Kam jste "utekli" z Passata?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

Osobne si myslim, ze tenhle motor jak Jericho pise bude tortura.

S 5.7i V8 taham obcas kone (cca 2 a kus tuny celkem) a auto o tom skoro nevi :).
Ale tenhle motor musi byt utrpeni, moc maly objem.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

jericho-3 píše: .......nemusím rozepínat idiotské štekry made in koncern, ....... :)
Jericho to ji ty co kurvi konektory sroubovakem misto toho aby to primackl, odcvaknul a odtahl? 😀
Pokud se ti libi jezdit ve starem fiatu, je to tvoje vec, ale To jeste neznamena ze ostatni novejsi auta jsou spatna.
Audi musi byt proti tomu fiatu uple jinej svet.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ale ne, jen nechápu, jak může někdo tento "konektor" namontovat tak, aby se k němu z té správné strany nemohlo...K rozepnutí tohoto vynálezu musíš mít prostor a podle mne ten inženýr, který tím zabodoval je blbec. Ten kdo jej rozpojoval například u spojkového válce na Passatu 3C ví o co jde..Měli by se poučit tam, třeba u japonců, kdy jej člověk rozpojí jednou rukou...Nekurvím jej šroubovákem, protože jej tam ani nedostanu...Ale mám vztek, že bych jej kolikrát nejradši urazil kladivem...Je to krása, když je tento vynález přístupný...Ale copak je něco na těch nových sráčích přístupné?A na veterány mi nesahej, velká část z nich byla stvořena jen s šuplerou v ruce, bez použití počítače , často cestou pokus omyl s přídavkem kvalitních zkoušek před začátkem výroby...A dokonce i přes to, že je často stvořila válka, byly to skvělé stroje.. :)
nepropadat panice...
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

na foru snad není téma, kde by jericho neopěvoval svýho fiata s hektolitrem omáčky okolo, ale spíš poradil a pomohl k vyřešení problému u dnešních složitějších aut, se kterými jak vidno "zřejmě" nemá moc zkušeností.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Děkuji za upřímnost, ale nevím, proč tě štve Fiat, jen jsem napsal, že jej mám a už byly hory keců co je to za sráč apod. Nic víc nic míň. A co mám tady popisovat, ten kafemlejnek? Vibrující koncern, podfukující vstříky, utahané pastě s chipem, které melou z posledního? Zaprvé jsou tady větší experti, ale řešení jsou různá a každý má na to jiný pohled. Ale máš pravdu, vyhýbám se opravám těchto pastí, jak můžu.. Mám vysvětlovat majiteli, že je vůl, když shání gumičky do vymlácených hlav, poněkolikáté demontáže, a žádná pořádná oprava? Buď to udělat pořádně, nebo raději se na to vykašlat...A co se týče polemiky u vyvolávání závad, určení problému podle hodnot není moje parketa, mám na to experta, který tím žije...Jinak je velmi paradoxní, že to velmi vyjímečně potřebuji, většinou je autorem problémů mechanika , popřípadě nesmyslné úpravy-opravy různých montérů a ladičů, kteří vše dojebou...A kolikrát radit někomu, kdo jezdí na sračky, které by zaškubalo i s Zetorem 25 nemá cenu..Ale v podstatě máš pravdu, nemohu tobě sahat ani po kotníky... :)
Ale na druhé straně upřímně řeknu, že mne velmi těší, že jsou tady veeelmi šikovní mechánové a jak už to tak bývá jsou i nejskromnější...
nepropadat panice...
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Příspěvek od bjukemen »

si vedla, skusenosti ma viac nez dost ide o princip, punto je jednoduche a vdacne auto..a tie konektory to ma po*er niektore su tak ze je to hlavolam ich rozpojit, nevidim nic zle na tom ze sa mu to nepaci, kedze ani mne sa to nepaci aj x ludom je to proste odrb systemu
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

