Audi A6 C6 2005 3.0TDi cyklické vypínání ESP po 10minutách

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Vesly
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 09 čer 2016, 22:40
Odpovědi: 0

Audi A6 C6 2005 3.0TDi cyklické vypínání ESP po 10minutách

Příspěvek od Vesly »

Zdravím.
Řeším a zatím neúspěšně opravit chybu ESP, která mi co 10minut po startu motoru vyběhne.

Log z ABS jednotky

Thursday,09,June,2016,12:21:46:04550
VCDS Version: Release 15.7.0 Running on Windows 7 x86
www.Ross-Tech.com

Address 03: ABS Brakes Labels: 4F0-910-517.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 517 A HW: 4F0 614 517 A
Component and/or Version: ESP8 quattro H03 0300
Software Coding: 0004488
Work Shop Code: WSC 48291 141 80211
VCID: 2255CDB764CF04122934ACD-8076
1 Fault Found:

18265 - Load Signal
P1857 - 000 - Error Message from ECU
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 147
Mileage: 276077 km
Time Indication: 0
Date: 2007.05.16
Time: 12:15:20

Freeze Frame:
Hex Value: 0x0280
Hex Value: 0x4082
Hex Value: 0x0000
Hex Value: 0x00B0
Hex Value: 0x00FF

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Co jsem už udělal:

výměna alternátoru, byl 180A a než umřel, tak přebíjel i 16.3V (od závady vyměněn druhý den za 140A) - bylo potřeba upravit konektor, neb 180A má opačně zámky konektoru, nyní dobíjí 14.2V stabilně, konektor má jen jeden obsazený PIN

výměna BEM (battery energy mangement) + nakódování baterie Varta (nová)

výměna čidla teploty motoru


V logu je chyba zatížení motoru... jenže co teď, někdo to vyřešil výměnou MAF, nebo altíku, někdo BEM. Já mám zatím pořád neúspěch.

Co přesně je tedy 18265 1857 ? Přes google jsem načetl hodně, ale pořád nevím.... Zítra najedu graf MAF před a při ESP chybou, jestli to nemůže být váha vzduchu. Kdybych tomu rozuměl, tak udělám i vstřikovače LOG.

Díky za rady
Vesly
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 09 čer 2016, 22:40
Odpovědi: 0

re

Příspěvek od Vesly »

takže dneska jsem vyjel a smazal všechny chyby. Po 10m opět ESP, během jízdy jsem udělal graf MAF ( mezi požadovanou a udávanou hodnotou z váhy byl docela velký rozdíl) a uložil chyby co byly v ENGINE unit - prvotní chyba 18265 1857, kterou jsem smazal se nahradila viz.log jedinou s odkazem na Battery management, ve kterém je chyba komunikace s Interface Altíku, jenže tento signál, nejspíše DFM nemám v konektoru u altíku osazen. Dvoupinový konektor má jen jeden vodič na L. Co teď ? :-)


Friday,10,June,2016,07:48:42:04550
VCDS Version: Release 15.7.0 Running on Windows 7 x86
www.Ross-Tech.com

Address 01: Engine Labels: 059-907-401-ASB.CLB
Control Module Part Number: 4F0 910 402 L HW: 4F0 907 401 B
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G001AG 0020
Software Coding: 0011372
Work Shop Code: WSC 66565 257 00032
VCID: 265DD61F08E7F832451C70D-8072
1 Fault Found:

053255 - Please check Fault Memory in Battery Monitoring Module
U1007 - 001 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 276172 km
Time Indication: 0
Date: 2016.06.10
Time: 07:43:41

Freeze Frame:
RPM: 1344 /min
Torque: 140.4 Nm
Speed: 58.2 km/h
(no units): 892.5
Voltage: 13.91 V
Temperature: 19.8°C
(no units): 4.0


Readiness: 0 0 1 1 1
Friday,10,June,2016,07:50:02:04550
VCDS Version: Release 15.7.0 Running on Windows 7 x86
www.Ross-Tech.com

Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component and/or Version: J0644 BEM H12 0590
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 00759 210 86480
Additional Info: 4F0915105C von VA0 3811290634
Additional Info: Geraet 86480
VCID: 235BCF0B7BD50D1A2202511-8076
2 Faults Found:

02254 - Interface to Generator
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 151
Mileage: 276164 km
Time Indication: 0
Date: 2016.06.10
Time: 07:34:08

02479 - Partial Consumer Shut-Off Active
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 276164 km
Time Indication: 0
Date: 2016.06.10
Time: 07:34:08



log MAF --- https://uloz.to/xXF6s7kX/log-01-003-xxx-xxx-csv
Uživatelský avatar
t_kali
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 03 srp 2012, 09:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od t_kali »

Dej tam altík který tam má být.
BEM, potažmo další jednotky prostě potřebují vědět aktuální zatížení altíku. Přece nebudeš upravovat SW ve všem, aby si to ochcal?
Audi 100 C4 AAT Avant, kat off, EGR off, KKK K16, P520, Bose, Recaro, ...
1.000.000 km +; nesmrtelný vůz

Autoservis, pneuservis, diagnostika, autoelektrika.
VAG-COM, AutoCom, PSA Diagbox, OP-Com
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“