Nemá to dpf tak co.
Většina lidí to neřeší a jezdí...ty prostě vyměníš olej dřív jako prevenci a je to ;)
já těch 16V mám víc, za poslední období lehký potkan, brutální potkan, co se týče oleje tak gufera na vačkách a zachcané rozvody, pak ventildekl a čidlo oleje tudy mizel hodně olej, jinak kolem oleje nic neřeším
dpooL
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 25 úno 2016, 12:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od dpooL »

Co takhle nějaký polo nebo fiata punto třeba?)
elkej
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 02 led 2008, 18:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Trinec

Příspěvek od elkej »

Resil jsem stejny problem jake druhe auto do rodiny ke staremu dobremu TDI. Dalsi diesel jsem nechtel. Potreboval jsem auto na skakani do skoly/skolky a do prace(okruh 1-10km).Auto potrebuju hlavne v zime a za spatneho pocasi. Nakonec zvitezila fabie HTP 47kw, topi po 500m, spotreba OK a sviznejsi jak MPI.
Na dalnici ani na delsi trasy se to nehodi, ma to hrozne kratkou prevodovku a ve vyzsich otackach to stejne nejede jenom vice zere.
No a kdyz na to prijde tak se udela hlava a jezdi se dal...
Tot moje zkusenost...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“