[quote="jericho-3"]Bimbo, spíš jsem urazil tvé koncernové božstvo a ale můj názor na koncernové a novodobé stroje je můj názor. A z čeho vychází? Z toho že ty auta jsou hrob pro lidi, kteří si je koupí ojeté, nedochází jim, co je čeká a nemine. Těch případů je čím dál víc, jelikož tyto ojeté skvosty se prodávají už za 2 výplaty, naleštěné v plné palbě, tak neodolají mladí zákazníci si to koupit..A pak to začne, mají sotva na naftu a když se jim třeba propadne spojka a mají tebou oblíbené ložisko v převodovce, je to pro ně tragedie. Samozřejmě mecháni si mnou ruce, je přece práce, ale já posuzuji stroj podle konstrukce, podle toho jakou náročností oprav konstruktér auto vybavil..A vždy jsem jako živnostník byl rád, když zákazník měl radost z naší spolupráce, já si vydělal, on se necítil ošizen a přijel znova...Ale poslední dobou dávám samé špatné zprávy, lidé jsou otrávení, že jejich buchar , dnes vlastně bezcenný, i když stál nový skoro 3/4 mega, se dnes koupí do 40000kč, se stočeným tachometrem a velkou opravou před sebou a oni naletěli. Vezmu za dveře u řidiče, které se mi propadnou dolů , a je mi jasné, že to má minimálně 300000 km.. A já nelžu, tak jim řeknu, co je třeba..Blbé těsnění pod hlavou u PD je často konečná, člověk už není mechanik, ale výměňář, radši ještě vyměním tohle, pak ještě tohle, potom ještě i tohle, hlavu pošlu do firmy, nakoupím plný kufr věcí , kdy automaticky hrozí, že faktura zákazníka omráčí, protože je dražší než na internetu atd. atd. Takže vlastně co zbyde na mechanika -skládačka se strachem co ještě objeví a jak zákazníka postraší. Čím je vše dražší, tím je práce levnější...Samozřejmě ten, kdo má zásob plnou garáž., může nabídnout starší, velmi často vymetené díly k opravě. A opravy se flikují , jen aby to odjelo..A to stojí za prd..A dnes se všude slintá, každý je expert, na internetu každý najde i klitoris své staré, když bude dlouho hledat..A to není to, co mě naplňuje. Vidím to u kolegů, kteří jsou v nájmu a makají jako šrouby, hádky se zákazníky, hrozby soudy, pomluvy, ten je zloděj, ten umí hovno, ten mi tam ukradl tohle, ten zas tohle...
Takže já mám svého Fiata Bravo, který mne stačí, mám i čtyřkolku Audi, v dobrém stavu, motor jde jako housličky, vše je o.k. ,kterou jsem chtěl prodat ,ale za 30000 kč ji nedám, tak jí ze mne vydundal synovec. Má mi tady stát jen proto, abych se vozil po městě a do kufru dal basu piva, když se tam nic jiného nevejde? Já na image seru, ale jsem rád, že synovci splním jeho sen, bohužel trnu, co na tom v budoucnu lehne a co budu muset opravovat..Takže pokud tě prudí, nebo dokonce uráží, že si dělám prdel z moderních -náročních mladých mužů, tak to nečti. A že jsem psavec, a když se mne někdo zeptá , tak odpovím, snad není tak strašné...Asi jsi z cukru, cukrouši, že tě tohle může prudit.. Za ta léta v montérkách jsem právě vždy hodnotil auta, jak jsou chytře udělaná a ne jak vypadají a kdo v tom jezdí, takže je pro mne třeba osvěžení, když dělám Amíka, kde povolím 4 šrouby a vyměním ložisko i s nábojem bez jakékoliv další demontáže čehokoliv a kouknu pod kapotu, kde je představ si ITALSKÝ MOTOR , který má najeto 360000km a je jen zaprášený a já na něm měnil pouze vodní pumpu, a potřeboval jen olej a filtr nafty každých 15000km...A vo tom to je. Aby majitele to auto nejen odvezlo, ale také nezruinovalo...
Hezký den pod koncernem..[/quote]
Co tím chtěl jako básník říct? Článek plnej krávovin a kde nic tu nic. Koncern se sere a když si koupíš cokoliv z itálie tak je to vymyšlený k dokonalosti jo? Tak to je fór dne. Nedávno jsem měl na dílně stilo abarth a větší zgarb jsem nikdy neřešil, přístup k čemukoli tragédie a majitel už ze servisních nákladu na mašli. Pošlu ho k jerichovi aby mu po italsku vysvětlil jakou má super káru a aby mu rozmluvil jeho novej nápad kopnout stilo do prdele a kopit OI TDI 81kw
