fabia sdi nedobiji

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TKTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 513
Odpovědi: 0
Registrován: 13 zář 2010, 21:18

Příspěvek od TKTDI »

boobika píše:když se budeš nudit, zkontroluj si i drátky na termospínači na chladiči. bývá to uhnité stejné jako ty od altíku.

na dobíjení jsem doplatil málem v jedné zatáčce, kdy se mi u fábie vypnul posilovač a na termospínač jsem dojel v chorvatsku, kdy mi v koloně praskla hadička od vody, protože neběžely vrtule.
Ješte na to mrknu, díky moc za radu
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

máte plast pod motorem?
TKTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 513
Odpovědi: 0
Registrován: 13 zář 2010, 21:18

Příspěvek od TKTDI »

Domecek píše:máte plast pod motorem?
Mám, bez krytu ani ránu ;)
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

stejně to shnilo jo? kolik najeto?
gonzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Odpovědi: 0
Registrován: 06 lis 2007, 15:20
Bydliště: Napajedla

Příspěvek od gonzo »

slovacek.milos píše:mě by zajímalo jestli ti svítí kontrolka dobíjení když otočíš klíčkem :?
Připojím zde svůj dotaz, na přídavném budíku jsem si všiml, že napětí na voltmetru klesá, ukazovalo cca 10,5v, to samé změřeno i na altíku. Dneska bylo v plánu odvézt auto a altík vyhodit, ale už jsem musel startovat přes kabely,baterka vybitá. Čemu nerozumím, proč se kontrolka dobíjení nikdy nerosvítí. Při otočení klíčkem svítí.
Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
gonzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Odpovědi: 0
Registrován: 06 lis 2007, 15:20
Bydliště: Napajedla

Příspěvek od gonzo »

Altík zrepasován, ale pořád nevím proč se mě kontrolka nerosvítila, ani borec co mě dělal repasi mě nedokázal odpovědět. Jediné co mě naznačil, že pokud altík dává nějaký proud, i když menší než má, nerosvítí se, pouze když jde komplet voltáž pouze baterky, ale nevím. Vysvětlí někdo, jak to je?
Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1698
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

dřív to bývalo tak, že a kontrolka byla po otečení klíčků napájená plusem a kostra jí šla z altíku. Jakmile se altík nabudil, tak v tom kablu byl plus a kontrolka zhasla, protože jí chyběl mínus. Ale u fabie to asi bude už jinak.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33656
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

gonzo píše:Altík zrepasován, ale pořád nevím proč se mě kontrolka nerosvítila, ani borec co mě dělal repasi mě nedokázal odpovědět. Jediné co mě naznačil, že pokud altík dává nějaký proud, i když menší než má, nerosvítí se, pouze když jde komplet voltáž pouze baterky, ale nevím. Vysvětlí někdo, jak to je?
odpověd hledej v multimetru ne na internetu, elektrika je věda o měření,

pokud ti bude altík nějak dobíjet třeba 12,5V tak ti kontrolka nerožne ale pod 13.5V to prostě už dobíjení není
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“