Start naftového motoru přídavným vstřikováním paliva
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Je třeba být v tohle obezřetný, nezapomenu, když jsem jako žák autoškoly pumpoval z nudy než přišel instruktor pumpičkou s eterem /u S5T/a po rozkazu tak to natoč uslyšel ten rachot a řev instruktora, ty magore, že jsi si hrál s tím eterem? Mohly odlítnout hlavy.../byl to také přímý vstřik/... 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
možno ešte neskúšali nič z toho čo by mali..
ale už je z toho ...... https://youtu.be/SiUz_akTmcY?t=13s
ale už je z toho ...... https://youtu.be/SiUz_akTmcY?t=13s
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
já bych zkusil toho vymítače ďábla, jak se to tu řešilo před časem, třeba to klapne..
hele, já být tebou, takbych zkusil nějakou "normální" opravu a pokude to někdy funguje a někdy ne, asi tam nějaký problém bude
viděl bych to na něco s tou teplotou / startovací dávkou nafty
chce to zkouknout jak to točí,stav starteru,kabelů,baterky, pak dodávku paliva,gumky na vstřikách
stříkat něco do sání to můžeš tak když je -20 a jako poslední možnost, protože ta rána po čističi nebo eteru není nic příjemnýho a hlavně - nedá se používat dlouhodobě
my tím kdysi nakrmili starýho Experta 1.9TD kterej jezdil jen občas když bylo potřeba něco odvézt nebo tak, asi po týdnu ukáply žhavičky a bylo to v pí..
hele, já být tebou, takbych zkusil nějakou "normální" opravu a pokude to někdy funguje a někdy ne, asi tam nějaký problém bude
viděl bych to na něco s tou teplotou / startovací dávkou nafty
chce to zkouknout jak to točí,stav starteru,kabelů,baterky, pak dodávku paliva,gumky na vstřikách
stříkat něco do sání to můžeš tak když je -20 a jako poslední možnost, protože ta rána po čističi nebo eteru není nic příjemnýho a hlavně - nedá se používat dlouhodobě
my tím kdysi nakrmili starýho Experta 1.9TD kterej jezdil jen občas když bylo potřeba něco odvézt nebo tak, asi po týdnu ukáply žhavičky a bylo to v pí..

- mistrkutil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 čer 2008, 22:50
jak už jsem psal výše pokusy s čidly teploty už máme neúspěšně za sebouCase píše:skus pred startom odpojit cidlo teploty vody (4 pinovy konektor) a daj vediet ako chytil.
v podstatě vag už ani nevypínám


Budu muset najít někoho z Prahy a okolí.

T4+B5,5
- mistrkutil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 čer 2008, 22:50
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
kolik mas na vagu teplotu motoru, je blizko realite? pokud cidlo odpojis, tak to jednotka bere jako max teplotu a jasne ze ubere naftu. cidlo promer na odpor, v autodatech mas hodnoty
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
- mistrkutil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Tak to tady trochu oživíme, konečně jsem se dokopal k montáži doplňkového vstřikování paliva pomocí motorku z ostřikovačů a injekční jehly a dopadlo to podle očekávání na
nic jehla není schopná směs rozprášit tak aby si motor nasál a stlačil, původní záměr se sprejem by fakčil pouze nejde mačkat čudlík z kabiny, zkusím najít nějakou trysku ale motorek od stěračů zřejmě nedá potřebný tlak, jsem si s tím docela vyhrál mám to napojené přes elektromagnetický ventil na palivový okruh akorát to stříká a nerozpráší, malá jehla jen kape střední už stříká moc, a velkou jsem zploštil aby rozstříkla ale pořád to neudělá mlhu kterou by motor zchroupnul, takhle si akorád odpálím písty
dám pak pár fotek z montáže



T4+B5,5
No...asi tak nejak...TDI tech píše:Moznoze keby si mal spravne zoradeny motor tak by ti podobne picoviny netrebalo. To nieje Avia. Mame 14 rocnu 74kW PD fobiu a nikdy so strtom problem nebol. Ci zima ci leto furt na brnk. Zanes to auto niekomu, kto tomu motoru naozaj rozumie a uvidis ze na podbne nezmysly si uz nikdy nespomenies.
