BMW E46 330d dekat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW E46 330d dekat
Má někdo zkušenosti s vyhozením katu na nafťáku BMW? Je to euro 3, takže by to mělo být v pohodě. Jde mi především o to jestli nebude nutný nějak upravit řídíci jednotku. díky
No, tak samozřejmě že je to k ničemu. Je to jen kvůli ekoteroristickým šimlům.
Kupovat jetej katalyzátor ... no
Za prvé je to asi jako kupovat starý brzdový kotouče a za druhý proč bych za to měl něco platit, když tu ucpávku z vejfuku můžu vyhodit zadarmo? 
Kdybych chtěl zbytečně něco platit, to bych moh dál jezdit za 9 litrů a nic neřešit ...

Kupovat jetej katalyzátor ... no



Kdybych chtěl zbytečně něco platit, to bych moh dál jezdit za 9 litrů a nic neřešit ...
By mě zajímalo co vás konečně donutí ty katy z těch aut nevyndávat
. Tímto se jen zvyšuje buzerace na stk,atd a ještě ti to bude smrdět jak Avia. A ke všemu ti to tak strašně zvedne koně, že budeš trhat asfalt a to se vyplatí 


Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
Takze vlastne "oprava" stylem pokus omyl? Ajo vlastne, vyriznuti katu nic nestoji tak proc nezacit tam, ze? A co treba zjistit kde ten problem je a resit to? Krom toho ucpany kat na dieselovem BMW jsem jeste nevidel, ten napad jiste pochazi od odbornika pres DPF....BMW_r píše:Odstranění zřejmě notně zacpaného katu. Vysoká spotřeba a špatně mi to jede ve vyšších otáčkách. Navíc to u nafty vlastně k ničemu není.
Čas utíká a proto běžné rady , kdysi účinné jsou u moderních vozů nesmyslem. Experimenty patří minulosti i kdyby STK vůbec nebyla. Pokud chce člověk spolehlivě užívat tyto stroje, má akceptovat doporučení továrny s lehkým českým nadhledem a umem. Ať si člověk myslí co chce, v BMW to jistě ví lépe.. 

nepropadat panice...
Na foru smradlavých čoudilů bych čekal trochu víc nadšení pro takovouhle akci.
Na vyhození katu (čti kurvítka) není nic špatnýho. Měl jsem to takle dlouho na starým merglu, ale bohužel ty mercedesy reznou pekelným způsobem. Prohnilý blatníky se ještě daly zamaskovat izolačkou ve stylu crosover (ikdyž když už to byla díra na obě ruce tak to byl už trochu problém), ale když se propadla podlaha, tak už to bylo špatný.
Na báwo 330d se přímo prodávaj kity na ebai, třeba tady:
http://www.ebay.com/itm/103-Downpipe-de ... Sw5dNWmJlX
Dokonce by to mělo zvednout i výkon.
Ale tolik peněz za to dávat nebudu. Copak kradu? Jako tahle vláda? To se udělá nějak doma na koleni.
Samozřejmě že jsem problém s vysokou spotřebou a tím že to nejede už zkoušel řešit i jinak. Bezvýsledně. Jen mi všichni potvrdili, že to fakt jede na hovno a moc žere. Zkoušelo se lecos. Rozebíral jsem sání, ale to je (kupodivu) čistý. Možná proto že se pak ukázalo že někdo už zaslepil (naštěstí) EGRko, podezření na turbo už vyvrátili, diagnostiku mi napích známej a prej taky čistý. Tak už fakt nevím.

Na vyhození katu (čti kurvítka) není nic špatnýho. Měl jsem to takle dlouho na starým merglu, ale bohužel ty mercedesy reznou pekelným způsobem. Prohnilý blatníky se ještě daly zamaskovat izolačkou ve stylu crosover (ikdyž když už to byla díra na obě ruce tak to byl už trochu problém), ale když se propadla podlaha, tak už to bylo špatný.

Na báwo 330d se přímo prodávaj kity na ebai, třeba tady:
http://www.ebay.com/itm/103-Downpipe-de ... Sw5dNWmJlX
Dokonce by to mělo zvednout i výkon.

Samozřejmě že jsem problém s vysokou spotřebou a tím že to nejede už zkoušel řešit i jinak. Bezvýsledně. Jen mi všichni potvrdili, že to fakt jede na hovno a moc žere. Zkoušelo se lecos. Rozebíral jsem sání, ale to je (kupodivu) čistý. Možná proto že se pak ukázalo že někdo už zaslepil (naštěstí) EGRko, podezření na turbo už vyvrátili, diagnostiku mi napích známej a prej taky čistý. Tak už fakt nevím.
Já jsem teda o ucpaným katu u bmw ještě neslyšel.A pokud to bude pravda , tak musejí bejt vstřiky úplně na kašu.Váha , atd je ok?A ted kterej je podle tebe ucpanej? Podle mě tam je předkat a pak další dva
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
Já sem teda u M57 ani M47 nikdy neviděl kat ucpaný, a to byli kolikrát šroty kde ukapávalo víc vstřiků, motor šel jak pumpa na sračky a hulilo to snad i na volnoběh.BMW_r píše:Váha vzduchu je OK. Vstřiky nevim, ale už vim co 1 vstřik stojí. A vzhledem k tomu, že jich je tam 6, tak musí bejt taky OK.
Hodně štěstí s opravou, s tímhle přístupem ho budeš potřebovat a pozdravuj kokota, co ti poradil vyřezat kat (nebo se přiznej, že to napadlo tebe

Btw. napsat že ste to napíchli a je to čistý je docela nic neříkající u CR nafty. To snad čekáš, že tam bude uložená chyba s popisem co vyměnit? Jak se chová tlak v liště, vzduch při zátěži?