VW Golf 3 1.8 66kw ADZ za studena nestartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

UchoTD píše:Ked je motor vypnuty bezne to pise chybu hall senzora,to iste ako felicia,robi to kszdy jednobod.
dobre, ale zhodneme sa na tom ze to nie je normalne

vies povedat cislo dielu aby som pozrel ze co je to za snimac?

najskor mi to pripada ze RJ je naozaj navrhnuta pre nejaky hall sensor ale zdravy rozum ho tam nakoniec nedal a teda podla toho co pisete to pri stojacom motore hadze chybu pretoze podporne obvody pre hall tam nie su ale ked sa rozbehne motor tak na zaklade existencie signalu chyba zmizne
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Odpovědi: 1
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Snímač je přímo v rozdělovači.Může tam být tento https://granex.cz/autodily/vw/golf-iii- ... ctId=59483

nebo tento https://granex.cz/autodily/vw/golf-iii- ... tId=103300

A pro představu,jak ten rozdělovač vypadá.. ;) Obrázek
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

NOVON píše:Snímač je přímo v rozdělovači.Může tam být tento https://granex.cz/autodily/vw/golf-iii- ... ctId=59483

nebo tento https://granex.cz/autodily/vw/golf-iii- ... tId=103300

A pro představu,jak ten rozdělovač vypadá.. ;) Obrázek
podla foto to skor vyzera na indukcny snimac kde medzi polmi beha 4cipa hviezda, ako u favorita

dokonca to ani nevolaju hall sensor
neskor ked budem mat cas skusim viac pozistovat ale naozaj to vyzera na situaciu co som napisal vyssie
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tady je divné, že vždy musel otočit rozdělovačem, aby to chytlo..Proč? Co se změnilo? Patrně se hnulo s kabely.A mecano, nebuď tolik nad věcí, tenhle jednoduchý systém dovede potrápit. Můj známý mi vždy sděluje, kam až dojel po opravě u elektrikářů, kolik už zaplatil a čas běží ,auto už zestárlo , každý machr se do toho pustil a pak vycouval, že už nemá čas. Když to začalo, uvedl jsem mu to do chodu, , bohužel jsem nevěděl proč. Pak mu to někde už nenastartovalo, tak to odvezl k specialistovi. Je to patrně někde ve vedení a to chce hodně času .., což málokdo obětuje..Už vyměnili vše, a už nikdo s tím nechce mít nic společného, když to někdo jiný "rozmrdal"..Je to VW Sharan 2.0 benzin... :)
nepropadat panice...
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Odpovědi: 1
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Mno a taky tazatel jeste nenapsal,jestli vstrikuje benzin a dava jiskru,kdyz to nejde natocit..
Nicméně prověřil bych indukční cívku,relé 167-palivové čerpadlo a relé 30-napájení ECU..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Golf 13
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 19 srp 2016, 20:54

Příspěvek od Golf 13 »

Civku k rozdělovači jsem vyměnil a furt stejné,rozdělovač jiny(kdyby náhodou byl špatnej Hall sensor) a porucha stále trvá.Po otočení rozdělovače a zvýšení otáček,motor chytne pak stáhnu a motor běží.Zahřáty běží startuje a vše je ok.Druhý den zkusím otočit chytne na drb ,ale otáčky na 1000otáčkách a pak to chcípne a už to nestartuje až zas po otočení rozdělovače.Ještě přemyslím jestli to není čidlem na klice nebo čidlo otáček.

Díky za rady.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Odpovědi: 1
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Mam pocit,ze tam jiny snimac otacek motoru nez na rozdelovaci neni.
Jak nechce chytit haze jiskru???
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Golf 13
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 19 srp 2016, 20:54

Příspěvek od Golf 13 »

To se chci podívat pokud nebude házet,tak budu hledat kde je chyba,pokud ano,tak problem v rozdělovači asi nevídim.Ja prave myslel cidlo na klice ze tam je.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

docela odchází i zapaalovací cívky, v měřených hodnotách nejde to čidlo teploty změřit? už jsem řešil, že ukazovalo nesmysl a motor špatně startoval nebo vůbec nechytil
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Odpovědi: 1
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Golf13: No jiskra musi taky skocit v ten spravny cas,ze jo.Rozdelovac jste nasadili spravne?Meli jste motor v "0" ?Klika,vacka ,znacka na tele rozdelovaci na stredu palce a pak muzes tahat rozdelovac ven.Druhy nasadit taky tak.Mozna je jenom rozhaseny zakladni predstih nebo je vadne i to cidlo teploty,jak pise Huml,muze hlasit,ze je motor ohraty,i kdyz neni nebo furt,ze je -40 a uchlastava se to.
Odkud jsi,mozna by se ti na to nekdo mrknul,takhle po netu se blbe opravuje.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Golf 13
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 19 srp 2016, 20:54

Příspěvek od Golf 13 »

Ano zkoušeli jsme ,nastavovat zakladni nastaveni ryska na setrvaku na rysku na prevodovce co je.a ryska na obvodu rozdelovace je na pulce palce rozdelovace,poslu fotky.Vcera jsem se k tomu moc nedostal,chci se na to podivat dnes.Vyhodim svicku na blok a zapojim zhavici kabel a kouknu zda to hazi jiskru,za studena kdyz to toci,a jak to hazi kdyz to potocim kdy to chyta,zda tam bude nejakej rozdil,cidlo teploty by melo dojit dnes.Doufam ze neni odpalena ridici jednotka motoru.Mam tam vytazenej katalyzator,ale to by nemelo mit vliv na funkci startovani,jen max na zvuk vyfuku,ze ano?
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Odpovědi: 1
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Jo kat s tim nema co delat.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Golf 13
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 19 srp 2016, 20:54

Příspěvek od Golf 13 »

Takže když si naladim rozdělovač na rysky jak jsem psal ryska na rozdelovaci na stred palce rozdelovace a rysku na setrvaku na rysku na prevodovce,tak by melo vse startovat jak ma ze ano??me to za studena nechyta a za tepla zase ano.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Chce to mít střed palce trochu před ryskou..Víš co udělej, natoč rozdělovačem na většího fora a nastartuj. Pokud ti to starter nepřetočí, trochu uber zpět, až s tím zamele a motor poběží. Správný předstih je právě v tom bodě, kdy starter motorem zamrská. Když je to víc a starteru se nechce, je to moc. Je to kousek od sebe, ale máš jistotu, že fora máš...To je právě problém, že mechán shodí rozv. řemen, potom dá nový řemen na rysky a rozdělovač posadí přesně -palec -ryska a ono to nechce chytit..Má to o zub na rozdělovači... :)
nepropadat panice...
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Odpovědi: 1
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Jak to mas na setrvaku?Na starsich byla ryska a pak vyrazena "0" ,na novejsich jen "0".Ta nula znamena,pist 1 valce v horni uvrati a musi sedet znacky na remenicich kliky a vacky.Takhle je nastavena montazni poloha pro rozdelovac a vymenu rozvodaku.Nicmene je to pak potreba doladit stroboskopickou lampou,pokud je na setrvaku ta ryska,tak je to mozne udelat obyc stroboskopem,bo ta ryska je 6 stupnu pred HU,ci li zakladni predstih zazehu.Pokud je na setrvaku jen "0" ,tak je potreba stroboskopicka lampa s odectem hodnoty..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“