Zdarec, řeším problém se syčením vzduchu z tlakového vedení, našel jsem díru v hadici co jde z IC do sání,to by vysvětlovalo syčení a hvízdání v zátahu, ale než jsem sundal hadici,tak jsem mrkl na turbo a kolem lopatek je vidět,že je obal obroušený, když tlačím na hřídelku a točím tak o obal nedře, turbo má najeto přes 320.000km, takže to může být i stářím,že by to bylo od "prachu", přeci jen nějaký vzduch už nasálo,lopatky jsou OK.Axialní vůle necelého 0,5mm.Houkání turba by mohla způsobovat nevyváženost že?Pokusím se nasdílet video a fotky
https://m.youtube.com/watch?v=7y_AlnS5Zv4
Opel Insignia 2.0CDTi 118kW, turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Opel Insignia 2.0CDTi 118kW, turbo
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
I na lopatkách se zdá že je prach. Vyměním hadici a uvidím co se z toho bude linout za zvuky,když bude jen houkat jak do teď tak ho ještě nechám, vždy je to tak trochu sázka
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
Já nic špekulovat nebudu, dneska tam dám novou hadici a uvidíme. Auto chci prodávat, takže to spíš zohledním při prodeji.No uvidíme co to bude dělat za zvuky.V nejhorším ho tam pošlu, repas vyjde do 8tis
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012