cherokee 2.5td - slaby tah, klepe

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
67gtman
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 29 srp 2009, 18:18
Bydliště: TN Slovensko

cherokee 2.5td - slaby tah, klepe

Příspěvek od 67gtman »

Ked sa zohreje citelne strati tah v pasme dokedy zaberie turbo a klepe, bez klepania bezny kopec napr. najazd na most vyjde len na dvojke, ma to mechanicku pumpu Bosch VE (rocnik 1995), ak na obohacovaci turba pridam naftu neprida vykon ani nezmensi klepanie. EGR to ma odpojene a zaplechovane. Co by este stalo za to skusit? Ked je studeny ide viacmenej v pohode.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A přitom klepání to kouří? A za tepla to normálně chytá a motor běží na volnoběh v pohodě? Nemá tohle náhodou ten "polokat", který je ucpaný?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

Klepe? Znamená tvrdý chod motoru /špatný předvstřik/ a nebo klepe jako např. na klice? Měřil jsi tlak oleje?
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
67gtman
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 29 srp 2009, 18:18
Bydliště: TN Slovensko

Příspěvek od 67gtman »

- nekouri, nema kat, chyta na brnk aj pri -10C alebo +30C
- ked je studeny citit ze je podstatne zivsi
- ked sa mu prida nafta na obohacovaci na cerpadle ide viacmenej rovnako, moc nezavisi ako je ten excenter s membranou pootoceny
- aky to ma skytocny predvstrek zmerat nedokazem (na diesle neexistuje nieco ako stroboskop), ma to akurat na cerpadle solenoid ktory zmenou striedy reguluje predvstrek, skusal som to aj manualne regulovat ale bud to klepe alebo ide ako v lete na saniach. (cize v elektrike to nebude - napr. v snimaci na 1. vstreku)
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 979
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

Zmeraj tlak turba,,,niektore mali manometer priamo v pristrojovke.
Je tam alfa motor s delenymi hlavami??? Pozor tam odchadzaju hydrostely a nakoniec vytrhne vahadla na ventile.
Na meranie predvstreku pouzivam este komunisticky stroboskop s piezo snimacom ktory sa srobuje na vstrekovaciu trubku a meria to celkom presne.
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
67gtman
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 29 srp 2009, 18:18
Bydliště: TN Slovensko

Příspěvek od 67gtman »

To ma tie delene hlavy,

turbo tlaci od 0.4 do 0.7 baru nezavisle na teplote motora (0.4 na volnobehu, rastie s otackami do 0.7), nezvysuje sa ani ked odpojim wastegate ... ale ani pri 0.7 to nie je ziadna slava (chod to ma akysi tvrdy lenivy, nie je to zive ako na td oktavke)...

o hydrosteloch som pocul ale vyzeraju byt OK (tlak oleja to malo daleko nad minimom ked som to meral, presnu hodnotu uz neviem)

vstreky testoval chlapik co opravuje cerpadla a tomu rozprasovali dobre...

edit: Namiesto piezo snimaca neviete niekto sposob ako sa da nejako citat pulz napr.indukcnym stroboskopom zo snimaca na 1. tryske?
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 979
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

0,4 baru na volnobeh????????na volnobeh je cca 0...
Cim to merias??
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
67gtman
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 29 srp 2009, 18:18
Bydliště: TN Slovensko

Příspěvek od 67gtman »

0.4 vlastne nie volnobeh ale pri rychlosti co sa vacsinou jazdi tych 80-90 km/h (otacky neviem)
Odpovědět

Zpět na „Americké vozy“