Galaxy AFN

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Galaxy AFN

Příspěvek od Tom89 »

Zdravíčko....Chtěl bych se zeptat zdali se dá na starší TDi z (plechovím víkem ventilů) předělat vstřikovací čerpadlo z novějších TDI (hlinikovým víkem)...díky
pejrak666
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 12 črc 2015, 18:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od pejrak666 »

jo dá, jen se to musí přepinovat, je jinej štekr
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

díky....a je tam ještě něcoco by bylo třeba upravy krom toho že se to musí přepinovat..
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

zvacsit otvor v drziaku cerpadla, novsie ma vacsi priemer
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

kolečko na rozvody bude pasovat jo
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Proč to chceš dělat?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

Marek77 píše:Proč to chceš dělat?
Zatím sbírám info,protože co mám v autě houpe na volnoběh a mechoš to nemohl seřídit kvůli času
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Zase sa tu vyjadruju ludia co to nikdy nerobili !!!

1, To ci bude, alebo nebude pasovat konektor zalezi od konkretneho modelu auta. Su niektore modely aut (hlavne to mozu byt SAG) ktore maju uz 10 pinovy konektor cerpadla rovnako ako cerpadlo z motora generacie A4. V tom pripade konektor pasuje. Proste cvak a cvak a je to vybavene.

2, Do drziaku cerpadla je potrebne zvacsit dieru s uberom 0.05mm nad priemer.

3, Do zadneho plechoveho stitu je tak isto nutne zvacsit dieru, tam to uz s presnostou nieje take dramaticke, len aby cez nu presiel unasac hriadele cerpadla.

4, Treba zohnat, alebo vyrobit skrutku ktora drzi zadny plechovy stit za remenicou cerpadla s nizkou (plochou) hlavickou, aby sa neskrtala o remenicu cerpadla.

5, Remenica bez upravy nepasuje. Teda pasuje, ale po zopar najazdenych km vykuse velmi kvalitnu dieru do plastoveho krytu rovodov !!! Z remenice cerpadla je preto nutne osustruzit tu celu vypuklu celnu plochu, tak aby z celnej strany ostala uplne rovna ! Aj to sa este furt bude malinko skrtat, ale je to zanedbatelne.

Pokial ma niekto zaujem tak mu to viem prerobit za jeden den. Mam vsetko potrebne vybavenie, na takuto upravu.
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

Díky....no muj mechoš se musí podívat na el. k čepadlu páč puvodní majtel "udajně"měnil čerpadlo ale houpe a čerpadel z novějších modelu je víc než AFN-kových
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Nech nastavy davku paliva na volnobeh pri zohriatom motore (cca.85C) a vypnutych vsetkych spotrebicoch (klima, svetla, radio, ventilator kurenia atd.) na hodnotu 4mg a bude to v poriadku ;)
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

TDI tech píše:Nech nastavy davku paliva na volnobeh pri zohriatom motore (cca.85C) a vypnutych vsetkych spotrebicoch (klima, svetla, radio, ventilator kurenia atd.) na hodnotu 4mg a bude to v poriadku ;)
Díky....uvidíme co vymyslí až se vrátí z dovolene
:)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“