Fiat Stilo 1.6 16V 76kw

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
fekete2
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 11 říj 2006, 19:36
Bydliště: Liberec

Fiat Stilo 1.6 16V 76kw

Příspěvek od fekete2 »

Ráno po nastartování se cca po deseti vteřinách vyvalí bílý kouř z výfuku.
Auto cuká jako na tři hrnce.Tlaky ok,cívky také ok.ŘJ bez závad po delší jízdě(bez výkonu) píše P0171 chudá směs řada válců 1.Mohou to být vtřiky nebo palivové čerpadlo.Jestli nemá někdo zkušenost.samozřejmně tlak P.č budu měřit.Rozvody nové prý to dělalo i před tím.(Ještě to nevzdávám)
S pozdravem fekete2 (noteeth)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Svítí ti červená kontrolka vstřiku?Jinak tady odchází vstřikovače, já už měnil 2 a pak ty další jsem poslal na vyčištění do Jet servisu. Ale důležitá je opravdu komprese a ty rozvody. Já to poznal pořádně až když jsem si půjčil úplně novou sadu přípravků a předtím jsem měl hliníkové dělané podle origo...Je to dost háklivé..Pokud bys měl vypálenou "cívku" bude to cukat , ale rozsvítí se ta kontrolka. Máš už to provedení s umělohmotným sáním nebo ještě s hliníkovým? Jinak můj motor nesnáší lambdy...bez ní je spokojen, ale s novou origo lambdou se mu pořád něco nelíbí..Ale bohužel to přede mnou měli nějací "koumáci" a měnili ŘJ jako ponožky...
nepropadat panice...
fekete2
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 11 říj 2006, 19:36
Bydliště: Liberec

Příspěvek od fekete2 »

Zdravím
Kontrolka právě nesvítí,komrese poctivě měřeny všechny válce stejné hodnoty.Cívky celá sada půjčena s druhého auta,žádná změna.Rozvody dělaly jinde tak že jak to udělaly nemohu nic říci.Auto mělo udajně ty same problemy před tím,proto dělané rozvody.Sání tam je umělohmotné.Lamdy odpojeny žádné změny.
Díky a s pozdravem fekte2.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Takže ty máš omezovač tlaku paliva u čerpadla v nádrži. Takže udělej to, co jsi psal. Změř nejdřív tlak paliva a pak se můžeš posunout dál.
nepropadat panice...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Jak psal jericho tyhle rozvody jsou háklivé pokud je máš posunutý tak bude porád problém zjisti zda je dávali na přípravky každej je nemá a pokud neřešej nějakej problém tak je určitě jen omalujou já to tak taky dělám takže nebudu ukazovat prstem.
fekete2
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 11 říj 2006, 19:36
Bydliště: Liberec

Příspěvek od fekete2 »

Díky jericho-3
Poslal jsem vstřikovače dle doporučení.
Dnes telefon,vtřikovače tam nepatří jsou z motorizace 55 kW iwp 058 (LOL)
Správně mají být IWP 064,109,164. :-D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No jsou tam dvě provedení, 4 dírové a dvoudírové vstřikovače, já to nikdy nezaměňoval , ale když jsem je kupoval na vrakáči, vždy tvrdili že to je fuk...Ale samozřejmě Stilo je možná nějaká vyjímka,je to novější než Bravo a je jasné, že se nemá impovizovat, má tam být, co tam patří... :)
nepropadat panice...
fekete2
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 11 říj 2006, 19:36
Bydliště: Liberec

Příspěvek od fekete2 »

Origoš prý IWP 164.
IWP 058 co tam byli jsou z nějakého VW,to jsem zapoměl napsat (crazy) .
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

:D dobrý....Klid některých lidí při takové montáži lze jen závidět..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To je z 1.0-16v 50/51kw nebo 1.4-16v 55/74kw.
fekete2
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 11 říj 2006, 19:36
Bydliště: Liberec

Příspěvek od fekete2 »

1.2 nebo 1.4 55kw.
fekete2
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 11 říj 2006, 19:36
Bydliště: Liberec

Příspěvek od fekete2 »

Vstřikovače OK správné
jízdní vlastnosti se zlepšily,ale při prvním raním startu kouř (wallbash)
Škrtící klapka ?Stále to na volnoběh habruje (wallbash)
Sakra asi je to studánka náhradních dílů :?
fekete2
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 11 říj 2006, 19:36
Bydliště: Liberec

Příspěvek od fekete2 »

fekete2 píše:Vstřikovače OK správné
jízdní vlastnosti se zlepšily,ale při prvním raním startu kouř (wallbash) Tak prý špatné něco kolem ventilů
Škrtící klapka ?Stále to na volnoběh habruje (wallbash)Habrování prý u těchto motorů normální
Sakra asi je to studánka náhradních dílů :?
Auto u majitele a za týden má přijet na přeměření
Tímto díky všem zůčastněným A ať žije FIAT :D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Měl jsem obdobné problémy a prošel jsem si martýriem, vše jsem opravil, seřídil nebo vyměnil, ale dokonalost přišla až když se mi motor potkal a já dal jinou, perfektní hlavu s těsnými ventily a gufery na ventilech... :)
A mám připraven blok cívek, když to začne jít na 3,tak jej vyměním , o kabelech nemluvě...A dokonce jsem tam vrátil i svíčky origo z výroby z málo jetého motoru a i to jsem poznal.. No prostě Fiat :) -v ironii.
nepropadat panice...
fekete2
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 11 říj 2006, 19:36
Bydliště: Liberec

Příspěvek od fekete2 »

"perfektní hlavu s těsnými ventily a gufery na ventilech"
Přesně tak PANE jericho-3 (rofl)
Už je vše v naprostém pořádku. (crazy)
Ještě jednou DÍKY.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“