reklamovali jsme samonapinaci kladku rozvodu firmy SKF s bylo nam receno ze jsme namontovali dil na prilis horky nebo studeny motor.jericho-3 píše:A to si vem, že jsem kolikrát dával hlavu a bylo pod nulou..To jsem vlastně porušil technologickou kázeň...Vychází se, že součástky a motor má 16-20 stupňů..,ne?
Špatné těsnění pod hlavou.Prosím poraďte kam do servisu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Po dlouhé době otevřu toto téma.
Mizí mi voda - mám kapalinu na rysce max, ujedu 80km svižnějším tempem, ozve se píp a voda je 1cm pod min. Otevřu víčko a voda vyjede na min. Takže doleju na max a jezdim. Když jezdím piánko a nešlapu na plyn, tak je klid. Nikde nic neteče, kontroloval jsem hadice, baňku, prostě všechno, nikde žádné růžové mapy. Radiátor bohužel zkontrolovat nemůžu, ale pod nohama mokro nemám. Těsnění pod hlavou bylo měněné před rokem, doufám že teda správně.
Dnes jsem zkoušel ten test s baňko, kterej je tu výše popsaný, ucpal jsem hadici, která leze nahoře do baňky, místo ní jsem na hrdlo nasadil svojí hadici a druhej konec do flašky s vodou. Nastartoval jsem a šlápl na plyn, ale bublinky nikde, naopak se začala nasávat voda z flašky, kdybych nepovolil plyn.
Může to i přesto být těsnění? Nebo po čem mám jít dál? Díky
Mizí mi voda - mám kapalinu na rysce max, ujedu 80km svižnějším tempem, ozve se píp a voda je 1cm pod min. Otevřu víčko a voda vyjede na min. Takže doleju na max a jezdim. Když jezdím piánko a nešlapu na plyn, tak je klid. Nikde nic neteče, kontroloval jsem hadice, baňku, prostě všechno, nikde žádné růžové mapy. Radiátor bohužel zkontrolovat nemůžu, ale pod nohama mokro nemám. Těsnění pod hlavou bylo měněné před rokem, doufám že teda správně.
Dnes jsem zkoušel ten test s baňko, kterej je tu výše popsaný, ucpal jsem hadici, která leze nahoře do baňky, místo ní jsem na hrdlo nasadil svojí hadici a druhej konec do flašky s vodou. Nastartoval jsem a šlápl na plyn, ale bublinky nikde, naopak se začala nasávat voda z flašky, kdybych nepovolil plyn.
Může to i přesto být těsnění? Nebo po čem mám jít dál? Díky
VW Golf IV Variant TDI PD 96kW + chip, r.v. 2001
Takže hadice tvrdé nemáš, bubliny ti to nedělá, teď to chce vyzkoušet, zda to topí, pokud to bude topit i když tomu dáš kládu, tak bych to moc neřešil./A když to nebude topit/ -Takhle se projevuje prasklá , nebo připařená hlava, když dostane motor čočku, tak zmizí voda a pozná se to hlavně tím, že to přestane topit, protože je tam pytel vzduchu..Ale když ho tam nemáš..Nic nedáš zato, zkusit zatepla vzít za šrouby, zda jsou dotaženy. Pokud s nima hneš, může být hlava jen křivá. A jak píše roman 1643, jde o to, co ti vlastně dělali před rokem..
nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
A montovala se ta kladka při malé a nebo velké teplotě a nebo dodavatel se jen klasicky snažil zbavit reklamujícího zákazníka?dav55 píše:reklamovali jsme samonapinaci kladku rozvodu firmy SKF s bylo nam receno ze jsme namontovali dil na prilis horky nebo studeny motor.jericho-3 píše:A to si vem, že jsem kolikrát dával hlavu a bylo pod nulou..To jsem vlastně porušil technologickou kázeň...Vychází se, že součástky a motor má 16-20 stupňů..,ne?
