Koupím věci na: Jumpy+Evasion, Expert+806, Scudo+Ulysse,Zeta
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Koupím věci na: Jumpy+Evasion, Expert+806, Scudo+Ulysse,Zeta
Koupím na tyto auta do r. 2007 za rozumnou cenu tyto věci:
- řazení 3 lankové na převodovku typ ML5C do 1.000 Kč,
- převodovku typ ML5C(zpátečka vedle jedničky a páka spojky na hřídelce, ne na kuličce!) na 1.9TD/2.0HDi (ne na 2.2HDi-jiná příruba!) do 3.000 Kč- může být i v horším stavu(=horší vnitřek)
- poloosy k této převodovce - max. po 500 Kč za kus.
- řazení 3 lankové na převodovku typ ML5C do 1.000 Kč,
- převodovku typ ML5C(zpátečka vedle jedničky a páka spojky na hřídelce, ne na kuličce!) na 1.9TD/2.0HDi (ne na 2.2HDi-jiná příruba!) do 3.000 Kč- může být i v horším stavu(=horší vnitřek)
- poloosy k této převodovce - max. po 500 Kč za kus.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Do staré řady dieselů se bohužel dávala jen starší řada převodovek, takže poloosy jsou jiné a řazení je taky ještě to staré 2lankové.
A s tím Boschem místo Epica asi už bude dneska problém i na emisích při načítání chyb
Kdybych potřeboval auto, tak dobré, ale auto mám a dokonce o něco větší
A s tím Boschem místo Epica asi už bude dneska problém i na emisích při načítání chyb
Kdybych potřeboval auto, tak dobré, ale auto mám a dokonce o něco větší
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Pleteš se,i do starých modelů se dávala velká převodovka 2.0hdi RHZ-RHW.pepe276 píše:Do staré řady dieselů se bohužel dávala jen starší řada převodovek, takže poloosy jsou jiné a řazení je taky ještě to staré 2lankové.
A s tím Boschem místo Epica asi už bude dneska problém i na emisích při načítání chyb
Kdybych potřeboval auto, tak dobré, ale auto mám a dokonce o něco větší
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr ex automat,original měchy
UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 )
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr ex automat,original měchy
UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 )
Hmm, nevím, ale to slyším poprvé, že k motorům 1.9TD a 2.1TD se dávala převodovka novější řady ML5C se zpátečkou u jedničky a ne za pětkou, jako to měly starší převodovky ML5T. Ale třeba to tak bylo, rád se poučím. Nebavím se teď o 1.9D, to mělo úplně jinou převodovku slabší řady BE3, to je úplně něco jiného. Co myslíš tou "velkou" převodovkou?Tommy TDI píše:Pleteš se,i do starých modelů se dávala velká převodovka 2.0hdi RHZ-RHW.pepe276 píše:Do staré řady dieselů se bohužel dávala jen starší řada převodovek, takže poloosy jsou jiné a řazení je taky ještě to staré 2lankové.
A s tím Boschem místo Epica asi už bude dneska problém i na emisích při načítání chyb
Kdybych potřeboval auto, tak dobré, ale auto mám a dokonce o něco větší
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Myslím tím tu co měla taky sopjkové ložisko na hřídelce,zřejmě ML5T-nikdy jsem se o kody nezajimal.
Včem je rozdíl mezi tou co má zpátečku vedle jedničky,a tou co ji má pod pětkou?
Včem je rozdíl mezi tou co má zpátečku vedle jedničky,a tou co ji má pod pětkou?
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr ex automat,original měchy
UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 )
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr ex automat,original měchy
UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 )