Repas turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

roman1648 píše:no jo, já to beru z druhé strany, někomu prodáš starší turbo za půlku co by dal za repas/repras a on pak začne chodit vymečovat že je to takový nebo makový...a to nejsou žádný naše ponkový skládačky,prostě díl kterej vyděláš z bouranýho nebo anglickýho auta
to stejný story je vždycky se vstřikama,čerpadlama,řízeníma, většina by chtěla za třetinovou cenu díl lepší jak novej a s doživotní zárukou
Ale ano, samozřejmě , tohle jde udělat dobře známému a seznámit jej s rizikem..Jinak čekám, co si přinese majitel a pokud to mechanicky vypadá o.k. tak to namontuji. Samozřejmě vychcánci a věčný kverulanti, s těmi jde těžko vše..Těch je nejlepší se zbavit...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20381
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo souhlas,ale me pripadne ze sem jezdi 95% takovych spekulantu a internetovych kouzelniku
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2014, 13:36

Příspěvek od Hrubec »

Pitlik píše:
Hrubec píše:Jak rikaji.Nahod a uvis.Pokud nebude nastup jako u origa tak bude asi bud na hov.. nebo shit repas a pokud ok tak budes spokojenej :-)
Aj rozmýšľam či nastaviť tiahlo, alebo sa v tom nešpŕtať a až po tom ako ho vyskúšam tak doladiť... Alebo to rovno nastaviť na 2mm a hotovo.
Zatim nic nenastavuj.Nahot vyskousej a pak uvidis.Ty 2 mm se mi zda hodne.Znamej z Hanyvelu rikal poladit tak 1mm max. Jinak je turbo k hov.. :-)
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

Riešili ste už niekto strhané závity na kompresorovom housingu? Chcel som to natočiť ale ako som povoľoval skrutky hneď mi bolo jasné, že sú strhané závity. Nie je to úplne KO, ale skrutky už určite nepoužijem tie isté. Nejaký nápad ako opraviť vnútorné závity? Nevyzerajú úplne strhané ale už je to biedne, skúsiť to prebehnúť závitníkom a prehodiť len nové skrutky? Alebo to opraviť nejak inak?
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
djvlada
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Odpovědi: 0
Registrován: 04 lis 2007, 22:59

Příspěvek od djvlada »

Tenkrat jsme je přitahovali normálně měl jsem jeden utrzenej tak se odvrtal udelal závit a turbo jezdí do dneska
OCTAVIA 2 TDI 77KW 320Tis km najeto a spojka se ozyva o vymenu jinak jede kraaaaasne
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

Lenže ak to odvŕtam bude musieť byť väčšia skrutka a neviem či to potom pôjde zmontovať.
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20381
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ktery zavity resis? Na prirube na vyfuk?
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

Na kompresorovej časti, potreboval som ho natočiť a zbadal som tie závity..
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“