mercedes ML 320 po zahrati slabne vykon

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33

mercedes ML 320 po zahrati slabne vykon

Příspěvek od Pidiluke »

Dobrý den, potrebuji radu nad zlato. MB ML r.v.2000 160kw. S autem jedu a kdyz se zahreje na provozni teplotu tak zacne slabnout a kdyz chci po nem trochu vykonu vice tak se zacne otripat a strasne slabnout. Pak se trepe a jede na 2 az 3 valce. Diag napise ze odpoji valce kvuli hrozbe zniceni katalizatoru. Valce si odpoji pokazde jine. Kdyz to v teto fazi chcipnu uz nenastartuju. Musim pockat tak 30min a pak zas jede, ale vykon je slaby, tak ze pomalu nevyjedu kopec. Co by to prosim mohlo byt. Vy tu nekdo.? Dekuji
toyota.kzj
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 30 dub 2007, 21:39

Příspěvek od toyota.kzj »

co trba benzinova pumpa ? zmer tlak paliva a hned vis...
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33

Příspěvek od Pidiluke »

toyota.kzj píše:co trba benzinova pumpa ? zmer tlak paliva a hned vis...
Auto je na LPG, takže ta pumpa funguje ze startu. Pak to jede na LPG. V tom případě by palivová pumpa na to vliv mít neměla ne?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Pokud je tam lpg už dlouho tak bych to vyděl na zaklepaný ventily tím jak nedovíraj tak jednotka detekuje nezápaly a začne odpojovat vstřiky.Změř pulzace v sání scopem.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jestli to je tak, že MB ještě dnes má s tímhle problémy, tak je to ostuda..Právě, že mnoho lidí dnes to ani nenapadne. Je vidět, že jsi znalec, já když jsem se dostal k nějaké plynosestavě, vždy jsem začínal kompresí..Jak jsi poznal, že je to na plyn?
nepropadat panice...
toyota.kzj
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 30 dub 2007, 21:39

Příspěvek od toyota.kzj »

Geo to napsal taky dobře uz jsem to taky řešil že se zaklepaly ventily ale vetsinou to vynechavani bylo porad na stejnem valci , pokud treba ty katy uz nejsou vypaleny a se zvetsujici teplotou se straci vykon a zacne vynechavani....protoze se dusi motor pak by nemusel jit ani nastartovat nez to trochu odfoukne...
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09

Příspěvek od auto-point »

Taky bych tipnul kat po smrti a podpaleno .
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33

Příspěvek od Pidiluke »

Katy jsou novy. Napadla me vaha vzduchu a nebo ten tlak paliva. Protoze jestli je maly tak se chyby zapisi, respektive valce odpoji a kdyz prepne na LPG tak jede ve stejnym rezimu porad. A tlaky na te kurve merit je peklo reknu vam. Vsude mista jak svina, musi se zespod podbehem a stejne jsi nejsem na 100procent jist, ze zmerim vsechny valce.
Odpovědět

Zpět na „Mercedes-Benz“