Dodge Durango 5.7i V8 HEMI

Tato sekce slouží k prezentaci vozů členů tohota fóra.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

Ok:)))
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Nech sluzi
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

TDI tech píše:Myslim ze Sharan by na tento ucel posluzil rovnako dobre a s neporovnatelne lepsiou ekonomikou.
Naprosty souhlas. Me stacilo nechat se svezt Sharanem od MirkaX a bylo zajimave jak ta krabice dokaze upalovat.

Nedavno jsem mel moznost ridit a vozit se v 300C s touto motorizaci a prekvapilo me, jak hrozne line to je. Uprimne receno, dieselova 300C s motorem od MB by dokazala vice oproti seriove Hemine vice. Nicmene, to bychom srovnavali serii s upravym motoreom a co se musi nechat a zminit je, ze Hemina ma velky potencial pro dalsi upravy.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

Ale jo Sharana jsem jednou tahal na horach do kopce a pak na asfaltce upaloval jako das.
Zbytek z pohledu internetove teorie asi nema moc smysl resit :).
Tah odspodu, kultura chodu, paradni zvuk, spolehlivost motoru, apod.

Kazdopadne v tomhle vlaknu nerozebirejme ostatni auta, k tomu to asi neni.
Dik
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Máš jedno auto s 20L/100km a druhý s 3L/100km.
To je nějaká nová forma schizofrenie nebo honíš nějakou eko-karmu? :D
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

:)))
Hele ne akorát se nám moc líbil jízdní projev hybridu, tak sme si ho vybrali. Snaha nebyla ušetřit. I když příplatek za hybrid nebyl tak veliký oproti autu v automatu.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

Krásne to je, ja stále pokukujem po 300c 5,7. Závidím (noteeth)
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

Kdyz jsem kupoval Durango tak jsem se rozhodoval prave mezi 300C 5.7 a nebo Durangem. Nakonec vyhralo velky auto :)
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Odpovědět

Zpět na „Vozy členů fóra“