Klobouk dolu pred nim...ze se snazi si to udelat sam a neboji se krityky. A klobouk dolu pred tebou.....ze jsi se mu snazil aspon nejak vyhovet a pomoct.TDIfun píše:Budme radi ze to je jak to je, plno problemu na HW. jako padajici hadice z turba na sani (prijel tak ze turbo salo vzduch pod autem), rozvody o zub a spatne nastavene, chinsky pal.filtr a padajici predvstrik, zadrhavaci regulace turba. Motor a cerpadlo muze mit klidne i 400-500tis najeto. Jednou kdyz nam nespad tolik pocatek bylo 210hp. Odspoda to neslo ani moc ladit, pokazde sla regulace jinak ( v bance krupalo, zrejme v urcite poloze nejde volne, asi krive navarena packa). Sorry ale z hovna bic neupletes. Dle toho co pisu, jsem to ani nemel ladit, ale kluk ma snad 18 roku vse si udelal sam na koleni (na zemi), tak jsem udelal maximum aby alespon mohl slusne jezdit bez brutalni dymovnice a solidne fungujicim nastavenim a muze si hrat a pokracovat. Taky to mohl zavest k Sobkovi co mu to ( ladil ) predemnou
Octavia 1 AGR
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Nechci se do nikoho navážet, ale s autem v takovymdle stavu bych se styděl k úpravci přijet. A už vůbec ne, pokud si na tom autě dělám všechno sám! Vždyť moje auto je vizitka mojí práce. Tuning přece začíná perfektním sériovým stavem.TDIfun píše:Budme radi ze to je jak to je, plno problemu na HW. jako padajici hadice z turba na sani (prijel tak ze turbo salo vzduch pod autem), rozvody o zub a spatne nastavene, chinsky pal.filtr a padajici predvstrik, zadrhavaci regulace turba. Motor a cerpadlo muze mit klidne i 400-500tis najeto. Jednou kdyz nam nespad tolik pocatek bylo 210hp. Odspoda to neslo ani moc ladit, pokazde sla regulace jinak ( v bance krupalo, zrejme v urcite poloze nejde volne, asi krive navarena packa). Sorry ale z hovna bic neupletes. Dle toho co pisu, jsem to ani nemel ladit, ale kluk ma snad 18 roku vse si udelal sam na koleni (na zemi), tak jsem udelal maximum aby alespon mohl slusne jezdit bez brutalni dymovnice a solidne fungujicim nastavenim a muze si hrat a pokracovat. Taky to mohl zavest k Sobkovi co mu to ( ladil ) predemnou
Taky se divim, že Fun se do takovýho auta pustí, ale na druhou stranu to bude asi dost běžná záležitost a o spoustu zákazníků by přišel, kdyby je odmítnul a poslal je do servisu.
Oct asv 2000, DieselPower
Rekl bych ze nejde ani o zakazniky. Ale pokud je klucinovy opravdu kolem 18let tak urcite zacina a je asi rad ze aspon neceho dosahl. Pro neho to je treba velkej uspech a postupem casu zjisti co vse je potreba idelat. A myslim ze urcite mu fun rekl co je potreba udelat a poradil mu. Uvidime priste.....treba prekvapi.Pája 19 píše:Nechci se do nikoho navážet, ale s autem v takovymdle stavu bych se styděl k úpravci přijet. A už vůbec ne, pokud si na tom autě dělám všechno sám! Vždyť moje auto je vizitka mojí práce. Tuning přece začíná perfektním sériovým stavem.TDIfun píše:Budme radi ze to je jak to je, plno problemu na HW. jako padajici hadice z turba na sani (prijel tak ze turbo salo vzduch pod autem), rozvody o zub a spatne nastavene, chinsky pal.filtr a padajici predvstrik, zadrhavaci regulace turba. Motor a cerpadlo muze mit klidne i 400-500tis najeto. Jednou kdyz nam nespad tolik pocatek bylo 210hp. Odspoda to neslo ani moc ladit, pokazde sla regulace jinak ( v bance krupalo, zrejme v urcite poloze nejde volne, asi krive navarena packa). Sorry ale z hovna bic neupletes. Dle toho co pisu, jsem to ani nemel ladit, ale kluk ma snad 18 roku vse si udelal sam na koleni (na zemi), tak jsem udelal maximum aby alespon mohl slusne jezdit bez brutalni dymovnice a solidne fungujicim nastavenim a muze si hrat a pokracovat. Taky to mohl zavest k Sobkovi co mu to ( ladil ) predemnou
Taky se divim, že Fun se do takovýho auta pustí, ale na druhou stranu to bude asi dost běžná záležitost a o spoustu zákazníků by přišel, kdyby je odmítnul a poslal je do servisu.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
zrovna to jsou 2 dny kdy mi prisla fotka z FB kde slecna napsala ze jsem arogantni debil. Jsem ji odmit upravit auto kde stav byl tak otresnej ze to fakt bylo masakr. Ji se to asi dotklo. Nezaplatila ani korunu za veskerou pomoc po tel ani za to ze jsem ji dal cele odpoledne a nic z toho nebylo. Choval jsem se slusne a korektne. Takze i tak i tak je to fakt problem. Pak se mi nemuze nikdo divit ze radeji delam nove auta v seriovem stavu. Zde okta aspon sla upravit i kdyz majitel ocekaval 220hp.Pája 19 píše:Nechci se do nikoho navážet, ale s autem v takovymdle stavu bych se styděl k úpravci přijet. A už vůbec ne, pokud si na tom autě dělám všechno sám! Vždyť moje auto je vizitka mojí práce. Tuning přece začíná perfektním sériovým stavem.TDIfun píše:Budme radi ze to je jak to je, plno problemu na HW. jako padajici hadice z turba na sani (prijel tak ze turbo salo vzduch pod autem), rozvody o zub a spatne nastavene, chinsky pal.filtr a padajici predvstrik, zadrhavaci regulace turba. Motor a cerpadlo muze mit klidne i 400-500tis najeto. Jednou kdyz nam nespad tolik pocatek bylo 210hp. Odspoda to neslo ani moc ladit, pokazde sla regulace jinak ( v bance krupalo, zrejme v urcite poloze nejde volne, asi krive navarena packa). Sorry ale z hovna bic neupletes. Dle toho co pisu, jsem to ani nemel ladit, ale kluk ma snad 18 roku vse si udelal sam na koleni (na zemi), tak jsem udelal maximum aby alespon mohl slusne jezdit bez brutalni dymovnice a solidne fungujicim nastavenim a muze si hrat a pokracovat. Taky to mohl zavest k Sobkovi co mu to ( ladil ) predemnou
Taky se divim, že Fun se do takovýho auta pustí, ale na druhou stranu to bude asi dost běžná záležitost a o spoustu zákazníků by přišel, kdyby je odmítnul a poslal je do servisu.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Dnes je takova i doba. Kazdej koupi srot z bazaru a tuni podle facebooku a ocekava zazraky. Z 10 lidi da kvalitni veci mozna jeden dva.Pája 19 píše:Nechci se do nikoho navážet, ale s autem v takovymdle stavu bych se styděl k úpravci přijet. A už vůbec ne, pokud si na tom autě dělám všechno sám! Vždyť moje auto je vizitka mojí práce. Tuning přece začíná perfektním sériovým stavem.TDIfun píše:Budme radi ze to je jak to je, plno problemu na HW. jako padajici hadice z turba na sani (prijel tak ze turbo salo vzduch pod autem), rozvody o zub a spatne nastavene, chinsky pal.filtr a padajici predvstrik, zadrhavaci regulace turba. Motor a cerpadlo muze mit klidne i 400-500tis najeto. Jednou kdyz nam nespad tolik pocatek bylo 210hp. Odspoda to neslo ani moc ladit, pokazde sla regulace jinak ( v bance krupalo, zrejme v urcite poloze nejde volne, asi krive navarena packa). Sorry ale z hovna bic neupletes. Dle toho co pisu, jsem to ani nemel ladit, ale kluk ma snad 18 roku vse si udelal sam na koleni (na zemi), tak jsem udelal maximum aby alespon mohl slusne jezdit bez brutalni dymovnice a solidne fungujicim nastavenim a muze si hrat a pokracovat. Taky to mohl zavest k Sobkovi co mu to ( ladil ) predemnou
Taky se divim, že Fun se do takovýho auta pustí, ale na druhou stranu to bude asi dost běžná záležitost a o spoustu zákazníků by přišel, kdyby je odmítnul a poslal je do servisu.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Lidi sou ruzni. Nenadelas nic.TDIfun píše:Dnes je takova i doba. Kazdej koupi srot z bazaru a tuni podle facebooku a ocekava zazraky. Z 10 lidi da kvalitni veci mozna jeden dva.Pája 19 píše:Nechci se do nikoho navážet, ale s autem v takovymdle stavu bych se styděl k úpravci přijet. A už vůbec ne, pokud si na tom autě dělám všechno sám! Vždyť moje auto je vizitka mojí práce. Tuning přece začíná perfektním sériovým stavem.TDIfun píše:Budme radi ze to je jak to je, plno problemu na HW. jako padajici hadice z turba na sani (prijel tak ze turbo salo vzduch pod autem), rozvody o zub a spatne nastavene, chinsky pal.filtr a padajici predvstrik, zadrhavaci regulace turba. Motor a cerpadlo muze mit klidne i 400-500tis najeto. Jednou kdyz nam nespad tolik pocatek bylo 210hp. Odspoda to neslo ani moc ladit, pokazde sla regulace jinak ( v bance krupalo, zrejme v urcite poloze nejde volne, asi krive navarena packa). Sorry ale z hovna bic neupletes. Dle toho co pisu, jsem to ani nemel ladit, ale kluk ma snad 18 roku vse si udelal sam na koleni (na zemi), tak jsem udelal maximum aby alespon mohl slusne jezdit bez brutalni dymovnice a solidne fungujicim nastavenim a muze si hrat a pokracovat. Taky to mohl zavest k Sobkovi co mu to ( ladil ) predemnou
Taky se divim, že Fun se do takovýho auta pustí, ale na druhou stranu to bude asi dost běžná záležitost a o spoustu zákazníků by přišel, kdyby je odmítnul a poslal je do servisu.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
no, ked pada predvstrek, tak rastie emp a egt. Daj si podavacku, poriadny filter aspon za 20€ a ked nepomoze taktreba vyskusat par trikov 
Naposledy upravil(a) toefuk dne 20 kvě 2016, 20:33, celkem upraveno 1 x.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
touche
Tomu se rika "uplest z hovna bic!"

... ale ted vazne:
Zcela objektivne zadam zdejsi osazenstvo o zamysleni a zvazeni zjevneho "kontrastu" mezi timto:

... a timto:
Ja verim, ze si zcela a naprosto objektivne zdejsi osazenstvo uvedomi, ze "neco neni v poradku" a ze prezentovane vysledky (nemluvim o dosazenych maximalniho hodnotach ale prubehu) nejsou v praxi jak se jevi na papire/foru nebo je neco zamlcovano - napriklad upravy a opravy, ktere nebyly zmineny. Paklize k necemu takovemu doslo, bylo by vhodne to doplnit.

... a protoze nas ve skole vzdy ucili, ze kazda prezentace je efektivnejsi, je-li vykladana tematika podlozena grafickymi vystupy, dovolim si (byt vulgarni formou, nicmene s fakticky objektivni podstatou pro "nechapave") nazorne vyjadrit vyse diskutovane:

PS: 1) nemusite mi pripominat, ze Dieselpower ma take Motocom ... ono se totiz vse odviji od toho, jak kdo dane nastroje pouziva, nikoli to, ze je vlastni
2) dlouho jsem cekal na "hmatatelny" dukaz, ktery by mi pomohl lidem vyse diskutovane prokazat (chapej podlozit to dukazy od "protistrany")
3) toto neni pokus o flame, toto je pouhe konstatovani a podnet k zamysleni pro ty, kteri spi a nebo "maji v ocich jeste ospalky" - prezentuji to v duchu "chytremu napovez, hloupeho kopni"
4) zadam v reakcich o fakta, argumenty a bez urazek a invektiv za coz predem dekuji

... ale ted vazne:
Zcela objektivne zadam zdejsi osazenstvo o zamysleni a zvazeni zjevneho "kontrastu" mezi timto:

... a timto:
dimec píše: - plno problemu na HW
- padajici hadice z turba na sani (prijel tak ze turbo salo vzduch pod autem),
- rozvody o zub a spatne nastavene
- chinsky pal.filtr
- padajici predvstrik
- zadrhavaci regulace turba
- pokazde sla regulace jinak ( v bance krupalo, zrejme v urcite poloze nejde volne, asi krive navarena packa
Nasledne o prostudovani tohoto tematu, zvlaste pak reakce Brana a reakci "osadniku tabora Dimce".dimec píše:z hovna bic neupletes
Ja verim, ze si zcela a naprosto objektivne zdejsi osazenstvo uvedomi, ze "neco neni v poradku" a ze prezentovane vysledky (nemluvim o dosazenych maximalniho hodnotach ale prubehu) nejsou v praxi jak se jevi na papire/foru nebo je neco zamlcovano - napriklad upravy a opravy, ktere nebyly zmineny. Paklize k necemu takovemu doslo, bylo by vhodne to doplnit.