jericho-3 píše:Děkuji za upřímnost, ale nevím, proč tě štve Fiat, jen jsem napsal, že jej mám a už byly hory keců co je to za sráč apod. Nic víc nic míň. A co mám tady popisovat, ten kafemlejnek? Vibrující koncern, podfukující vstříky, utahané pastě s chipem, které melou z posledního? Zaprvé jsou tady větší experti, ale řešení jsou různá a každý má na to jiný pohled. Ale máš pravdu, vyhýbám se opravám těchto pastí, jak můžu.. Mám vysvětlovat majiteli, že je vůl, když shání gumičky do vymlácených hlav, poněkolikáté demontáže, a žádná pořádná oprava? Buď to udělat pořádně, nebo raději se na to vykašlat...A co se týče polemiky u vyvolávání závad, určení problému podle hodnot není moje parketa, mám na to experta, který tím žije...Jinak je velmi paradoxní, že to velmi vyjímečně potřebuji, většinou je autorem problémů mechanika , popřípadě nesmyslné úpravy-opravy různých montérů a ladičů, kteří vše dojebou...A kolikrát radit někomu, kdo jezdí na sračky, které by zaškubalo i s Zetorem 25 nemá cenu..Ale v podstatě máš pravdu, nemohu tobě sahat ani po kotníky... :)
Ale na druhé straně upřímně řeknu, že mne velmi těší, že jsou tady veeelmi šikovní mechánové a jak už to tak bývá jsou i nejskromnější...

Jenže ty na každý téma najdeš okamžitě 10 řádku, že to auto je průser a že zlatý tvůj fiat a už začíná ta ojedená omáčka že klimatizace je vlastně zbytečnost a mladý si bez ní ani neprdnou, že hydraulický ložisko je akorát zdroj problémů pro ty co jim zlenivěla noha a zase reakce a tvýho fiata. Nemám nic proti Tobě ani Fiatům ale má cenu reagovat nebo si prostě jen potřebuješ povídat a nemáš s kým?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

hlavně nevím co pořád má stím puntem, co je to jako za skvost? Je to sráč první kategorie, když to srovnám s dvojkou golfem, tak punto je středověk
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Bimbo, spíš jsem urazil tvé koncernové božstvo a ale můj názor na koncernové a novodobé stroje je můj názor. A z čeho vychází? Z toho že ty auta jsou hrob pro lidi, kteří si je koupí ojeté, nedochází jim, co je čeká a nemine. Těch případů je čím dál víc, jelikož tyto ojeté skvosty se prodávají už za 2 výplaty, naleštěné v plné palbě, tak neodolají mladí zákazníci si to koupit..A pak to začne, mají sotva na naftu a když se jim třeba propadne spojka a mají tebou oblíbené ložisko v převodovce, je to pro ně tragedie. Samozřejmě mecháni si mnou ruce, je přece práce, ale já posuzuji stroj podle konstrukce, podle toho jakou náročností oprav konstruktér auto vybavil..A vždy jsem jako živnostník byl rád, když zákazník měl radost z naší spolupráce, já si vydělal, on se necítil ošizen a přijel znova...Ale poslední dobou dávám samé špatné zprávy, lidé jsou otrávení, že jejich buchar , dnes vlastně bezcenný, i když stál nový skoro 3/4 mega, se dnes koupí do 40000kč, se stočeným tachometrem a velkou opravou před sebou a oni naletěli. Vezmu za dveře u řidiče, které se mi propadnou dolů , a je mi jasné, že to má minimálně 300000 km.. A já nelžu, tak jim řeknu, co je třeba..Blbé těsnění pod hlavou u PD je často konečná, člověk už není mechanik, ale výměňář, radši ještě vyměním tohle, pak ještě tohle, potom ještě i tohle, hlavu pošlu do firmy, nakoupím plný kufr věcí , kdy automaticky hrozí, že faktura zákazníka omráčí, protože je dražší než na internetu atd. atd. Takže vlastně co zbyde na mechanika -skládačka se strachem co ještě objeví a jak zákazníka postraší. Čím je vše dražší, tím je práce levnější...Samozřejmě ten, kdo má zásob plnou garáž., může nabídnout starší, velmi často vymetené díly k opravě. A opravy se flikují , jen aby to odjelo..A to stojí za prd..A dnes se všude slintá, každý je expert, na internetu každý najde i klitoris své staré, když bude dlouho hledat..A to není to, co mě naplňuje. Vidím to u kolegů, kteří jsou v nájmu a makají jako šrouby, hádky se zákazníky, hrozby soudy, pomluvy, ten je zloděj, ten umí hovno, ten mi tam ukradl tohle, ten zas tohle...
Takže já mám svého Fiata Bravo, který mne stačí, mám i čtyřkolku Audi, v dobrém stavu, motor jde jako housličky, vše je o.k. ,kterou jsem chtěl prodat ,ale za 30000 kč ji nedám, tak jí ze mne vydundal synovec. Má mi tady stát jen proto, abych se vozil po městě a do kufru dal basu piva, když se tam nic jiného nevejde? Já na image seru, ale jsem rád, že synovci splním jeho sen, bohužel trnu, co na tom v budoucnu lehne a co budu muset opravovat..Takže pokud tě prudí, nebo dokonce uráží, že si dělám prdel z moderních -náročních mladých mužů, tak to nečti. A že jsem psavec, a když se mne někdo zeptá , tak odpovím, snad není tak strašné...Asi jsi z cukru, cukrouši, že tě tohle může prudit.. Za ta léta v montérkách jsem právě vždy hodnotil auta, jak jsou chytře udělaná a ne jak vypadají a kdo v tom jezdí, takže je pro mne třeba osvěžení, když dělám Amíka, kde povolím 4 šrouby a vyměním ložisko i s nábojem bez jakékoliv další demontáže čehokoliv a kouknu pod kapotu, kde je představ si ITALSKÝ MOTOR , který má najeto 360000km a je jen zaprášený a já na něm měnil pouze vodní pumpu, a potřeboval jen olej a filtr nafty každých 15000km...A vo tom to je. Aby majitele to auto nejen odvezlo, ale také nezruinovalo... :)
Hezký den pod koncernem..
nepropadat panice...
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

