Felicia 1.9D

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

MikroTik_
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 24 čer 2016, 21:12

Felicia 1.9D

Příspěvek od MikroTik_ »

Zdravím kluci :)

slyšel jsem od kámoše, že na tohle fóru jsou fakt špičky a dokáží poradit...

Koupil jsem Felinu 1.9 Pick up a samozřejmě mládí mě tlačí tomu trošku výkonově pomoct.
Koukal jsem, že se do něj dá dostat turbo. Jak by jste přidali výkonu vy?
Případně, jak se na to dívá STK?

Díky moc :)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

na ůpravy sis koupil moc spatný auto (motor)........vůbec bych se do toho nepoustel. ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
MikroTik_
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 24 čer 2016, 21:12

Příspěvek od MikroTik_ »

a alespoň to turbo?

nechci nějaký extra úpravy, stačí 100HP. :)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Trochu pohledej,Rastikos dával turbo ale STK legálně neprojde.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
MikroTik_
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 24 čer 2016, 21:12

Příspěvek od MikroTik_ »

No jasný, topic od Rastikose mám prolezlý.
Ale moc infa tam k tomu není, spíš fotky...

a něco jiného krom turba?
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

MikroTik_ píše:Zdravím kluci :)

slyšel jsem od kámoše, že na tohle fóru jsou fakt špičky a dokáží poradit...

Koupil jsem Felinu 1.9 Pick up a samozřejmě mládí mě tlačí tomu trošku výkonově pomoct.
Koukal jsem, že se do něj dá dostat turbo. Jak by jste přidali výkonu vy?
Případně, jak se na to dívá STK?

Díky moc :)
MikroTik_ píše:No jasný, topic od Rastikose mám prolezlý.
Ale moc infa tam k tomu není, spíš fotky...

a něco jiného krom turba?
No tak spicky, fakt, mely byste mu presne udelat vycetku materialu vc. ETKA cisel a cen samozrejme doplneny o info o tom kde to sezene nejlevneji ...jako fakt, prece vas nebude prosit, jste fakt "trapnyyy", ze se nestydite!
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Stydím.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
DanT3
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 pro 2007, 23:54
Bydliště: Marjánky

Piko 1,9TD

Příspěvek od DanT3 »

Tak já ti něco prozradím:
dávali jsme do pick-upa místo AEF (1,9D) motor AAZ (1,9TD), protože motor zrovna byl a přišlo mi jednodušší to přehodit celý, než po kouskách.
Tzn. na tom motoru už je čerpadlo Bosch a k tomu jsem dal variabil turbo tušim VNT15 s regulací předělanou na přetlak. Čerpadlo dostalo 10mm rozdělovací hlavu a upravenej korektor. Pod vyřezanej nárazník přišel FMIC. Turbo tlačí 1-1,1Bar.
Výsledek je, že to auto, pokud ho rozvášníš, což vůbec není problém, nezastavíš a nikdy se tam úplně nevyřešila spojka, je tam slabej a malej přítlačák, kterej ničím nenahradíš (aby to nestálo nesmysl). Lamela dostala HDS57. Na mokru a na 165kách gumách to nemá trakci ani na trojku. Už je tam druhá převodovka-dlouhodobě to nespolkne.
Takže načti Rastikosovo téma, tam je toho dost, dál prostuduj téma Úpravy TD a najdeš kýžené informace.
Držim palce a směle do díla. :punk:
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
MikroTik_
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 24 čer 2016, 21:12

Příspěvek od MikroTik_ »

Forest píše: No tak spicky, fakt, mely byste mu presne udelat vycetku materialu vc. ETKA cisel a cen samozrejme doplneny o info o tom kde to sezene nejlevneji ...jako fakt, prece vas nebude prosit, jste fakt "trapnyyy", ze se nestydite!
Promiň že jsem se zeptal...

Stačilo napsat že to prostě nejde a ať se na to vyseru. díky
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

MikroTik_ píše: Promiň že jsem se zeptal...

Stačilo napsat že to prostě nejde a ať se na to vyseru. díky
Stacilo neco uplne jineho. Nicmene, mas stesti, ze jsou tu lidi jako Dan.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
MikroTik_
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 24 čer 2016, 21:12

Příspěvek od MikroTik_ »

No ne :D Fakt sorry, do for o autech píšu prvně, doteď jsem to nepotřeboval :)

Nicméně cením Dana a díky, jdu to pořádně prostudovat :roll:
Shef
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 23 lis 2009, 14:12
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Shef »

Zalezi kolik chces investovat. Mel bych doma pickupa s motorem 1.9 tdi asv 81kw s mechanickym cerpadlem od holze a intercoolerem.
Fabia ATD turbo VA 96kw, FMIC, C čidlo, 6q FSM->vyměna motoru za ASZ
Uživatelský avatar
DanT3
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 pro 2007, 23:54
Bydliště: Marjánky

Příspěvek od DanT3 »

No zas nepřechvalujte.... :P
Hale takle: podle mě, abys tohle realizoval, musíš to auto mít fakt rád :-D a v top stavu. Páč to na to neni moc stavěný. Už samotná 1,9D je na tu kastli těžká jak cent.
Pokud pick-upa na úrovni, tak jedničkovýho Caddyho :worthy:
A až do tý Feldy naskládáš desetitíce (za opravy, páč všecky jsou shnilý) a za motor a za mechaniku kolem, abys to ubrzdil a aby se to celý nekroutilo, zjistíš, že za to se dá ta kedyna koupit 8)
Ale nepopírám, že se tomu relativně za pár korun (ale po desítkách, ne-li stovkách hodin) dá pomoct. Otázka pak zní, jakou to bude mít úroveň a co od toho chceš...
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Uživatelský avatar
peter.H
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 23 říj 2011, 10:38

Příspěvek od peter.H »

Ked ste nacali tuto temu :) chcem sa opytat, ci treba nieco prerabat na karoserii ked chcem osadit prednu napravu z golfa mk3 aj z motorom a prevodovkou 1.9tdi :D
Seat Leon 1.9TDI ARL EGR,MAF,KAT-OFF,GTB2264VKLR,Firad+80,S3_IC,Brembo334/280
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

MikroTik_ píše:a alespoň to turbo?

nechci nějaký extra úpravy, stačí 100HP. :)
turbo ti je k ničemu jen sníží výkon nic neumí,

musíš s sehnat turbo z motoru nakloněného dopředu já mám turbo z motoru TD nakloněného dozadu a to nevejde pod kapotu musel jsem ji proříznout a nalepit deflektor, pak k tomu turbo čerpadlo
to ale napasuje na držák lucas tak ještě jiný držák turba,

na výfuk jsem otřeboval varné kolena vodo topo, v hydraulice mi udělali hadici od turba do vany, nědořešil jsem holendr z filtru do turba tak jsem si hi svařil ceočkem

pak jsem zjistil že nárust výkonu neutáhne spojka tak k renovákům a hds

žádný brutální nárust výkonu se nekoná prostě to jede líp, mi to je k ničemu udělal jsem to z lásky k mému pikapu mám ho rád a mimo držáku jsem skoro všechno měl v regálu ;)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“