A3 AKL špatné studené starty,dušení,cukání

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Tá sporadická chyba na lambde tak to je pri týchto motoroch bežná vec. Ja som vymenil lambdu a po 5tkm to znova ukazovalo, ale na EK (emisnej) boli hodnoty hlboko pod max hodnotami.

No asi to bude asi ten snímač čo som aj ja menil.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Teď to řeším u tchána. VAG píše chyba lambdy sondy,vyhřívání,atd.,sporadicky + čidlo tlaku na posilovači řízení,také sporadicky. Má to v LPG,na obě se to chová podobně. Počkám,co to čidlo otáček.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Pokud to píše vyhřívání sondy tak čidlo ot asi nepomůže spíš bych se zaměřil zda sonda nemá nějaké společné napájení s tím snímačem serva a to občas nevypadne.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Vyhřívání to píše jen mimochodem. servo se stalo asi tím,že přestalo jet ale auto stále jelo setrvačností,příp. zatáčení se zapnutým klíčkem a vyhodnotilo to jako chybu. Já budu zkoušet ten snímač,měl bych ho mít z druhého motoru. Lambda se již kdysi měnila,nechodilo to správně na LPG a pomohlo to.Již může být zase po smrti. Zároveň to protažení jízdou,né dědkovské ježdění dělá své. Ale vysvětlujte to jinnému a ještě tchánovi. ( jěště že to není tchýně )
Já s tím nejezdím,to se špatně hledá závada sporadická jednou za týden v sobotu.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

V merenych hodnotach ale otacky vidim kdyz to toci a nechyta,ukazuje to 224-225 ot. tak v tom asi problem nebude...nevim
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Už je nějaký výsledek?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
pejsivitr
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 15 bře 2015, 09:08

Špatné studené starty

Příspěvek od pejsivitr »

Ahojte,
tetno problém jsem teď řešíl celých 14 dni na motoru 1.6 16V 77kw. ranní starty dlouhé když konečně chytlo zdechlo. Druhý start už pohoda. Vyměnil jsem paliv filtr, tepl. čidlo odzkoušeno vše ok. Čerpadlo tlačí neěco málo přes tři ale nakonec po zapojení budíku jsem zjistil, že v okruhu mi padá tlak paliva. výměna regul tlaku na zpátečce na liště a je po problému. auto startuje na první šup. Tak snad to někomu pomůže :). Ještě jsem chtěl dodat, že jsem to zkušal krom budíku tak , že jsem ucpal přepad z lišty a hadici co vede zpatečku do nádrže a skusil první start ;)
Naposledy upravil(a) pejsivitr dne 09 říj 2016, 07:31, celkem upraveno 1 x.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já tohle mám u Fiata asi 3 roky, hlavně v létě byl problém. Takže moje žena dobře ví, že musí ráno zapnout klíček, počkat až dotáhne čerpadlo tlak/ je to slyšet/, a až pak startovat. Prostě jako u starého dieselu, nechvátat, uklidnit se před jízdou a dát autu čas, aby se na jízdu připravilo..Chtěl jsem reg. tlaku vyměnit, ale když se to nezhoršuje, jezdím v klidu dál..Nikdo není dokonalý.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“