Ale ano, samozřejmě , tohle jde udělat dobře známému a seznámit jej s rizikem..Jinak čekám, co si přinese majitel a pokud to mechanicky vypadá o.k. tak to namontuji. Samozřejmě vychcánci a věčný kverulanti, s těmi jde těžko vše..Těch je nejlepší se zbavit...roman1648 píše:no jo, já to beru z druhé strany, někomu prodáš starší turbo za půlku co by dal za repas/repras a on pak začne chodit vymečovat že je to takový nebo makový...a to nejsou žádný naše ponkový skládačky,prostě díl kterej vyděláš z bouranýho nebo anglickýho auta
to stejný story je vždycky se vstřikama,čerpadlama,řízeníma, většina by chtěla za třetinovou cenu díl lepší jak novej a s doživotní zárukou
Repas turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nepropadat panice...
Zatim nic nenastavuj.Nahot vyskousej a pak uvidis.Ty 2 mm se mi zda hodne.Znamej z Hanyvelu rikal poladit tak 1mm max. Jinak je turbo k hov..Pitlik píše:Aj rozmýšľam či nastaviť tiahlo, alebo sa v tom nešpŕtať a až po tom ako ho vyskúšam tak doladiť... Alebo to rovno nastaviť na 2mm a hotovo.Hrubec píše:Jak rikaji.Nahod a uvis.Pokud nebude nastup jako u origa tak bude asi bud na hov.. nebo shit repas a pokud ok tak budes spokojenej

Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
Riešili ste už niekto strhané závity na kompresorovom housingu? Chcel som to natočiť ale ako som povoľoval skrutky hneď mi bolo jasné, že sú strhané závity. Nie je to úplne KO, ale skrutky už určite nepoužijem tie isté. Nejaký nápad ako opraviť vnútorné závity? Nevyzerajú úplne strhané ale už je to biedne, skúsiť to prebehnúť závitníkom a prehodiť len nové skrutky? Alebo to opraviť nejak inak?
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)