Start naftového motoru přídavným vstřikováním paliva

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

Ahoj vespolek, no koukám co rada to pravda jen vytesat do kamene, motor byl nastavený už několikrát, i rozvody se dělaly,všude 0, předvstřik 180° ,
odborníků se na tom vystřídalo dost, jestli znáte odvažlivce co si chce s tímhle vyhrát a má spoustu volného času, zítra sedám do auta a přivezu kamkoliv ;) stejně jsem potřeboval i vyměnit spojku, dvouhmota je na rozpadnutí. (hm)
T4+B5,5
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Mozes ty nastavovat co chces, pokial netesnia gumicky, tak aj tak z toho nic nebude. No a netreba zabudat na taky detail, ze vsetky tie motori uz za tie roky prevadzky aspon 10x obisli zemegulu a je velmi pravdepodbne, ze su rozjebane ulozenie vstrekov v hlave valcov !
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

To je první věc co každýmu mechošovi říkám že je potřeba měnit hlavu každý řekne že už viděl horší a ve finále mám v autě nový motor, proto radši dojezdím tenhle, mimochodem už jsem s tímto problémem najezdil úspěšně 60 000 km :D auto má poctivých 250 000 proto se taky ozívá dvouhmota
T4+B5,5
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Da sa to nanovo vypuzdrovat
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Zlatá slova, bohužel když se to řekne majiteli, tak prohlásí, ale vždyť to předtím jelo normálně.. :(
Na což není snadná odpověď. Já jim vždy říkám, byl jsem včera s jedním na pivě a dneska je mrtvej...Některým to dojde, jiní si myslí, že jsem utekl chocholouškovi ze separace....Ale po profesionální opravě hlavy je majitel překvapen, jak motor ztichnul a jak chytá na otočení...Bohužel hned ho přejde radost z opravy, když je mu vystaven účet.../něco drmolí mezi zuby o zlodějích/ :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

(rofl)
je to složitý no, pokud ale majitel nechce nic pustit, netřeba se do žádných oprav pouštět
u nás vložkují díru na PD za 1000,- / kus, když se udělají všechny díry, srovnání,tlak,vodítka,gufírka,ventily, je to oprava třeba za 8 ale je to jak kdyby se dala nová hlava
nedávno dělal kámoš potkaný Volvo D5, průser u těchto motorů je že se rozlomí hrníčky na hydra, ale i to dokázali opravit, nevěřil bych tomu, normálně to vyvařili, vyvrtali,opracovali, oprava hlavy teda přes. 15tis. ale nová ve Volvu 72tis. a druhovýroba není (noteeth)
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Já za to dal 10 a než to auto pustím z Macochy tak se mi to na najetejch km vrátí a že chce drtivá většina Čechů dát za vše dvě padesát už sem si taky zvykl :D Známej si pro novou hlavu jel do DE že ho vyjde jen na 1000€ a když spočítám čas plus cestu tak je hrubo přes 30 (noteeth)
Člověk se pořád učí.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“