... a protoze nas ve skole vzdy ucili, ze kazda prezentace je efektivnejsi, je-li vykladana tematika podlozena grafickymi vystupy, dovolim si (byt vulgarni formou, nicmene s fakticky objektivni podstatou pro "nechapave") nazorne vyjadrit vyse diskutovane:

PS: 1) nemusite mi pripominat, ze Dieselpower ma take Motocom ... ono se totiz vse odviji od toho, jak kdo dane nastroje pouziva, nikoli to, ze je vlastni
2) dlouho jsem cekal na "hmatatelny" dukaz, ktery by mi pomohl lidem vyse diskutovane prokazat (chapej podlozit to dukazy od "protistrany")
3) toto neni pokus o flame, toto je pouhe konstatovani a podnet k zamysleni pro ty, kteri spi a nebo "maji v ocich jeste ospalky" - prezentuji to v duchu "chytremu napovez, hloupeho kopni"
4) zadam v reakcich o fakta, argumenty a bez urazek a invektiv za coz predem dekuji
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Re: touche
No Foreste, abychom to zkrátili - na Tvé otázky nalezneš odpovědi už jen zde: http://www.bohnice.cz/ 
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Re: touche
1) no, byt je to ponizeni se na tvoji uroven, budu na tebe reagovat: tvuj prispevek je mimo tema, konkretne na teto urovniborelli píše:No Foreste, abychom to zkrátili - na Tvé otázky nalezneš odpovědi už jen zde: http://www.bohnice.cz/
2) zadnou otazku jsem nepolozil - cti poradne
Nerad se cituji, je mi to trapne (za tebe):
4) zadam v reakcich o fakta, argumenty a bez urazek a invektiv za coz predem dekuji
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Nehádejte se
nemyslím to špatně,holt jsem mladej a ještě blbej,na kolení to nedělám máme normálni servis...a ty chyby tam opravdu byly to já vím,palivovy filtr byl značky champion(netušil sem že je na hovno) no ale hned jak jsem přijel domu dal jsem bosch...čerpadlo bylo o zub skočene takže se to moc nastavit nedalo ale rozebírali jsme to tam a posunuly čerpadlo kolik jen šlo,ale o víkendu jsem koupil hned novou rozvodovou sadu a vše už udělal správně a jak mi fun radil předvstřik až k horní rysce(nejsem si jist ale myslím že žlutá),,s tou bankou se mi nepodařilo přijit co sní je(je nová Garrett) ale nejspíš držák banky nebyl kolmo a "přičilo se to" takže sem to posunul o milimetry a vše už chodí ok.jsem si vědom toho že jsem tam měl spustu chyb,ale poučil jsem se opět a zase sem chytřejši,a funovy moc děkuju že se k tomu postavil vše mi řekl+poradil a byl ochotný se mi věnovat-parádní přístup,a dobře naladil,myslím že nato kolik tam toho bylo tak luxusní 
11mm co mas ty je konstrukcne ina na tych spravnych miestach oproti 12mm.L_u_c_k_y_n píše:Taky mam ZEXEL...od Toefuka a funguje pekne.Nevidim v tyhle znacce problem
Medzi 12mm zexel a bosch je tiez konstrukcny rozdiel co moze limitovat objem vstrekovaneho paliva.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
mě stacilo videt tu fotku co jsi mi posílal......to mluví za vše.toefuk píše:11mm co mas ty je konstrukcne ina na tych spravnych miestach oproti 12mm.L_u_c_k_y_n píše:Taky mam ZEXEL...od Toefuka a funguje pekne.Nevidim v tyhle znacce problem
Medzi 12mm zexel a bosch je tiez konstrukcny rozdiel co moze limitovat objem vstrekovaneho paliva.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Vždycky mě pobaví, když sem něco forest dá a ještě to posune na tu formu vysokoškolské prezentace, která však nemá publikum, je to zábavné, když si o sobě někdo myslí, že je Ing. všehomíra, (perfektní řidič, závodník, ladič, superman, kterého porazí jen kryplonit...)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)