To by musel být nějaký diletant, který by takový soft vytvořil.MichalTDI píše:A spatnym softem to byt muze?
Padá do nouze
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jako to si zase nemyslim,už těch softů pár udělal,takže si myslím,že to fakt umí..Pro mně je to docela borec,ale jelikož soft udělat neumim (zatim),tak proto se ptám,jestli může být problém i tady..Páč předtim jsem to měl chiplý od smradlavýho powertecu a do nouze to nepadalo..Začlo to až tímhle softíkem..Dělal ho David Š. jestli ti to něco říká..
- masfeild
- Sběrač informací
- Příspěvky: 25
- Registrován: 25 lis 2014, 19:22
- Bydliště: Benecko
Odpovědi: 0
Jak píše prka, ideální tloušťka podložek je 0.1 mm, posílal jsem i 0.15 mm a taky v pohodě. Když dáš ale už moc silný, třeba 0.2 mm, tak to začne ztrácet výkon v nízkých otáčkách. Na materiálu podle mě nezáleží.MichalTDI píše:A jak velky podlozky?A nejaky specialni?
Podložky do turba (66/81 kW) pro vymezení vůle kvůli zanášení z kalený oceli v různých tloušťkách. Cena za sadu 100,-. Pište na mail masfeild@seznam.cz nebo tel. 732 11 84 11
Soft na vině nebude. Ten je buď lepší nebo horší. Lepší je ekonomický, ekologický a přitom motor jede jako z "praku". Ten horší má vyšší spotřebu, hulí a přitom pořádně nejede, případně na nějakých otáčkách, kde je to moc ochuzeno pocukává /motor se chvěje/. Žádný však nepošle motor do nouzáku jsou-li dodrženy hodnoty požadované softem. Jejich nedodržení je vždy zaviněno nějakým problémem. U Tebe to vypadá na klasiku. Překročení požadovaného plnícího tlaku po dobu delší než 5 sekund i když se ŘJ snaží maximálně přes N 75 tento tlak omezit. Když se ji to nepodaří, pošle motor do nouzáku. K tomu dochází při plné akceleraci většinou těsně nad 3000 otáček.MichalTDI píše:Jako to si zase nemyslim,už těch softů pár udělal,takže si myslím,že to fakt umí..Pro mně je to docela borec,ale jelikož soft udělat neumim (zatim),tak proto se ptám,jestli může být problém i tady..Páč předtim jsem to měl chiplý od smradlavýho powertecu a do nouze to nepadalo..Začlo to až tímhle softíkem..Dělal ho David Š. jestli ti to něco říká..
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Ano to je problém, protože omezení tlaku turba je prováděno tak, že N 75 snižuje podtlak v baňce a pružina tlačí táhlo ven z baňky a tím přes nastavovací lopatky snižuje tlak turba. Zkus nakapat do baňky asi 15kapek mot. oleje a rozchodit. Pokud to nepůjde, tak vyčistit a podložit turbo /0,1 mm/.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Tam se to nedá nějak otočit nebo dát mimo. Vybrání pro čep na otočném segmentu pro natáčení nastavovacích lopatek musí být pod otvorem pro kolíček. Kolíček je na přírubě jež drží turbínku s dmychadlem /protikus/. Buď to tam dáš správně nebo to tam nejde.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Takhle skoro to mám..Prostě když sedl kolíček,tak sedlo i táhlo že jo?A ještě jeden "detail". Při demontáži těch tří torxů se samozřejmě jeden z nich ulomil a já ho musel složitě vytahovat.Nicméně se povedlo,ale takovej stejnej šroubek jsem neměl..Je tam důležitý dodržet materiál toho šroubu?Dal jsem tam stejnou délku,průměr,velikost hlavy,ale neni torx(což je buřt) ale je to obyč šroub..Vadí to,že to nebude stejnej materiál? 


