Návod Rozvody ...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Návod Rozvody ...
Ahoj
Prosím lidi nemáte někdo návod/postup v elektronické podobě na výměnu rozvodů TDI AGR/ALH . Děkuji moc
Prosím lidi nemáte někdo návod/postup v elektronické podobě na výměnu rozvodů TDI AGR/ALH . Děkuji moc
- woodman007
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 447
- Registrován: 21 bře 2006, 20:36
- Bydliště: Les
dík moc, ja sem to taky potrebovalwoodman007 píše:Mrkni sem http://www.elit.cz/Upload/Documents/%c5 ... rozvod.pdf

http://www.tdiclub.com/articles/pdf/a4timingbelt.pdfhopko píše:ja zhanam TDI ASV. Ma niekto ???
Na motory A4.
Ja nemam A4 ale Octaviu 1, je to ten isty motor ???Mik píše:http://www.tdiclub.com/articles/pdf/a4timingbelt.pdfhopko píše:ja zhanam TDI ASV. Ma niekto ???
Na motory A4.
a horeuvedená linka je neplatná, funkčná je táto:
http://pics.tdiclub.com/pdf/a4timingbelt.pdf
Octavia TDi 81kW Elegance, MR02, ASV, 280082km, VAG-COM
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
No ten návod je přehnaně složitý a neúplný.. tžeba tam vůbec nepopisujou že musíš sundat držák silentbloku a když auto má klimu tak že ho nevyndáš z auta, nebo teda dost blbě.. a to víko a vakuovku taky není potřeba sundávat to se musí v případě demontáže kola na vačce, jinak to není potřeba... prostě je to moc učebnicové 

Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
go.vojta si teď dělal legraci????No nemyslím, že viko ventilů a podtlak. pumpu není potřeba sudavat. Nastavení vačky musí být poměrně přesné a může být nastaveno špatně od minulé výměny. Jak si můžeš být jistý nastavením pokud neprovedeš kontrolu polohy vačky?go.vojta píše:No ten návod je přehnaně složitý a neúplný.. tžeba tam vůbec nepopisujou že musíš sundat držák silentbloku a když auto má klimu tak že ho nevyndáš z auta, nebo teda dost blbě.. a to víko a vakuovku taky není potřeba sundávat to se musí v případě demontáže kola na vačce, jinak to není potřeba... prostě je to moc učebnicové

Super,diky,ale ja bych na motor AHL z roku 2002 a tam je to pravitko jine a cerpadlo se aretuje kolikem o prumeu 6 myslim....skreko píše:
Toto je prípravok na motor 1,9 TDI 81 kW, r.v. 1999 kod motoru AFN, kolík je na zaistenie vstrekovacieho čerpadla
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
myslím že jsem těch rozvodů už udělal tolik že vím co píšu.. ale nebudu tady rozebírat proč to nedělám a kdy to je třeba dělat.. a když už tak vyndávám jenom vakuovku což stačí pro přesné zjištění polohy vačky... ale samo to nevymlouvám.. je lepší když se to zkontroluje..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS