Zavisty pro stefy vyfukovych svodu turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zavisty pro stefy vyfukovych svodu turba
Zdravim,
Asi by bylo zbytecne rozepisovat duvod atd, tak rovnou k veci.
Nektere stefy, na kterych drzi vyfukove svody turba, nedrzi poradne v hlave, kvuli sjetym zavitum. Potreboval bych dat nove turbo a spravit ty zavity.
Otazka zni, je lepsi tam dat neco jako helicoil nebo to prevrtat na vetsi zavit (tusim je tam M8, tak na M10)? Motor je BKD v Octavii, turbo je tedy vzadu.
A druha otazka, byl by nekdo schopen to udelat bez sundani hlavy? Idealne Ostrava, ale klidne dojedu kdekoliv po CR/SK. Vim, ze Huml by to umel, jenze ten ma dovolenou prave v terminu, kdy auto budu moci odstavit, to jest 4-8 Cervence. Pokud by se hlava musela sundat a nekam poslat, asi se to nestihne dat vcas dohormady, kvuli svatkum 5. a 6.
Diky
Dalibor
Asi by bylo zbytecne rozepisovat duvod atd, tak rovnou k veci.
Nektere stefy, na kterych drzi vyfukove svody turba, nedrzi poradne v hlave, kvuli sjetym zavitum. Potreboval bych dat nove turbo a spravit ty zavity.
Otazka zni, je lepsi tam dat neco jako helicoil nebo to prevrtat na vetsi zavit (tusim je tam M8, tak na M10)? Motor je BKD v Octavii, turbo je tedy vzadu.
A druha otazka, byl by nekdo schopen to udelat bez sundani hlavy? Idealne Ostrava, ale klidne dojedu kdekoliv po CR/SK. Vim, ze Huml by to umel, jenze ten ma dovolenou prave v terminu, kdy auto budu moci odstavit, to jest 4-8 Cervence. Pokud by se hlava musela sundat a nekam poslat, asi se to nestihne dat vcas dohormady, kvuli svatkum 5. a 6.
Diky
Dalibor
no myslím ten šibeniční termín 4-8.7. když ještě dva dny z toho je svátek jak sám píšeš a nikde nic nekoupíš,nepořešíš
příklad - minulej týden tam v pátek kámoš odstavil OII BKD na turbo ( piští,padá do nouze ), turbo se vydělalo, odvezlo na repas, někdy je to za den-dva, někdy taky týden, prostě podle toho kolik mají práce
to stejný to bude s tou hlavou
pokud se nepodaří opravit závit na autě, což si ne uplně umím představit i když tam místo celkem je a budeš muset hlavu sundat, jsi v pasti
max riskuješ že to někdo v časovým presu složí bez srovnání atd. a ty to budeš za nějakou dobu muset řešit znovu
do you understand now ?
příklad - minulej týden tam v pátek kámoš odstavil OII BKD na turbo ( piští,padá do nouze ), turbo se vydělalo, odvezlo na repas, někdy je to za den-dva, někdy taky týden, prostě podle toho kolik mají práce
to stejný to bude s tou hlavou
pokud se nepodaří opravit závit na autě, což si ne uplně umím představit i když tam místo celkem je a budeš muset hlavu sundat, jsi v pasti
max riskuješ že to někdo v časovým presu složí bez srovnání atd. a ty to budeš za nějakou dobu muset řešit znovu
do you understand now ?
yeah, makes sense now...roman1648 píše:no myslím ten šibeniční termín 4-8.7. když ještě dva dny z toho je svátek jak sám píšeš a nikde nic nekoupíš,nepořešíš
příklad - minulej týden tam v pátek kámoš odstavil OII BKD na turbo ( piští,padá do nouze ), turbo se vydělalo, odvezlo na repas, někdy je to za den-dva, někdy taky týden, prostě podle toho kolik mají práce
to stejný to bude s tou hlavou
pokud se nepodaří opravit závit na autě, což si ne uplně umím představit i když tam místo celkem je a budeš muset hlavu sundat, jsi v pasti
max riskuješ že to někdo v časovým presu složí bez srovnání atd. a ty to budeš za nějakou dobu muset řešit znovu
do you understand now ?
Proto jsem psal, ze dojedu i na sk, tam maji svatek jen jeden den
V nejhorsim primade koupim novou hlavu, z Nemecka to nevychazi az tak draze, ale budu zase na zacatku - nekoho sehnat, kdo to prehodi.
