Punto 1.7 TD- skusenosti

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Marten99
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 10 led 2014, 16:42
Bydliště: Prešov

Punto 1.7 TD- skusenosti

Příspěvek od Marten99 »

Chcel by som sa opytat na motor 1.7 TD v punte kolko km vydrzi ten motor a naco si treba davat pozor co zvykne najcastejsie odchadzat je to rocnik 98 a ma najazdene 155 000km vsetkym ktory sa podelia o skusenosti s tymto motorom vopred dakujem.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jejich problémem bývá vymlácené uložení olejového čerpadla poháněného přímo klikou, je to tripochoidní čerpadlo/ne zubové/ , kde může i prasknout vnitřní prstenec . Tohle se stává tak okolo 200000km. Jinak velké problémy nejsou..
nepropadat panice...
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Ještě bych se zaměřil na korozi ( podlaha,prahy), Pak jaké je tam čerpadlo bosch/ lucas. Uložení zadních ramen.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

ten motor asi jakž takž ale v tom ročníku kastle a uchycení náprav do ní bude KO...
20 let starej Fiat leda nějakej dovoz z Itálie před ne dlouhou dobou
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Konkretne tento motor nieje najstastnejsia volba. Oturbili klasicku 1.7D z Una a moc sa im to nepodarilo. Je to problemovy motor. Radsej nejake JTD to Puntiku viac pristane.
puskar86
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 21 úno 2014, 11:23

Příspěvek od puskar86 »

presne tak kup jtd lebo 1,7 je slaby motor po tyzdni budes spekulovat ako zdvihnut vykon a to sa uspesne neda kedze to je nepriami vstrek, druha vec je problemove startovanie padajuca nafta takze radsej jtd aj ked v puntach tie jtd-cka tiez nesrsia vykonom
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1150
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

JTD to jsou nejlepší motory od Fiatu a zkopírovala je celá Evropa dokonce i VW. A že v Puntiku neoplývá výkonem??!! Tak to jsi s ním asi nejel!!! Já mám jednoho doma. je to sice jen ta neslabší verze 59kW, ale s tím prckem to cvičí dobře a můžu říct, že taková Octavka 66kW se absolutně nechytá. Motor má naběháno cca 440tis. km má to origo čerpadlo, origo vstřiky ještě jsem nečistil ani turbo. Leju akorát naftu a dělám základní údržbu: olej, rozvody... jezdím max. do 4,5L a to nijak nešetřím. Je pravda, že na kastli už musel zásah být, ale kastle dělám i na Octách hlavně kolem nádrže a páté dveře. Mám ještě Superba, ale to byl životní omyl. Větší střep jsem zatím neměl. Takže z mé strany určitě Punto 1,9JTD doporučuji. A když už jsme u výkonu jsou v těchto autech i výkonnější motory. 63kW, 74kW a teť v těch novějších dokonce i 96kW. S tím jsem jel nedávno když jsem ho tu měl v opravě (příprava na STK) a řeknu vám, že to je oheň!!!
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
81
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Registrován: 13 kvě 2008, 18:20

Příspěvek od 81 »

Plný souhlas, na Punto JTD 59 kw se nechytá ani Octavia 1.6TDi. Nejeden hrdý oktávkář to psychicky nedal, když mu staré Punto ukázalo zadní část.. :-) Skvělá je i dlouhá převodovka. Opomíjený motor, který ve své době neměl konkurenci.
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Bydliště: Partizánske

Příspěvek od Ferrari1980 »

A to tipujem, že to 59 kW Punto nebude problém chipnuť :-) Ten motor musí zniesť omnoho viac...
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

motor hej, ale spojka a prevodovka nie
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Máte pravdu, u tohoto motoru max. odejde turbo, nebo se mi stalo že přijel s velkým řehtáním, pravidelné rány a přišel jsem na to, že přeskočil řemen o zub na vačce, protože řemen tam byl kdovíjak dlouho a automatická kladka tam je dost debilně řešena...Motor to přestál bez úhony, jen bude mít na pístech pusinky od ventilů.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“