Koupím věci na: Jumpy+Evasion, Expert+806, Scudo+Ulysse,Zeta

Shaníte něco? Podejte si zde inzerát.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Koupím věci na: Jumpy+Evasion, Expert+806, Scudo+Ulysse,Zeta

Příspěvek od pepe276 »

Koupím na tyto auta do r. 2007 za rozumnou cenu tyto věci:
- řazení 3 lankové na převodovku typ ML5C do 1.000 Kč,
- převodovku typ ML5C(zpátečka vedle jedničky a páka spojky na hřídelce, ne na kuličce!) na 1.9TD/2.0HDi (ne na 2.2HDi-jiná příruba!) do 3.000 Kč- může být i v horším stavu(=horší vnitřek)
- poloosy k této převodovce - max. po 500 Kč za kus.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Up :-)
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14270
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Sice nic nemám, ale třílankovým řazením je myšlen ten aretační čep (?) na tenkém bowdenu co vede k diferáku nad levou poloosu? K čemu to tam je?
Ď.
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Jo, to je ono. Tím odjišťuješ a pak řadíš zpátečku. Starší převodovky to neměly, měly jen 2 lanka a zpátečku za pětkou.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Převodovku už mám, sehnal jsem jí za 2.000 Kč, takže už sháním jen poloosy a 3lankové řazení, viz výše.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Viem o jednom 806 2.1TD za 300 eur v celku aj s TP a SPZ , STK a EK platna do 01/2017 ale je nepojazdny. Prerobili sme ho na BOSCH cerpadlo ktore asi tiez umrelo kedze jeho stav nam predavajuci nevedel zarucit.
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Do staré řady dieselů se bohužel dávala jen starší řada převodovek, takže poloosy jsou jiné a řazení je taky ještě to staré 2lankové.
A s tím Boschem místo Epica asi už bude dneska problém i na emisích při načítání chyb :-(
Kdybych potřeboval auto, tak dobré, ale auto mám a dokonce o něco větší :-)
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Tommy TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 394
Registrován: 27 úno 2010, 22:54
Bydliště: Poďebrady

Příspěvek od Tommy TDI »

pepe276 píše:Do staré řady dieselů se bohužel dávala jen starší řada převodovek, takže poloosy jsou jiné a řazení je taky ještě to staré 2lankové.
A s tím Boschem místo Epica asi už bude dneska problém i na emisích při načítání chyb :-(
Kdybych potřeboval auto, tak dobré, ale auto mám a dokonce o něco větší :-)
Pleteš se,i do starých modelů se dávala velká převodovka 2.0hdi RHZ-RHW.
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)

Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr :-) ex automat,original měchy

UNC 060

AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 :-))
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Tommy TDI píše:
pepe276 píše:Do staré řady dieselů se bohužel dávala jen starší řada převodovek, takže poloosy jsou jiné a řazení je taky ještě to staré 2lankové.
A s tím Boschem místo Epica asi už bude dneska problém i na emisích při načítání chyb :-(
Kdybych potřeboval auto, tak dobré, ale auto mám a dokonce o něco větší :-)
Pleteš se,i do starých modelů se dávala velká převodovka 2.0hdi RHZ-RHW.
Hmm, nevím, ale to slyším poprvé, že k motorům 1.9TD a 2.1TD se dávala převodovka novější řady ML5C se zpátečkou u jedničky a ne za pětkou, jako to měly starší převodovky ML5T. Ale třeba to tak bylo, rád se poučím. Nebavím se teď o 1.9D, to mělo úplně jinou převodovku slabší řady BE3, to je úplně něco jiného. Co myslíš tou "velkou" převodovkou?
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Tommy TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 394
Registrován: 27 úno 2010, 22:54
Bydliště: Poďebrady

Příspěvek od Tommy TDI »

Myslím tím tu co měla taky sopjkové ložisko na hřídelce,zřejmě ML5T-nikdy jsem se o kody nezajimal.
Včem je rozdíl mezi tou co má zpátečku vedle jedničky,a tou co ji má pod pětkou?
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)

Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr :-) ex automat,original měchy

UNC 060

AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 :-))
Odpovědět

Zpět na „Koupím“