problem hydrostely su mekke vsetky 8ks tdi pd 74kw 2002

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

Tiez by som sa rad poradil, po vymene hydrostelov mi tiez klepka. Ale pri vymene spojky ked som mal motor pusteny dole a po namontovany prevodovky naspät klepot uplne zmizol ale iba na niekolko sekund. Moze byt ze je sitko spinave a ked bol motor nakloneny tam natieklo viac oleja???
BMW e39 525tds
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

Este dodam ze kontrolka oleja mi nesvieti
BMW e39 525tds
Petr Lim.
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 02 črc 2010, 23:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr Lim. »

Nejprve bych je změřil jestli to jsou skutečně hydra..pokud ano tak kontrola tlaku oleje. 0.1 volnoběh 0.2 ve 2000ot/min a nesmí překročit 0.7 při zvýšení otáček. Dá se to změřit u filtru nebo,ale tím si zatím nejsem jistý to jde změřit přímo na té větvi k hydrostelum. Musel by jsi použít prechodku.
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

Dakujem. Dam to odmerat a budem mudrejši :)
BMW e39 525tds
Petr Lim.
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 02 črc 2010, 23:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr Lim. »

Obrázek
Obrázek
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Milosi ty takovej starej pardal a nevis jak rozdelat hydro? Normal vezmes kleste a pistek vytahnes, pokud s nim nejde zatocit tak je zadrenej a vem si hydro do hadry jinak budes od oleja
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

čo je ten prvý obrázok ohladom merania vole jeden mechanik mi to poradil ale nebola žiadna medzera. Keby je tlak menší než si udával tak nemalo by vyhodit poruchu a začala by svietit kontrolka?? Alebo to má neakú toleranciu
BMW e39 525tds
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Hydro se údajně zkouší tak, že se vezme měrka 0,2 mm a dá se mezi vačku a hydro /když je palec vačky nahoře/..Měla by tam jít ztuha..Pokud tam jde volně, je hydro v háji..
Já to nikdy nezkoušel, ale četl jsem to, jako návod.. :)
nepropadat panice...
Petr Lim.
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 02 črc 2010, 23:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr Lim. »

Jinak tady rozebrané původní. Vpravo praskla pruzinkaObrázek
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

dá sa zistit poškodenie aj bez toho aby sa rozobral?? podla toho či ide lahko zmagnuť?
BMW e39 525tds
Petr Lim.
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 02 črc 2010, 23:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr Lim. »

Podívej se na to video na letecká pošta. Takto se to normálně kontroluje. Jinak samostatně zdvihátko rukou v oleji neodvzdusnis. Je potřeba ho mít v oleji rovinou dolů a na oblast kde dosedá k ventilů udeřit třeba přes měď. Je potřeba aby se rychle zavrela kulička. Rukou se olej pumpuje tam a zpět.
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Na letecký poště říkáš. To je ten největší úloženkovej šrot, myslím že už to odtud nestáhne (LOL)
Člověk se pořád učí.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tuner píše:Milosi ty takovej starej pardal a nevis jak rozdelat hydro? Normal vezmes kleste a pistek vytahnes, pokud s nim nejde zatocit tak je zadrenej a vem si hydro do hadry jinak budes od oleja
zatím nebyl čas jak jsem ti psal, co používám olej tak s hydrama problémy nejsou a potkany to dělá odborník, tak stěma hydrama moc do styku nedojdu
Petr Lim.
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 02 črc 2010, 23:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr Lim. »

Tak nové hydra namontované...ale že bych z toho byl chytřejší se říct nedá. Po nastartování bych řekl skoro stejný zvuk jak s těmi předchozimi zdvyhatky,takze ačkoliv jsem skeptický k různým přísadam do oleje,tak jsem to zkusil. Po nalití tak do 3 min zvuk odeznival a po 5 min krásné čistý zvuk. Ať už to uvolnilo cokoliv,tak to zabralo.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jde o to, co by to udělalo bez toho. Nemá cenu je namontovat a pak mít ucho u motoru a hned poslouchat, zda něco neklepe. I nový hydra se musí spářit...Často to chce trochu času. Ale hlavně , že to jde.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“