Fiat Stilo 1.6 16V 76kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fiat Stilo 1.6 16V 76kw
Ráno po nastartování se cca po deseti vteřinách vyvalí bílý kouř z výfuku.
Auto cuká jako na tři hrnce.Tlaky ok,cívky také ok.ŘJ bez závad po delší jízdě(bez výkonu) píše P0171 chudá směs řada válců 1.Mohou to být vtřiky nebo palivové čerpadlo.Jestli nemá někdo zkušenost.samozřejmně tlak P.č budu měřit.Rozvody nové prý to dělalo i před tím.(Ještě to nevzdávám)
S pozdravem fekete2
Auto cuká jako na tři hrnce.Tlaky ok,cívky také ok.ŘJ bez závad po delší jízdě(bez výkonu) píše P0171 chudá směs řada válců 1.Mohou to být vtřiky nebo palivové čerpadlo.Jestli nemá někdo zkušenost.samozřejmně tlak P.č budu měřit.Rozvody nové prý to dělalo i před tím.(Ještě to nevzdávám)
S pozdravem fekete2
Svítí ti červená kontrolka vstřiku?Jinak tady odchází vstřikovače, já už měnil 2 a pak ty další jsem poslal na vyčištění do Jet servisu. Ale důležitá je opravdu komprese a ty rozvody. Já to poznal pořádně až když jsem si půjčil úplně novou sadu přípravků a předtím jsem měl hliníkové dělané podle origo...Je to dost háklivé..Pokud bys měl vypálenou "cívku" bude to cukat , ale rozsvítí se ta kontrolka. Máš už to provedení s umělohmotným sáním nebo ještě s hliníkovým? Jinak můj motor nesnáší lambdy...bez ní je spokojen, ale s novou origo lambdou se mu pořád něco nelíbí..Ale bohužel to přede mnou měli nějací "koumáci" a měnili ŘJ jako ponožky...
nepropadat panice...
Zdravím
Kontrolka právě nesvítí,komrese poctivě měřeny všechny válce stejné hodnoty.Cívky celá sada půjčena s druhého auta,žádná změna.Rozvody dělaly jinde tak že jak to udělaly nemohu nic říci.Auto mělo udajně ty same problemy před tím,proto dělané rozvody.Sání tam je umělohmotné.Lamdy odpojeny žádné změny.
Díky a s pozdravem fekte2.
Kontrolka právě nesvítí,komrese poctivě měřeny všechny válce stejné hodnoty.Cívky celá sada půjčena s druhého auta,žádná změna.Rozvody dělaly jinde tak že jak to udělaly nemohu nic říci.Auto mělo udajně ty same problemy před tím,proto dělané rozvody.Sání tam je umělohmotné.Lamdy odpojeny žádné změny.
Díky a s pozdravem fekte2.
No jsou tam dvě provedení, 4 dírové a dvoudírové vstřikovače, já to nikdy nezaměňoval , ale když jsem je kupoval na vrakáči, vždy tvrdili že to je fuk...Ale samozřejmě Stilo je možná nějaká vyjímka,je to novější než Bravo a je jasné, že se nemá impovizovat, má tam být, co tam patří...
nepropadat panice...
Auto u majitele a za týden má přijet na přeměřenífekete2 píše:Vstřikovače OK správné
jízdní vlastnosti se zlepšily,ale při prvním raním startu kouř Tak prý špatné něco kolem ventilů
Škrtící klapka ?Stále to na volnoběh habruje (wallbash)Habrování prý u těchto motorů normální
Sakra asi je to studánka náhradních dílů
Tímto díky všem zůčastněným A ať žije FIAT
Měl jsem obdobné problémy a prošel jsem si martýriem, vše jsem opravil, seřídil nebo vyměnil, ale dokonalost přišla až když se mi motor potkal a já dal jinou, perfektní hlavu s těsnými ventily a gufery na ventilech...
A mám připraven blok cívek, když to začne jít na 3,tak jej vyměním , o kabelech nemluvě...A dokonce jsem tam vrátil i svíčky origo z výroby z málo jetého motoru a i to jsem poznal.. No prostě Fiat -v ironii.
A mám připraven blok cívek, když to začne jít na 3,tak jej vyměním , o kabelech nemluvě...A dokonce jsem tam vrátil i svíčky origo z výroby z málo jetého motoru a i to jsem poznal.. No prostě Fiat -v ironii.
nepropadat panice...