ne neurazil si mé koncernové božstvo, ani nejsem z cukru ale forum se v poslední době proměnilo v milošovo kouli a jerichovo plakání nad koncernem. Krom forda nemám nic proti žádný značce, ale opravuju jen koncern a nevidím v těch autech takový problém jako tu nastiňuješ ty.

Je každého volba co si koupí, informací se může všude dočíst tolik, že by koncern měl být na samém dně v počtu prodejů ojetých ale i nových aut. A ono to je přesně naopak. Čím to je..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

[quote="jericho-3"]Bimbo, spíš jsem urazil tvé koncernové božstvo a ale můj názor na koncernové a novodobé stroje je můj názor. A z čeho vychází? Z toho že ty auta jsou hrob pro lidi, kteří si je koupí ojeté, nedochází jim, co je čeká a nemine. Těch případů je čím dál víc, jelikož tyto ojeté skvosty se prodávají už za 2 výplaty, naleštěné v plné palbě, tak neodolají mladí zákazníci si to koupit..A pak to začne, mají sotva na naftu a když se jim třeba propadne spojka a mají tebou oblíbené ložisko v převodovce, je to pro ně tragedie. Samozřejmě mecháni si mnou ruce, je přece práce, ale já posuzuji stroj podle konstrukce, podle toho jakou náročností oprav konstruktér auto vybavil..A vždy jsem jako živnostník byl rád, když zákazník měl radost z naší spolupráce, já si vydělal, on se necítil ošizen a přijel znova...Ale poslední dobou dávám samé špatné zprávy, lidé jsou otrávení, že jejich buchar , dnes vlastně bezcenný, i když stál nový skoro 3/4 mega, se dnes koupí do 40000kč, se stočeným tachometrem a velkou opravou před sebou a oni naletěli. Vezmu za dveře u řidiče, které se mi propadnou dolů , a je mi jasné, že to má minimálně 300000 km.. A já nelžu, tak jim řeknu, co je třeba..Blbé těsnění pod hlavou u PD je často konečná, člověk už není mechanik, ale výměňář, radši ještě vyměním tohle, pak ještě tohle, potom ještě i tohle, hlavu pošlu do firmy, nakoupím plný kufr věcí , kdy automaticky hrozí, že faktura zákazníka omráčí, protože je dražší než na internetu atd. atd. Takže vlastně co zbyde na mechanika -skládačka se strachem co ještě objeví a jak zákazníka postraší. Čím je vše dražší, tím je práce levnější...Samozřejmě ten, kdo má zásob plnou garáž., může nabídnout starší, velmi často vymetené díly k opravě. A opravy se flikují , jen aby to odjelo..A to stojí za prd..A dnes se všude slintá, každý je expert, na internetu každý najde i klitoris své staré, když bude dlouho hledat..A to není to, co mě naplňuje. Vidím to u kolegů, kteří jsou v nájmu a makají jako šrouby, hádky se zákazníky, hrozby soudy, pomluvy, ten je zloděj, ten umí hovno, ten mi tam ukradl tohle, ten zas tohle...
Takže já mám svého Fiata Bravo, který mne stačí, mám i čtyřkolku Audi, v dobrém stavu, motor jde jako housličky, vše je o.k. ,kterou jsem chtěl prodat ,ale za 30000 kč ji nedám, tak jí ze mne vydundal synovec. Má mi tady stát jen proto, abych se vozil po městě a do kufru dal basu piva, když se tam nic jiného nevejde? Já na image seru, ale jsem rád, že synovci splním jeho sen, bohužel trnu, co na tom v budoucnu lehne a co budu muset opravovat..Takže pokud tě prudí, nebo dokonce uráží, že si dělám prdel z moderních -náročních mladých mužů, tak to nečti. A že jsem psavec, a když se mne někdo zeptá , tak odpovím, snad není tak strašné...Asi jsi z cukru, cukrouši, že tě tohle může prudit.. Za ta léta v montérkách jsem právě vždy hodnotil auta, jak jsou chytře udělaná a ne jak vypadají a kdo v tom jezdí, takže je pro mne třeba osvěžení, když dělám Amíka, kde povolím 4 šrouby a vyměním ložisko i s nábojem bez jakékoliv další demontáže čehokoliv a kouknu pod kapotu, kde je představ si ITALSKÝ MOTOR , který má najeto 360000km a je jen zaprášený a já na něm měnil pouze vodní pumpu, a potřeboval jen olej a filtr nafty každých 15000km...A vo tom to je. Aby majitele to auto nejen odvezlo, ale také nezruinovalo... :)
Hezký den pod koncernem..[/quote]




