Ducato 2.8 klouže spojka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ducato 2.8 klouže spojka
Kluci prosím o radu, kolega už tu má potřetí toto auto, nevíme co s tím..
1. Spojka klouže = tak že se vymění, celá nová sada od LUK, asi 1000km, z nějakého důvodu se vysypalo to tažné ložisko...
2. Nová celá sada od LUK, stará reklamace, uznáno, navíc nový komínek a vše okolo, asi 1500km a klouže to zase!!!
Nic se nevysypalo ale prostě to klouže
Má to pevnej setrvák normálně
kde hledat problém ?
Vypínací válečky? I když chod spojky a všechno se zdá OK, prostě ale neudrží krouťák
Auto vozí chlast, běžně 1,5-2T. nákladu
Lamela ale spálená nebyla vůbec, ani ta uplně původní
díky
1. Spojka klouže = tak že se vymění, celá nová sada od LUK, asi 1000km, z nějakého důvodu se vysypalo to tažné ložisko...
2. Nová celá sada od LUK, stará reklamace, uznáno, navíc nový komínek a vše okolo, asi 1500km a klouže to zase!!!
Nic se nevysypalo ale prostě to klouže
Má to pevnej setrvák normálně
kde hledat problém ?
Vypínací válečky? I když chod spojky a všechno se zdá OK, prostě ale neudrží krouťák
Auto vozí chlast, běžně 1,5-2T. nákladu
Lamela ale spálená nebyla vůbec, ani ta uplně původní
díky
pokial je dobre nastavena a zlozena a este ma aj jednohmotny zotrvak nemoze preklzovat luk niesu dobre spojky urcite by som ju vyreklamoval a pouzil sasch valeo je tiez v pohode valeo sa montovalo v prvovyrobe a este netecie olej do spojky z gufer na kluke alebo brevodovke to by tiez mohlo preklzovat
Tak jsme to znova rozhodili a vypadá to na problém v třecí ploše přítlačáku, je jakoby vlnkovanej - prostě jak vlnitej plech ale ve zmenšeným, není to způsobený tím že to klouzalo, je to i na nový spojce která přišla jakože náhrada za reklamaci
lamela tedy brala řekněme za 50% plochy
prostě jako by to soustružník bral tupou kudlo na moc rychlý posuv
je to LUK made in south africa...
blbbý je že si toho člověk nevšimne když to montuje, prostě bere automaticky novou věc jako OK..
lamela tedy brala řekněme za 50% plochy
prostě jako by to soustružník bral tupou kudlo na moc rychlý posuv
je to LUK made in south africa...
blbbý je že si toho člověk nevšimne když to montuje, prostě bere automaticky novou věc jako OK..
Minulý týden potřeboval rychle kamarád čep na BMW, objednal si v Kelly Lemforder a v krabici byl Febi + krabice zalepená, ještě se mu tam nějaký chytrák na pobočce snažil nakecat, že výrobci takhle mezi sebou kooperujou, pěkný hovno, někdo si vzal LMI a vrátil Febi, rozdíl v ceně je asi litr, nakonec mu tam ani nešel natočit šroub na svěrku spojovačky, tak přišel jestli nemám závitník M10x1, ten jsem našel, sice tam závit měli, ale byl to tak M9,5x1
V pátek to koolega dělal tak jsem tam koukal luk africa a je to vroubkovaný ale nic to nedělá.roman1648 píše:Tak jsme to znova rozhodili a vypadá to na problém v třecí ploše přítlačáku, je jakoby vlnkovanej - prostě jak vlnitej plech ale ve zmenšeným, není to způsobený tím že to klouzalo, je to i na nový spojce která přišla jakože náhrada za reklamaci
lamela tedy brala řekněme za 50% plochy
prostě jako by to soustružník bral tupou kudlo na moc rychlý posuv
je to LUK made in south africa...
blbbý je že si toho člověk nevšimne když to montuje, prostě bere automaticky novou věc jako OK..
[quote="TDI tech"]Kurvy sa ti hlavny spojkovy valec. Neuvolni ti tlak celkom tlak zo spojkoveho valceka. Moze to robit aj rozleptana hadicka z vnutra. Ked klze spojka, tak pedal zo spodu podvihnes na doraz do hornej uvrate [/quote
Valce oba i vedeni novy...
Pruser asi je ze v tom aute jsou nalozeny permanentne snad 2 tuny...]
Valce oba i vedeni novy...
Pruser asi je ze v tom aute jsou nalozeny permanentne snad 2 tuny...]