problem hydrostely su mekke vsetky 8ks tdi pd 74kw 2002

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Petr Lim.
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 02 črc 2010, 23:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr Lim. »

Tak jsem to znovu rozhodil. Ze strany od rozvodu je 1,3 a 7 zdvihátko zřejmě vadné. Přestože je v oleji chci odvzdusnit,tak jsou stále měkká. Zbývajících 5 jsou napumpována tak že nejdou zmáčknout ani o 1mm. Kontroloval jsem i tlakove kanály v hlavě a ty jsou ok.Obrázek
Petr Lim.
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 02 črc 2010, 23:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr Lim. »

Obrázek
Obrázek
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Možná změnit výrobce a namontovat jiné...Patrně jsou to zmetky..Nikdy jsem hydra "neodvzdušnoval", od toho je tam tlak oleje..
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33652
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

taky nevím co to je odvzdušnit hydro, že jsou hydra vadní se dočtete na internetu

beru jen od opraváře hlav ten má zkušenosti co fachčí a neměl jsem nikdy ani po roce problém
Petr Lim.
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 02 črc 2010, 23:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr Lim. »

Tam je nejhorší to,ze nikomu nic nedokážu,protoze nikdo mi neřekne jak se to skladovalo nebo přepravovalo . O 180 stupňů než jak jsou na fotce by byl prusvih..Dnes ještě zmerim průměr vrtání pro vadná zdvihátka. (vnitřním mikrometrem) a pokud to bude ok zkusím jiného výrobce.
Petr Lim.
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 02 črc 2010, 23:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr Lim. »

Kdyby někoho zajímalo postup měření na autě,tak na http://leteckaposta.cz/339125983. Jinak odvzdusneni na autě tak jak píše výrobce auta,tak i výrobce zdvihatek proveden tak 5 krát.B ez úspěchu.
Petr Lim.
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 02 črc 2010, 23:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr Lim. »

Obrázek
Petr Lim.
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 02 črc 2010, 23:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr Lim. »

Obrázek
Obrázek
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Pokud jsou všechny ventily zapuštěny tak, jak mají a vačka je v pořádku, tak jiná možnost než že to jsou zmetky není. Samozřejmě pokud motor maže... /dodnes nechápu tohle , kdysi jsem řešil benz. motor do forda, kde hydra hrozně mlátila, kontrolka mazání zhaslá, na měrce olej byl a přesto rachot..Pak vytahuji znovu měrku a všiml jsem si, že se posunula "gumička" na měrce ,která se strká do motoru, tak jsem zjistil, že měrka šla hlouběji než měla.. Tak jsem nalil litr oleje a motor ztichl a šel jako housličky/.. Miloši, já neměl naštěstí nikdy s novými hydry problém.., asi jsem měl štěstí..Jen vím, když se u potkaného motoru zapustily více ventily/existuje na to měrka jak mohou koukat nad vodítko/ byl problém ..
nepropadat panice...
Petr Lim.
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 02 črc 2010, 23:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr Lim. »

Nad hladinou oleje jsem taky přemýšlel,ale je tam i čidlo hladiny a kvality oleje. Nicméně jsem to pro jistotu o 0.5l prelil-tak jak se to někdy praktikuje u motorek, když se zavzdusni mazací soustava. (Čerpadlo je nad hladinou a občas se stane,ze si nenatahne olej)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33652
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"] Miloši, já neměl naštěstí nikdy s novými hydry problém.., asi jsem měl štěstí.

já těch hyder moc nevyměnil a problém jsem taky neměl

ted jsem mrkl na jedno ko hydro co bylo v kýblu se šroubkama zkoušel jsem ho naplnit a nešlo olej pořád chodil tam i zpět
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Milos, tak ho rozdelej a podivej se co mu je, mozna staci vymenit jen kulicku a nebo je v haji pruzinka nebo dosedaci plocha
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33652
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tuner píše:Milos, tak ho rozdelej a podivej se co mu je, mozna staci vymenit jen kulicku a nebo je v haji pruzinka nebo dosedaci plocha
rozdělej, to vůbec nevím jak, zkusím potáhnout, při chvilce
Petr Lim.
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 02 črc 2010, 23:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr Lim. »

Online poznatek. Výrobce ochotný, vše vyslechl ačkoliv ještě neměli reklamaci na zdvihátka,tak že není problém. ALE. Následně se zjistilo,ze v dílech mi objednali ZH0042 které jsou pro agr. Já mám typ motoru alh a tam mají přijít ZH0043. Při objednávání někdo kouknul pouze na rozměry. Zítra přijdou ZH0043,tak budu informovat.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tam je snad rozdíl jen v hmotnosti zdvihátka, ale s tím rozdělením máš pravdu ale zase taky katalog od katalogu, nějaký dodavatel to řeší, jiný ne.
Od Engineteamu jsem ty ZH0043 dával kdysi do ASV a pracují ok, ale mám opačnou zkušenost pro PD, tam kdysi prodávali ZH0041 a ty šly srát zanedlouho :( a pak je snad stáhli z nabídky.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“