Zdravím.
Řeším a zatím neúspěšně opravit chybu ESP, která mi co 10minut po startu motoru vyběhne.
Log z ABS jednotky
Thursday,09,June,2016,12:21:46:04550
VCDS Version: Release 15.7.0 Running on Windows 7 x86
www.Ross-Tech.com
Address 03: ABS Brakes Labels: 4F0-910-517.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 517 A HW: 4F0 614 517 A
Component and/or Version: ESP8 quattro H03 0300
Software Coding: 0004488
Work Shop Code: WSC 48291 141 80211
VCID: 2255CDB764CF04122934ACD-8076
1 Fault Found:
18265 - Load Signal
P1857 - 000 - Error Message from ECU
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 147
Mileage: 276077 km
Time Indication: 0
Date: 2007.05.16
Time: 12:15:20
Freeze Frame:
Hex Value: 0x0280
Hex Value: 0x4082
Hex Value: 0x0000
Hex Value: 0x00B0
Hex Value: 0x00FF
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Co jsem už udělal:
výměna alternátoru, byl 180A a než umřel, tak přebíjel i 16.3V (od závady vyměněn druhý den za 140A) - bylo potřeba upravit konektor, neb 180A má opačně zámky konektoru, nyní dobíjí 14.2V stabilně, konektor má jen jeden obsazený PIN
výměna BEM (battery energy mangement) + nakódování baterie Varta (nová)
výměna čidla teploty motoru
V logu je chyba zatížení motoru... jenže co teď, někdo to vyřešil výměnou MAF, nebo altíku, někdo BEM. Já mám zatím pořád neúspěch.
Co přesně je tedy 18265 1857 ? Přes google jsem načetl hodně, ale pořád nevím.... Zítra najedu graf MAF před a při ESP chybou, jestli to nemůže být váha vzduchu. Kdybych tomu rozuměl, tak udělám i vstřikovače LOG.
Díky za rady
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
následující den :
takže dneska jsem vyjel a smazal všechny chyby. Po 10m opět ESP, během jízdy jsem udělal graf MAF ( mezi požadovanou a udávanou hodnotou z váhy byl docela velký rozdíl) a uložil chyby co byly v ENGINE unit - prvotní chyba 18265 1857, kterou jsem smazal se nahradila viz.log jedinou s odkazem na Battery management, ve kterém je chyba komunikace s Interface Altíku, jenže tento signál, nejspíše DFM nemám v konektoru u altíku osazen. Dvoupinový konektor má jen jeden vodič na L. Co teď ? Smile
Friday,10,June,2016,07:48:42:04550
VCDS Version: Release 15.7.0 Running on Windows 7 x86
www.Ross-Tech.com
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-ASB.CLB
Control Module Part Number: 4F0 910 402 L HW: 4F0 907 401 B
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G001AG 0020
Software Coding: 0011372
Work Shop Code: WSC 66565 257 00032
VCID: 265DD61F08E7F832451C70D-8072
1 Fault Found:
053255 - Please check Fault Memory in Battery Monitoring Module
U1007 - 001 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 276172 km
Time Indication: 0
Date: 2016.06.10
Time: 07:43:41
Freeze Frame:
RPM: 1344 /min
Torque: 140.4 Nm
Speed: 58.2 km/h
(no units): 892.5
Voltage: 13.91 V
Temperature: 19.8°C
(no units): 4.0
Readiness: 0 0 1 1 1
Friday,10,June,2016,07:50:02:04550
VCDS Version: Release 15.7.0 Running on Windows 7 x86
www.Ross-Tech.com
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component and/or Version: J0644 BEM H12 0590
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 00759 210 86480
Additional Info: 4F0915105C von VA0 3811290634
Additional Info: Geraet 86480
VCID: 235BCF0B7BD50D1A2202511-8076
2 Faults Found:
02254 - Interface to Generator
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 151
Mileage: 276164 km
Time Indication: 0
Date: 2016.06.10
Time: 07:34:08
02479 - Partial Consumer Shut-Off Active
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 276164 km
Time Indication: 0
Date: 2016.06.10
Time: 07:34:08
log MAF --- https://uloz.to/xXF6s7kX/log-01-003-xxx-xxx-csv
Co mě fakt zaráží, že u altíku je konektor co má jen jeden osazený PIN....
Díky za rady
Audi A6 C6 2005 3.0TDi cyklické vypínání ESP po 10minutách
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tam bude u altíku svorka com a ta vede až do jednotky 61.Dej tam altík co tam má bejt.Po tom jednom vodiči se ten altík řídí a zároveň je i zpětná vazba do Bem jednotky.Mužeš v akčních členech spustit dobíjení a měřit pwm signál pak budeš mít jistotu že je jednotka ok.Taky prej zlobily regulátory valeo blbla ta komunikace.
re
Zřejmě myslíš pulzně šířkovou modulaci.
Nedalo mi to a koukal jsem na výstupní signály obou Altíků co jsem měl v autě a mají L+DFM, nicméně dle katalogů by měl mít pouze 1 osazený PIN a to COM, proto jsem tam našel jen jeden PIN na svazku od auta.
Jdu sehnat novej s COMem a uvidí se.
Nedalo mi to a koukal jsem na výstupní signály obou Altíků co jsem měl v autě a mají L+DFM, nicméně dle katalogů by měl mít pouze 1 osazený PIN a to COM, proto jsem tam našel jen jeden PIN na svazku od auta.
Jdu sehnat novej s COMem a uvidí se.
