problem hydrostely su mekke vsetky 8ks tdi pd 74kw 2002

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

problem hydrostely su mekke vsetky 8ks tdi pd 74kw 2002

Příspěvek od sparco gti »

s kamosom riesime hlucnost jeho passata tak sme ho poprehanali a hned zhodili dekel hlavy a poskusali pomackat hydrostely a sranda je ta ze kazdy hydrostel isiel zmacknut o 3mm :o kde moze byt chyba,inak auto kupil nedavno.dikes za kazdu odpoved ;)zahadne je zeby vsetky naraz odysli :? zaslepky vo vahadlach su!
Naposledy upravil(a) sparco gti dne 24 črc 2012, 16:54, celkem upraveno 1 x.
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

nemoze to sposobovat nedostatocny tlak oleja?
codll
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 07 pro 2008, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Beroun

Příspěvek od codll »

muze a i spatna viskozita kdyz chcete zkusit usetrit zkusit rozebrat a vycistit ale nejdrive tlak oil. pak az hydra ale asi bych dal nove a precist navod k novym hydrum
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

viskozita je dobra50501 ono keby bolo jedno hydro mekke tak nepoviem ale vsetkych 8?proste hore nedotlaci urcity tlak oleja a tym padom su stale zavzdusnene :?
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

505.01 je norma, ne viskozita
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

kamarat si vedla ;-).viskozita je napr 10w40 5w40 10w60
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

5w40 sa tam lial
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

urcite tam supes 5w30 daj tam 5w40 a motor pojde ako hodinky ;-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

vsak vravim ze sa tam lial 5w40 a ziadna zmena!hydrosteli su stale mekke!
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

tak jedine pozret kos a tlak;-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

hej hej zhodime vanu a uvidime
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

změř tlak na čidle a víš
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

aky ma byt tlak na volnobehu?
Petr Lim.
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 02 črc 2010, 23:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr Lim. »

Ahoj..ze uz je to delší dobu,ale rád bych se zeptal někoho kdo s tím má zkušenosti .
Octavia 66kw ALH, auto jezdí na 5w-40 a byly dost slyšet hydrostely nelenil jsem rozdělal a vyměnil celou sadu od výrobce engineteam. Snad 5krat odvzdusnil a výsledek je takový že je tam jen nepatrná změna. Jelikož má auto už něco naběhne,tak jsem přešel na 10w-40. Vačka a uložení bylo hezké. Takže auto má nové hydrostely,pretesnenou váčků k rozvodům i podtlakové pumpě + plus celé vent. víko.. těsnění nedělají. Tlak oleje jsem meril a ten je jak v min hodnotách v tak v maximálních v pořádku. Zítra přiložím i video. Hydeostely jsou asi na 5 ventilech měkké. Děkuji za odpověď. Jinak měl jsem spadeno i na vstriky,ale na stolici OK a v bloku hodnot udávají všechny velmi podobně - z čeho usuzuji že ventily nezůstávají vyset-projevilo by se to na vstřikovací dávce daného válce. Děkuji za odpoved
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud máš hydra měké tak je vytáhni vytlač olej až budou jen pružit , některé hydra se vytláčí třeba i desetkrát, dej hydro do oleje a mačkáním ho napumpuj pokud neztvrdne olej saje boční dírkou to uvidíš když ho budeš vytláčet já si ho přihřívám horkovzduškou

tak se řid pravidlem problém treba hladat už v novom dieli, ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“