Start naftového motoru přídavným vstřikováním paliva

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Case
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 13 kvě 2015, 07:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Case »

skus pred startom odpojit cidlo teploty vody (4 pinovy konektor) a daj vediet ako chytil.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je třeba být v tohle obezřetný, nezapomenu, když jsem jako žák autoškoly pumpoval z nudy než přišel instruktor pumpičkou s eterem /u S5T/a po rozkazu tak to natoč uslyšel ten rachot a řev instruktora, ty magore, že jsi si hrál s tím eterem? Mohly odlítnout hlavy.../byl to také přímý vstřik/... :)
nepropadat panice...
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Presne ako pise Case,ked ti to bude blbnut odpoj konektor z cidla teploty.na vagu si to mal?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

možno ešte neskúšali nič z toho čo by mali..
ale už je z toho ...... https://youtu.be/SiUz_akTmcY?t=13s
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

já bych zkusil toho vymítače ďábla, jak se to tu řešilo před časem, třeba to klapne..

hele, já být tebou, takbych zkusil nějakou "normální" opravu a pokude to někdy funguje a někdy ne, asi tam nějaký problém bude
viděl bych to na něco s tou teplotou / startovací dávkou nafty
chce to zkouknout jak to točí,stav starteru,kabelů,baterky, pak dodávku paliva,gumky na vstřikách

stříkat něco do sání to můžeš tak když je -20 a jako poslední možnost, protože ta rána po čističi nebo eteru není nic příjemnýho a hlavně - nedá se používat dlouhodobě
my tím kdysi nakrmili starýho Experta 1.9TD kterej jezdil jen občas když bylo potřeba něco odvézt nebo tak, asi po týdnu ukáply žhavičky a bylo to v pí.. :roll:
nebulus
Přispěvovatel
Příspěvky: 207
Registrován: 05 úno 2008, 17:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od nebulus »

V autoskole nas ucili, ze jeden eterovy start sposobi opotrebenie ako 20 000 najazdenych km. (LOL)
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

Case píše:skus pred startom odpojit cidlo teploty vody (4 pinovy konektor) a daj vediet ako chytil.
jak už jsem psal výše pokusy s čidly teploty už máme neúspěšně za sebou
v podstatě vag už ani nevypínám ;) to je nejoblíbenější četba před cestou a po cestě :D ale chce to určitě prozkoumat i řídící jednotku .
Budu muset najít někoho z Prahy a okolí. :kun:
T4+B5,5
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

startovat diesel na etér to je pěkná prasečina vždyť to krásně chytne na jakýkoliv olej ve spreji a má to dokonce čistící účinky (noteeth)
T4+B5,5
Menieth
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 27 dub 2016, 11:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Menieth »

a nějakým rozprašovačem tam místo oleje přistříknout trochu nafty jsi nezkoušel? že bys tím mohl v teoreticke rovine otestovat, jestli by ti mohla pomoct ta úprava softu, nicméně pokud to chytá na oleje, předpokládám, že to chytne i na tu naftu...
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

kolik mas na vagu teplotu motoru, je blizko realite? pokud cidlo odpojis, tak to jednotka bere jako max teplotu a jasne ze ubere naftu. cidlo promer na odpor, v autodatech mas hodnoty
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

Tak to tady trochu oživíme, konečně jsem se dokopal k montáži doplňkového vstřikování paliva pomocí motorku z ostřikovačů a injekční jehly a dopadlo to podle očekávání na :kun: nic jehla není schopná směs rozprášit tak aby si motor nasál a stlačil, původní záměr se sprejem by fakčil pouze nejde mačkat čudlík z kabiny, zkusím najít nějakou trysku ale motorek od stěračů zřejmě nedá potřebný tlak, jsem si s tím docela vyhrál mám to napojené přes elektromagnetický ventil na palivový okruh akorát to stříká a nerozpráší, malá jehla jen kape střední už stříká moc, a velkou jsem zploštil aby rozstříkla ale pořád to neudělá mlhu kterou by motor zchroupnul, takhle si akorád odpálím písty (LOL) (rofl) dám pak pár fotek z montáže
T4+B5,5
Mad_Boxs
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 25 čer 2007, 18:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mad_Boxs »

Když už motorek z ostřikovače, tak už i s tryskou z ostřikovače. Ta to rozpráší.
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Moznoze keby si mal spravne zoradeny motor tak by ti podobne picoviny netrebalo. To nieje Avia. Mame 14 rocnu 74kW PD fobiu a nikdy so strtom problem nebol. Ci zima ci leto furt na brnk. Zanes to auto niekomu, kto tomu motoru naozaj rozumie a uvidis ze na podbne nezmysly si uz nikdy nespomenies.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

TDI tech píše:Moznoze keby si mal spravne zoradeny motor tak by ti podobne picoviny netrebalo. To nieje Avia. Mame 14 rocnu 74kW PD fobiu a nikdy so strtom problem nebol. Ci zima ci leto furt na brnk. Zanes to auto niekomu, kto tomu motoru naozaj rozumie a uvidis ze na podbne nezmysly si uz nikdy nespomenies.
No...asi tak nejak... ;)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak nějak. rozvody na přípavky, tím začít. Jak PDčku někdo udělá blbě rozvody tak starty na prd.. Prodali jsme jednu O1 4x4 a startovala na brnk. Pak maník dělal rozvody a a pak ještě něco chtěl, tak do toho sednu a nechtělo to chytnout ani boha... synchronizace mimo...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“