Ducato 2.8 klouže spojka

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Ducato 2.8 klouže spojka

Příspěvek od roman1648 »

Kluci prosím o radu, kolega už tu má potřetí toto auto, nevíme co s tím..

1. Spojka klouže = tak že se vymění, celá nová sada od LUK, asi 1000km, z nějakého důvodu se vysypalo to tažné ložisko...
2. Nová celá sada od LUK, stará reklamace, uznáno, navíc nový komínek a vše okolo, asi 1500km a klouže to zase!!!
Nic se nevysypalo ale prostě to klouže
Má to pevnej setrvák normálně
kde hledat problém ?
Vypínací válečky? I když chod spojky a všechno se zdá OK, prostě ale neudrží krouťák
Auto vozí chlast, běžně 1,5-2T. nákladu
Lamela ale spálená nebyla vůbec, ani ta uplně původní
díky
puskar86
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 21 úno 2014, 11:23

Příspěvek od puskar86 »

co takto zmenit vyrobcu spojky a najlepsie aj servis!
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, díky za radu, ale ten servis jsme jakože my a ten kolega co to řeší dělal 20 let v peugeotu a těch spojek se nadělal stovky, takže tam fakt problém nebude

Možná zkusit dát Valeo nebo Sachs, ale nevím, ty Luky jsme v minulosti montovali na dodávky běžně a nikdy se to nesypalo..
puskar86
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 21 úno 2014, 11:23

Příspěvek od puskar86 »

pokial je dobre nastavena a zlozena a este ma aj jednohmotny zotrvak nemoze preklzovat luk niesu dobre spojky urcite by som ju vyreklamoval a pouzil sasch valeo je tiez v pohode valeo sa montovalo v prvovyrobe a este netecie olej do spojky z gufer na kluke alebo brevodovke to by tiez mohlo preklzovat
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nee nic netece,my to fakt nedelame poprve ;)
Je to hydraulika tak zkusime valecky a vedeni ze by tam zustaval tlak leda,jinak nevim...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Zkus povolit odvzdušnovák,ať uteče tlak,auto na kopci, rozjed se přes startér , řaď bez spojky a zkus na nejvyšší kvalt zda spojka klouže..Pokud ne, zůstává tlak v hydraulice a spojka je "přišlápnuta".. Pokud to bude klouzat dál, rozebrat..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak jsme to znova rozhodili a vypadá to na problém v třecí ploše přítlačáku, je jakoby vlnkovanej - prostě jak vlnitej plech ale ve zmenšeným, není to způsobený tím že to klouzalo, je to i na nový spojce která přišla jakože náhrada za reklamaci
lamela tedy brala řekněme za 50% plochy
prostě jako by to soustružník bral tupou kudlo na moc rychlý posuv (noteeth)
je to LUK made in south africa...
blbbý je že si toho člověk nevšimne když to montuje, prostě bere automaticky novou věc jako OK.. (crazy)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Bohužel dnes musí být mechán zároveň detektivem, aby měl trochu jistotu, že nemotuje sračku..Aby měl měřák tvrdosti, nový díl dal do soustruhu zda nehází, popřípadě udělal zkoušku na barvu, po jaké ploše bere lamela.. :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Minulý týden potřeboval rychle kamarád čep na BMW, objednal si v Kelly Lemforder a v krabici byl Febi + krabice zalepená, ještě se mu tam nějaký chytrák na pobočce snažil nakecat, že výrobci takhle mezi sebou kooperujou, pěkný hovno, někdo si vzal LMI a vrátil Febi, rozdíl v ceně je asi litr, nakonec mu tam ani nešel natočit šroub na svěrku spojovačky, tak přišel jestli nemám závitník M10x1, ten jsem našel, sice tam závit měli, ale byl to tak M9,5x1 (wallbash)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Na druhou stranu dneska jsem objednal v APM sponovak plochyho remene pro pana setrilka,1500 za INU se mu zdalo moc,dosla krabice jak krava a v tom sponovak Dayco,cena 1101,- komplet s tlumicem
puskar86
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 21 úno 2014, 11:23

Příspěvek od puskar86 »

dayco bude tiez v pohode a som to pisal ze to bude spojkou, luk nieje moc dobry, bud valeo alebo za mna najradsej sasch
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Dali jsme Valeo tak uvidime no...
Kolega to byl projet po slozeni,v sute jsou nalozeny tak 2T a rikal ze stejne kdyz tomu na 3,4 da plnej ze se mu zda ze to ma tendenci klouzat.tak uz fakt nevim :(
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Kurvy sa ti hlavny spojkovy valec. Neuvolni ti tlak celkom tlak zo spojkoveho valceka. Moze to robit aj rozleptana hadicka z vnutra. Ked klze spojka, tak pedal zo spodu podvihnes na doraz do hornej uvrate :?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

roman1648 píše:Tak jsme to znova rozhodili a vypadá to na problém v třecí ploše přítlačáku, je jakoby vlnkovanej - prostě jak vlnitej plech ale ve zmenšeným, není to způsobený tím že to klouzalo, je to i na nový spojce která přišla jakože náhrada za reklamaci
lamela tedy brala řekněme za 50% plochy
prostě jako by to soustružník bral tupou kudlo na moc rychlý posuv (noteeth)
je to LUK made in south africa...
blbbý je že si toho člověk nevšimne když to montuje, prostě bere automaticky novou věc jako OK.. (crazy)
V pátek to koolega dělal tak jsem tam koukal luk africa a je to vroubkovaný ale nic to nedělá.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

[quote="TDI tech"]Kurvy sa ti hlavny spojkovy valec. Neuvolni ti tlak celkom tlak zo spojkoveho valceka. Moze to robit aj rozleptana hadicka z vnutra. Ked klze spojka, tak pedal zo spodu podvihnes na doraz do hornej uvrate :?[/quote

Valce oba i vedeni novy...
Pruser asi je ze v tom aute jsou nalozeny permanentne snad 2 tuny...]
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“