Padá do nouze

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

MichalTDI píše:A spatnym softem to byt muze?
To by musel být nějaký diletant, který by takový soft vytvořil.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
MichalTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 21 čer 2015, 08:35

Příspěvek od MichalTDI »

Jako to si zase nemyslim,už těch softů pár udělal,takže si myslím,že to fakt umí..Pro mně je to docela borec,ale jelikož soft udělat neumim (zatim),tak proto se ptám,jestli může být problém i tady..Páč předtim jsem to měl chiplý od smradlavýho powertecu a do nouze to nepadalo..Začlo to až tímhle softíkem..Dělal ho David Š. jestli ti to něco říká..
Uživatelský avatar
masfeild
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2014, 19:22
Bydliště: Benecko

Příspěvek od masfeild »

MichalTDI píše:A jak velky podlozky?A nejaky specialni?
Jak píše prka, ideální tloušťka podložek je 0.1 mm, posílal jsem i 0.15 mm a taky v pohodě. Když dáš ale už moc silný, třeba 0.2 mm, tak to začne ztrácet výkon v nízkých otáčkách. Na materiálu podle mě nezáleží.
Podložky do turba (66/81 kW) pro vymezení vůle kvůli zanášení z kalený oceli v různých tloušťkách. Cena za sadu 100,-. Pište na mail masfeild@seznam.cz nebo tel. 732 11 84 11
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

MichalTDI píše:Jako to si zase nemyslim,už těch softů pár udělal,takže si myslím,že to fakt umí..Pro mně je to docela borec,ale jelikož soft udělat neumim (zatim),tak proto se ptám,jestli může být problém i tady..Páč předtim jsem to měl chiplý od smradlavýho powertecu a do nouze to nepadalo..Začlo to až tímhle softíkem..Dělal ho David Š. jestli ti to něco říká..
Soft na vině nebude. Ten je buď lepší nebo horší. Lepší je ekonomický, ekologický a přitom motor jede jako z "praku". Ten horší má vyšší spotřebu, hulí a přitom pořádně nejede, případně na nějakých otáčkách, kde je to moc ochuzeno pocukává /motor se chvěje/. Žádný však nepošle motor do nouzáku jsou-li dodrženy hodnoty požadované softem. Jejich nedodržení je vždy zaviněno nějakým problémem. U Tebe to vypadá na klasiku. Překročení požadovaného plnícího tlaku po dobu delší než 5 sekund i když se ŘJ snaží maximálně přes N 75 tento tlak omezit. Když se ji to nepodaří, pošle motor do nouzáku. K tomu dochází při plné akceleraci většinou těsně nad 3000 otáček.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
MichalTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 21 čer 2015, 08:35

Příspěvek od MichalTDI »

Takže s největší praděpodobností přidřená regulace?
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Ano.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
MichalTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 21 čer 2015, 08:35

Příspěvek od MichalTDI »

Tak diky kluci,rozeberu to a dam vedet jak to dopadlo :) Jeste jedna vec teda,musim dat kazdy tesneni novy? (vyfukove svody,saci svody,atp) ?
MichalTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 21 čer 2015, 08:35

Příspěvek od MichalTDI »

Tak jsem to dneska vyrochal a zkoušel jsem hýbyt pořádně s tou regulací..Podtlak to stáhne pěkně,ale zpátky už se to nevrátí,zadrbne se to a musí se to vrátit rukou..To je asi ten problém že? :-)
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Ano to je problém, protože omezení tlaku turba je prováděno tak, že N 75 snižuje podtlak v baňce a pružina tlačí táhlo ven z baňky a tím přes nastavovací lopatky snižuje tlak turba. Zkus nakapat do baňky asi 15kapek mot. oleje a rozchodit. Pokud to nepůjde, tak vyčistit a podložit turbo /0,1 mm/.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
MichalTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 21 čer 2015, 08:35

Příspěvek od MichalTDI »

Tak jsem to rozloupnul,pridrbavalo se to fest..Mam otazku jeste..Kdyz davam to turbo dohromady,jak poznam,ze to tahlo na regulaci zapadlo kam melo?Proste jestli se tam to tahlo nemrska nadarmo? :D :?
MichalTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 21 čer 2015, 08:35

Příspěvek od MichalTDI »

Nikdo neví? :?
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Tam se to nedá nějak otočit nebo dát mimo. Vybrání pro čep na otočném segmentu pro natáčení nastavovacích lopatek musí být pod otvorem pro kolíček. Kolíček je na přírubě jež drží turbínku s dmychadlem /protikus/. Buď to tam dáš správně nebo to tam nejde.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
MichalTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 21 čer 2015, 08:35

Příspěvek od MichalTDI »

Takže když to šlo složit,tak to bude ok? :) Na kolíček jsem si dával pozor a packu jsem do poslední chvíle sledoval,takže cajk?
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Ano, takhle to vypadá.ObrázekObrázek
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
MichalTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 21 čer 2015, 08:35

Příspěvek od MichalTDI »

Takhle skoro to mám..Prostě když sedl kolíček,tak sedlo i táhlo že jo?A ještě jeden "detail". Při demontáži těch tří torxů se samozřejmě jeden z nich ulomil a já ho musel složitě vytahovat.Nicméně se povedlo,ale takovej stejnej šroubek jsem neměl..Je tam důležitý dodržet materiál toho šroubu?Dal jsem tam stejnou délku,průměr,velikost hlavy,ale neni torx(což je buřt) ale je to obyč šroub..Vadí to,že to nebude stejnej materiál? :?Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“