FUSION 1.4 TDCI r.v. 08 -dlouho startuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
právě že napětí máme......po zapnutí klíče tak 2s naměřím 12V na "spojovačce" žhaviček. pak to klesne na 10V a těch 10V tam je cca 10-15 s.Venku vložené žhavky se rozpálí a hned zhasnou..... Když jsem ty v motoru nažhavil napřímo tak 8s tak to chytlo na otočku čili se domnívám, že je krátký čas na žhavení.Ale to už je elektrika a ta mi moc nejde.Možná se stihne ještě vyměnit relé.Zatím děkujiroman1648 píše:nepouští to proud na žhavky, tak nejspíš to relátko - už jsi to našel ?
nevím jak je to u fordu...
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
Tak s těma startama jsem na tom uplně stejně,zlobí mě to šest let,nejdřív to dělalo jen kolem nuly,když byla větší zima,v pohodě to chytlo,když bylo teplo v pohodě to chytlo,udělalo to jen párkrát do roka.Loni to začlo dělat častěji a včera sem to už nenatočil vůbec a vtejdnu to nešlo natočit ani když bylo venku dvacet stupňů.Diagnostika mlčí,všechno OK.Co se týče žhavení,tak z toho sem byl paf,když sem to koupil nový,jel sem s tím do forda,že mi nesvítí kontrolka žhavení a tam mi sdělili,že tenhle motor žhavý až při hodně nízkých teplotách a skutečně je to tak,mě se rozsvítí kontrolka až při -5 stupních. Takže auto teď stojí v servisu a nikdo neví co s tím dělat
. Vyřešil jste to už někdo? Četl jsem už hodně příspěvků se stejným problémem a odpovědi sem se nedočetl. Chytne jen na startovací sprej,ale to se mi nelíbí,ten motor dostane hroznej štos.

Ja neriesim tvoj príspevok, ale rusenie, tak si to nemyl.Petr K. píše:no nevim,kdyby měl velkej odběr proudu tak proč chytne na otočení když je -17 stupňů a když je deset nad nulou tak to jen točí,motor naskočí až když je víceméně skoro vytlučená baterka a skoro vůbec s tím nemůže otočit
Naposledy upravil(a) dodi911 dne 28 dub 2016, 14:53, celkem upraveno 1 x.
Jo mas pravdu, asi ako na vsetkych vyiskrených komutátoroch u vsetkych znaciek, ale u forda su dolezite otacky vs napatia a netrpi na rusenie!geo píše:Měřit to jde osciloskopem.Proudově i napětově na kleštích je pak videt jak hodně jiskří komutátor tím jednotku uplně odrovná neví pak správnou polohu protože se ty špičky plazej po všech signálech nebo se pak jednotka sama resetuje.Další jsou pak samotný otáčky motoru při startu.