No me je celkem jedno, jakym zpusobem se to udela. Jestli by tohle byla lepsi cesta, proc ne. Sice to budu mit trosku z ruky, ale klidne dojedu i do CB.Biimbo píše:to bych radši škubnul ven motor než dával dolů hlavu
podle mě to půjde vpohodě, viděl jsem takhle opravený štefty a tam daný svorník z rozvodů - má větší závit na jedné straně, takže jen převrtat a nový závit, vložku asi ne. Ale ten termín, znám spoustu lidí co by bez auta umřelo, pak je někdo nabořil a najednou 14 dní bez auta a žijou.... 
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Dělal jsem to týden zpátky a není to tak hrozné jak to vypadá, je tam celkem dost místa. Pakárna to byla spíš kvůli tomu, že po opravě jednoho šteftu se protočil další
takže jsem to turbo vyndával celkem 3x.
Použil jsem štefty z kladky rozvodů z 1.9tdi, jsou M8/M10. Jak je to hliník tak to jde v pohodě převrtat vrtákem chyceným ve vratidle na závitník, je to jak vrtat do hovna. Pak to projet závitníkem a cajk, jeden šteft byl tak půl hodiny práce. Horší bylo to nandavání a vyndavání turba. Vyndavat kvůli tomu motor nedej bože sundavat hlavu je fakt volovina.
Použil jsem štefty z kladky rozvodů z 1.9tdi, jsou M8/M10. Jak je to hliník tak to jde v pohodě převrtat vrtákem chyceným ve vratidle na závitník, je to jak vrtat do hovna. Pak to projet závitníkem a cajk, jeden šteft byl tak půl hodiny práce. Horší bylo to nandavání a vyndavání turba. Vyndavat kvůli tomu motor nedej bože sundavat hlavu je fakt volovina.
Ten sibenicni termin je ciste kvuli tomu, ze to chci udelat v CR a s moji lepsi polovickou jsme si to naplanovali na zrejme nejdebilnejsi tyden v roce. Byl jsem se poptat po par servisech v okoli bydliste a vsude mi rekli, ze by radeji sundali dolu hlavu, ze si neveri to delat rovnou na aute...Jenze hlava dolu a zpet je minimalne £400 v zapadlym servise.
Naposledy jsem v CR menil spojku a cele to vyslo na 1/2 ceny, nez kdybych to nechal delat tady...asi tak.
Naposledy jsem v CR menil spojku a cele to vyslo na 1/2 ceny, nez kdybych to nechal delat tady...asi tak.
A právě proto je ta vložka lepší. Pokud by se dávali už ve výrobě tak by se neřešili strhaný závityJirka. píše:A vložku bych na to nepoužíval ani omylem, je to fakt měkota
Oni sou totiž přesně na tohle dělaný a třeba v letectví se na to používaj ale kterej výrobce aut by to použil už ve výrobě právě na tady řešený problém nebo třeba na blbou ďouru pro vypouštění oleje atd. Takhle je pak aspoň co opravovat Člověk se pořád učí.
Neberu ti jestli je vložka lepší nebo ne, ale poněkud zapomínáš na rozdíl M8/M10 a tam si nějaká vložka ani prstíčkem neškrtnešulda píše:A právě proto je ta vložka lepší. Pokud by se dávali už ve výrobě tak by se neřešili strhaný závityJirka. píše:A vložku bych na to nepoužíval ani omylem, je to fakt měkotaOni sou totiž přesně na tohle dělaný a třeba v letectví se na to používaj ale kterej výrobce aut by to použil už ve výrobě právě na tady řešený problém nebo třeba na blbou ďouru pro vypouštění oleje atd. Takhle je pak aspoň co opravovat
a je blbost řešit nějakou vložku když tam za zlomek ceny můžeš nacpat větší šroub s hrubším závitem který drží 4x víc než ta vložka v M8 
dara85 píše:Ten sibenicni termin je ciste kvuli tomu, ze to chci udelat v CR a s moji lepsi polovickou jsme si to naplanovali na zrejme nejdebilnejsi tyden v roce. Byl jsem se poptat po par servisech v okoli bydliste a vsude mi rekli, ze by radeji sundali dolu hlavu, ze si neveri to delat rovnou na aute...Jenze hlava dolu a zpet je minimalne £400 v zapadlym servise.
Naposledy jsem v CR menil spojku a cele to vyslo na 1/2 ceny, nez kdybych to nechal delat tady...asi tak.
Výměna turba 3000kč, za každý stržený šteft +500kč, Praha, není problém