A3 AKL špatné studené starty,dušení,cukání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Teď to řeším u tchána. VAG píše chyba lambdy sondy,vyhřívání,atd.,sporadicky + čidlo tlaku na posilovači řízení,také sporadicky. Má to v LPG,na obě se to chová podobně. Počkám,co to čidlo otáček.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Vyhřívání to píše jen mimochodem. servo se stalo asi tím,že přestalo jet ale auto stále jelo setrvačností,příp. zatáčení se zapnutým klíčkem a vyhodnotilo to jako chybu. Já budu zkoušet ten snímač,měl bych ho mít z druhého motoru. Lambda se již kdysi měnila,nechodilo to správně na LPG a pomohlo to.Již může být zase po smrti. Zároveň to protažení jízdou,né dědkovské ježdění dělá své. Ale vysvětlujte to jinnému a ještě tchánovi. ( jěště že to není tchýně )
Já s tím nejezdím,to se špatně hledá závada sporadická jednou za týden v sobotu.
Já s tím nejezdím,to se špatně hledá závada sporadická jednou za týden v sobotu.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Špatné studené starty
Ahojte,
tetno problém jsem teď řešíl celých 14 dni na motoru 1.6 16V 77kw. ranní starty dlouhé když konečně chytlo zdechlo. Druhý start už pohoda. Vyměnil jsem paliv filtr, tepl. čidlo odzkoušeno vše ok. Čerpadlo tlačí neěco málo přes tři ale nakonec po zapojení budíku jsem zjistil, že v okruhu mi padá tlak paliva. výměna regul tlaku na zpátečce na liště a je po problému. auto startuje na první šup. Tak snad to někomu pomůže . Ještě jsem chtěl dodat, že jsem to zkušal krom budíku tak , že jsem ucpal přepad z lišty a hadici co vede zpatečku do nádrže a skusil první start
tetno problém jsem teď řešíl celých 14 dni na motoru 1.6 16V 77kw. ranní starty dlouhé když konečně chytlo zdechlo. Druhý start už pohoda. Vyměnil jsem paliv filtr, tepl. čidlo odzkoušeno vše ok. Čerpadlo tlačí neěco málo přes tři ale nakonec po zapojení budíku jsem zjistil, že v okruhu mi padá tlak paliva. výměna regul tlaku na zpátečce na liště a je po problému. auto startuje na první šup. Tak snad to někomu pomůže . Ještě jsem chtěl dodat, že jsem to zkušal krom budíku tak , že jsem ucpal přepad z lišty a hadici co vede zpatečku do nádrže a skusil první start
Naposledy upravil(a) pejsivitr dne 09 říj 2016, 07:31, celkem upraveno 1 x.
Já tohle mám u Fiata asi 3 roky, hlavně v létě byl problém. Takže moje žena dobře ví, že musí ráno zapnout klíček, počkat až dotáhne čerpadlo tlak/ je to slyšet/, a až pak startovat. Prostě jako u starého dieselu, nechvátat, uklidnit se před jízdou a dát autu čas, aby se na jízdu připravilo..Chtěl jsem reg. tlaku vyměnit, ale když se to nezhoršuje, jezdím v klidu dál..Nikdo není dokonalý..
nepropadat panice...