Co tím chtěl jako básník říct? Článek plnej krávovin a kde nic tu nic. Koncern se sere a když si koupíš cokoliv z itálie tak je to vymyšlený k dokonalosti jo? Tak to je fór dne. Nedávno jsem měl na dílně stilo abarth a větší zgarb jsem nikdy neřešil, přístup k čemukoli tragédie a majitel už ze servisních nákladu na mašli. Pošlu ho k jerichovi aby mu po italsku vysvětlil jakou má super káru a aby mu rozmluvil jeho novej nápad kopnout stilo do prdele a kopit OI TDI 81kw (LOL)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Bimbo -Je úspěšný a není to náhoda. Ale je přeceňován a já spíš kritizuji to špatné, dobré se pochválí samo. A mám zato, že na tom není nic špatného.Takže si necháme své preference, já budu vstřebávat nároky zákazníků, kteří chtějí opravit klimu a přitom je jim jedno, že nemají v motoru olej a budeme šťastni...A jelikož jsem kvůli Audi Fiata zanedbával /auto které stojí se ničí/, napravím to.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

Hele a neni to normalni a v poradku, ze jericho je stara skola? Vzdyt je preci uplne normalni, ze mladsi generace tendencne tihnou k vice modnim vecem co jsou vic high-tech apod.

Velmi ciste hypoteticky, jestli budou za 20 let hlavne elektroauta a stary vrany budou na spalovak, tak ta diskuse bude uplne stejne. Bude "stara" skola co bude obhajovat starej dobrej "jednoduchej" spalovak a bude aktualni pracujici stredni trida co jim bude rikat jestli se nepomatli, ze jsou zpatecnicky a ze elektrika je naprosto ok...

Proste jericho kouka na auto pohledem cloveka ktery toho hodne zazil, dle jeho prispevku neni nejmladsi a ma rad tu vlnu kdy auto bylo na ucel a ne na dojem, nebo luxus a to se shodneme, ma rad dobu kdy auta nebyly spotrebakem, Vy tady kluci zcela prirozene tihnete nejenom k ucelu, ale i k pozitku, nebo reprezentaci (netvrdim ze kazdej).

A ze ma rad svyho Fiata? No a co, ja mam rad svyho Dodge a taky na nej nedam dopustit i kdyz se to sere:).



A jeste k diskusi at nejsem offtopic.

Ja z Passata utekl k Dodge Durango 2005 :) .
Naposledy upravil(a) batoo dne 28 kvě 2016, 20:33, celkem upraveno 1 x.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Ale já proti tomu nic nemám, chápu to, ale když vidím tu spoustu nesmyslných příspěvků ve spoustě témat, který dotyčnému našeptávají na dotaz ohledně závady: podívej se do milošovo koule nebo jen motory koncernu moc nejdou, to zlatý Jtd a to můj fiat,... a na to se strhne debata absolutně mimo téma, tak to forum opravdu směřuje kamsi dopr.. Kdyby to bylo jednou za čas, ale bohužel není a připadá mi že se tu někteří potřebují jen vypovídat(protože doma nemůžou) bez přínosu a mít na počítadle další příspěvek.
Když už chci na to téma odpovídat, tak k věci.
Na to jsem narážel, ne obecně na značku Fiat nebo starší auta.
Chtělo by to jako třeba na audiklubu moderátory kteří to čistí a hlídají.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

Kde neni poptavka vetsinou nebejva nabidka...

Kdyz se ti bude zdat, ze to je opakovana sracka, tak neodpovidej a jestli to bude opravdu sracka a budou to aplikovat i ostatni a tim padem nikdo neodpovi, tak to vyrabece sracek omrzi a prestane to psat.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“