Ahojte,
chcem si kupit A4 3.0TDi, ktora pise nasledovne chyby:
013128
000565
coz je elektricka regulacia turba a to druhe tlak turba, cize suvisiace veci. Trosku som pohladal po fore co tu je, ze to moze byt samotne turbo - zatuhnuta regulacia, ale vo vacsine pripadov je odidena samotna el. regulacia a treba ju opravit/repasovat, alebo vymenit - za druhu, novu?? Repasuje to niekto? Kam to mam poslat?
A dalsia vec, auto je 400km odomna, mozem na tom ist, ked aj v nudzaku, aby sa nic neposkodilo, ci na nudzovy rezim je to dost kilometrov? Predavajuci vravi, ze ked sa chyba vymaze, chvilu to ide, takze teoreticky keby si vezmem diag na palubu a vzdy ked nahodi chybu tak ju vymazem, mozno to pojde pri urcite ustalenej rychlosti na dialnici...
Vdaka za odp.
A4 3.0TDi 2005 150kW - elektricka regulacia turba...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A4 3.0TDi 2005 150kW - elektricka regulacia turba...
ALFA ROMEO 75 160ps 200Nm.
nastavovač se dá sehnat nový za cca 7000.-Kč. V nouzáku jet můžeš, výkon turbodmychadla bude na minimu, některé auta ale v nouzáku jedou s obtížema 50 kou
do kopce třeba jen 20. Osobně bych takovou dálku nejel. Může nastat problém se zaneseným DPF

po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
DPF nevadi, ptze pokud tam vubec je (300 tisic km, rok pouze 2005), tak pojde stejne ven kvuli vykonu... Len, ci to nejak neskodi motoru ked ide v nudzaku - na zivotnost vstreky/turbo a pod... On povedal, ze ked sa vymaze chyba a nezastane, tak vykon ma, az ked sa zastane na semafore, vtedy hodi nudzak... Novy nastavovac staci nahodit na turbo, pustit cez VAG kalibraciu a hotovo? Alebo to treba vybrat turbo a nastavit to na stolici, aby konkretne turbo fungovalo na konkretny el. actuator?mecano píše:nastavovaè se dá sehnat nový za cca 7000.-Kè. V nouzáku jet mùžeš, výkon turbodmychadla bude na minimu, nìkteré auta ale v nouzáku jedou s obtížema 50 koudo kopce tøeba jen 20. Osobnì bych takovou dálku nejel. Mùže nastat problém se zaneseným DPF
ALFA ROMEO 75 160ps 200Nm.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Mne praskla zmiesavaca klapkla, ci ako sa to vola. Je to daka klapka, co je na sani motora, teda za IC. Motor v nudzaku, do kopcekov ledva 70-80 a to som sa vzdy pred stupanim snazil podla moznosti rozbehnut. Presiel som takto cca 1000 km a DPF prezil bez problemov. Pred dvomi mesiacmi prva STK a dymivost snad nejakych 0.2.
Najazdil som na octavii v núdzaku asi 20 000km pretože nikto nevedel prísť na to čo tomu je, teda dokonca nebol som ta ale ešte moj otec proste to auto potreboval. Nakoniec úplne odišlo turbo a po výmene auto už nikdy do núdzaku nespadlo takže to bolo to turbo. Auto má teraz najazdené 420 000 a bezproblémov.