turbo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
sturmi18
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 12 zář 2014, 20:35
Odpovědi: 0

turbo

Příspěvek od sturmi18 »

Ahoj, mam arl-ko jede to pěkně, ale i tak bych chtěl něco víc :D
Přemýšlel jsem nad silnějším turbem. Jaké turbo je dobré a za rozumné peníze a jaky výkon by to dalo. Prosím pište a to hodně, více informací více možností
Dík
1.9 tdi pd ARL 110 KW
Uživatelský avatar
Vory tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 06 kvě 2013, 18:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Vory tdi »

Zalezi kam chces jit s vykonem,podle toho pak turbo ;-)
Ibiza TDi VP 300Hp 985kg
Best time Drag 402m -12.6sec 181km/H
INSTAGRAM - YOUTUBE : Vory tdi
http://m.youtube.com/channel/UC_y2zNpT2 ... ture=guide
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Kdyz das novy VB tak na pdcku se da jen chipem +-190ps. Pak uz jedine 1756 a nebo hybrid. Pokud nechces extrem dej novy VB a kvalitni soft a jeto.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

On ma arl čo ma v serii VB. A ratam že tam už tych 190k ma.
Tak jedine 1756 - to ma aj rozumny spodok (i ked mne sa dobre jazdi aj na 2260)
To mas do 230k. Tam niekde koncia ak trysky cize by to mozno zvladli. Tazko povedat.
Cupra TDI
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

tantor-bn píše:On ma arl čo ma v serii VB. A ratam že tam už tych 190k ma.
Tak jedine 1756 - to ma aj rozumny spodok (i ked mne sa dobre jazdi aj na 2260)
To mas do 230k. Tam niekde koncia ak trysky cize by to mozno zvladli. Tazko povedat.

Ale pise ze ma ARL ko.....takte nepise nic o chipu
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

Vykašlal bych se na hybridy a dej buďto 1756 nebo 2260,výběr záleží podle toho jaký očekáváš koně.Jinak témat je tu mraky
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

ono je těžké radit když ani poradne nenapise co od toho očekává a nebo kam se chce dostat.....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Uživatelský avatar
sturmi18
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 12 zář 2014, 20:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sturmi18 »

Chtěl bych tak okolo těch 230 koní. Kolik tak zvládne 1756?
A když by se tam pak dalo to větší turbo, jak by pak na tom byli ostatní věci ( vstřiky, spojka atd...) určitě pak udělal pořádný soft. To je jasný :D a kdo by byl na to nejlepší?
1.9 tdi pd ARL 110 KW
Uživatelský avatar
Vory tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 06 kvě 2013, 18:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Vory tdi »

Osobne bych volil uz 2260 a mel rezervu.Se spojkou bych pocital urco preoblozit lamelu.Trysky jsou tak do 220,zalezi na stavu.
Soft- Mirulu,dieselpower,tdi fun,moravia tuning,chipforum - osvědčeny ladiči ;)
Ibiza TDi VP 300Hp 985kg
Best time Drag 402m -12.6sec 181km/H
INSTAGRAM - YOUTUBE : Vory tdi
http://m.youtube.com/channel/UC_y2zNpT2 ... ture=guide
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Je třeba počítat s tím že když budeš dávat 1756 nebo 2260 či jiné zástavbové turbodmychadlo , nebude pasovat X věcí a je třeba je předělat . Tubus,mazání,vyfuk,držak turba . Pak musis mit v super stavu bajonetové spoje na vedení . Taky praská plastové vedení vzduchu nebo bočnice na samotném IC . Jen přeobložená lamela nestačí a dříve nebo později tě nemine tam dát silnější přítlačny talíř .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
AdisTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 14 říj 2011, 06:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od AdisTDI »

Taky bych volil spise rovnou GTB2260VK nez nakeho hybrida , a budes mit jeste rezervu... Ale jak rika marena tdi tak to je predelat X veci navic , ale da se to :-) A pak pocitat se spojkou a vedenim vzduchu s IC ...
Seat Toledo 1.9 TDI ASV GTB2260VK ???Kw ???Nm soft by Mirulu
Fabia Rs ASZ soft by Mirulu
Uživatelský avatar
sturmi18
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 12 zář 2014, 20:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sturmi18 »

takže běh na dlouho trať :D
1.9 tdi pd ARL 110 KW
boma1057
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 22 črc 2015, 06:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčin

Příspěvek od boma1057 »

Zdravim, dostalo sa mi do ruk turbo garrett gt 2066 v aky to ma asi potencial? Rozmýšlal som nad BiTDI do golfa 5 bxe ale je to dosť vela prace.... Vďaka za odpovede :)
G5 1.9 tdi BXE 2008, kat-off - kolotočarina
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

boma1057 píše:Zdravim, dostalo sa mi do ruk turbo garrett gt 2066 v aky to ma asi potencial? Rozmýšlal som nad BiTDI do golfa 5 bxe ale je to dosť vela prace.... Vďaka za odpovede :)
2066 nebo 2266? Protoze si neumi predstavit, jak by jakykoliv hybrid z 20tky mohl zvladnout propoustet objem spalin vzniklych prusobenim compressoru s exducerem 66mm a to ani kdyby se nejakym zazrakem podarilo do turbine housingu narvat turbinu s reknem 50mm, radnym naklapenim a nejmensim poctem lopatek.

Predpokladam, ze turbo bylo levne, protoze si s nim nikdo nevedel rady ... ze? ;)

Nejlepsi, co muzes udelat je, ze si sezenes seriovy housing a nechas tam dat odpovidajici (mensi) compressor.

Pokud to vis a jsi ochoten sdilet, napis kdo stoji za produkci takoveho bazmeka ... ostatni Ti budou zajiste vdecni... ikdyz, ne vzdy to musi byt chyba dodavatele. Po Olegovi z Turbopower take lidi chteji (a stoji si za tim) 76mm compressor do 2260tky a jeste k tomu na podtlaku ... proste magori (wallbash)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
boma1057
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 22 črc 2015, 06:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčin

Příspěvek od boma1057 »

Turbo ma nestalo nič, a za produkciou stoji mercedes, je to original z ml 320 cdi, trochu slzil olej tak ho vyhodili a ja ho idem dat repasovat a rozmyšlam čo snim, či si ho nechať alebo ho predať :)
G5 1.9 tdi BXE 2008, kat-off - kolotočarina
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“