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Jaký rozdíl bude u kladky, když bude omrzlá nebo ohřátá? Buď funguje nebo ne, ta odchylka může být jen kousek, kdy se rafička pohne jinam..Kdo se koukal co dělá kladka při běhu, tak ví, že s teplotou jsou to nesmysly co se týče kladky. Pokojová teplota se vyžaduje proto, aby byla vyloučena dilatace materiálu a rozvody byly co možná nejpřesnější..., a jelikož aut.kladka je na "druhé straně", tak její "dilatace" na přesnost rozvodů má zanedbatelný vliv..Jak asi funguje někde na horách nebo v tropech?
Byla to výmluva a kladka byla zmetek a je ostuda, že se na to vymlouvali..
Byla to výmluva a kladka byla zmetek a je ostuda, že se na to vymlouvali..
nepropadat panice...
Uplně nesmysl ty teploty nejsou. Při běhu motoru se díky teplu rozvodový řemen "srazí", takže se rafička pohne mírně mimo značku. Je potom docela možné, že kdyby to někdo montoval /nastavil/ na hodně zahřátém a nebo naopak podchlazeném /mráz/ motoru, řemen chytne teplotu okolí a výchozí nastavení nebude ideální. V extrému by pak kladka mohla klepat o jeden z dorazů. Tím pádem by i předpětí nebylo ideální. Myslím že 20 oC se udává jako ideál a kladka je vlastně na středu dráhy pro nastavení, tím pádem má možnost jít na obě strany... horký motor,malinko se pohne směrem na MAX, v mrazu naopak na MINjericho-3 píše:Jaký rozdíl bude u kladky, když bude omrzlá nebo ohřátá? Buď funguje nebo ne, ta odchylka může být jen kousek, kdy se rafička pohne jinam..Kdo se koukal co dělá kladka při běhu, tak ví, že s teplotou jsou to nesmysly co se týče kladky. Pokojová teplota se vyžaduje proto, aby byla vyloučena dilatace materiálu a rozvody byly co možná nejpřesnější..., a jelikož aut.kladka je na "druhé straně", tak její "dilatace" na přesnost rozvodů má zanedbatelný vliv..Jak asi funguje někde na horách nebo v tropech?
Byla to výmluva a kladka byla zmetek a je ostuda, že se na to vymlouvali..
Co se vlastně s tou SKF reklamovanou kladkou stalo?
Jednou mi na Litens kladce ze sady Contitech na OCT I. TDI praskla ta napínací pružina a naštěstí to začalo tak rachtat..rozhodil se volným řemenem předvstřik,že se na to hned přišlo.
Dodavatel se kroutil jak had a nakonec to hodil na mě,že špatná montáž. To jsem jim vyvrátil,tak si dodavatel vymyslel další důvod...ten jsem jim taky vyvrátil a začali vymýšlet třetí....už chudáci nevěděli kudy kam. Řešil jsem to tenkrát po telefonu s jejich nejvyšším reklamačním technikem v Praze. Ten technik myslím v životě na vlastní oči ani motor neviděl. Tvrdil mi takové bludy,že jsem mu musel říct,ať se zeptá někoho u nich kdo ví,jak funguje motor a rozvod na motorech s rotačním vstřikovacím čerpadlem. Za pár dnů jsem volal a on sám uznal,že říkal nesmysly a začal vymýšlet třetí teorii, samozřejmě jak to hodit zase na mě!!! To už mi ale došla trpělivost po celkem třech provolaných hodinách a přitalčil jsem fest na pilu. Nakonec proplatili novou rozvodovou sadu i práci.
Ono to chce jenom nenechat se odbyt na poprvé a někdy i napodruhé a stát si za svým. Když vím,že nebylo pochybení z mojí strany. Proč máme dělat zadarmo a nebo to nechat platit zákazníka znovu?!
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Zkoušel někdo u kladky , kde je doraz ? Samozřejmě záleží na typu auta, ale většinou je tam velká rezerva..Ale možná, kdyby byla kladka v mrazáku a motor ohřátý, byl by problém.. Ale každý rozumný mechán , který nedělá pod mistrem v úkole, nechá motor vychladnout a stejně kolikrát, než to odstrojí, tak je přehřátý on a motor už je studený...Teď jsem zrovna odstrojil Passata a nakopal byl koncern doprd.le, vlastní výměna rozvodů je až to minimum práce, proti odstrojení předku.../pokaždé nadávám stejně/ 

nepropadat panice...