KO vakuovka?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
KO vakuovka?
Čau kluci, nastartuji, podtlak hned za vakuovkou naběhne na necelých -0,8bar, našlapu 4-5x brzdu a spadne na -0,2bar, pak trvá cca. 9s než se vratí na -0,8bar. Je KO? Auto v podpisu.
Naposledy upravil(a) Romcis dne 06 črc 2016, 21:55, celkem upraveno 1 x.
VW Golf IV Variant - výbava Edition MR2001 - 1.9 TDI 81kW ASV + DPF HJS, puky TT
Natrubek jsem lepil tekutým kovem už před 3/4 rokem, ten je OK těsný. Ještě jsem zjistil že je prasklina v té trubce z vakuovky do posilovače(zalepeno dočasně páskou, zítra objednám novou, ale na padání podtlaku to nemělo vliv). Nebo to může být i tou prasklou trubkou? Ale přeci hned za vakuovkou je zpětný ventil který by měl zajišťovat že podtlak pro regulaci turba bude vždy dostatečný ne?jofa píše:Skontroluj natrubok vakuovky ci nie je volny,ak ano,treba konce pri natrubku sklepat kladivom a zalepit idealne tekutym kovom a nechat zaschnut.ak natrubok nie je volny tak ko pumpa.
Řeším to že po zabrždění, nemá auto tah jaký by mělo být - je tedy jasné že není dostatek podtlaku pro plné naklopení lopatek na turbu. Srovnávám s plynulou jízdou i pod 2000ot a uvolněním/přidáním plynu, tam je ta reakce a zátah OK.
VW Golf IV Variant - výbava Edition MR2001 - 1.9 TDI 81kW ASV + DPF HJS, puky TT