BMW E46 330d dekat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

BMW_r
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 22 srp 2016, 09:10
Odpovědi: 0

BMW E46 330d dekat

Příspěvek od BMW_r »

Má někdo zkušenosti s vyhozením katu na nafťáku BMW? Je to euro 3, takže by to mělo být v pohodě. Jde mi především o to jestli nebude nutný nějak upravit řídíci jednotku. díky
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

A smysl takoveho zasahu?
BMW_r
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 22 srp 2016, 09:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od BMW_r »

Odstranění zřejmě notně zacpaného katu. Vysoká spotřeba a špatně mi to jede ve vyšších otáčkách. Navíc to u nafty vlastně k ničemu není.
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 289
Registrován: 06 úno 2016, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od TANN3R »

Jasně, je to tam k ničemu. Oni to tam z výroby montovali omylem (LOL) . Proč nekoupíš druhej jetej?
BMW_r
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 22 srp 2016, 09:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od BMW_r »

No, tak samozřejmě že je to k ničemu. Je to jen kvůli ekoteroristickým šimlům. :)

Kupovat jetej katalyzátor ... no :D (LOL) Za prvé je to asi jako kupovat starý brzdový kotouče a za druhý proč bych za to měl něco platit, když tu ucpávku z vejfuku můžu vyhodit zadarmo? :D

Kdybych chtěl zbytečně něco platit, to bych moh dál jezdit za 9 litrů a nic neřešit ...
rosta tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 06 led 2008, 19:33
Odpovědi: 0
Bydliště: okr.Svitavy

Příspěvek od rosta tdi »

By mě zajímalo co vás konečně donutí ty katy z těch aut nevyndávat :x . Tímto se jen zvyšuje buzerace na stk,atd a ještě ti to bude smrdět jak Avia. A ke všemu ti to tak strašně zvedne koně, že budeš trhat asfalt a to se vyplatí :roll:
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

BMW_r píše:Odstranění zřejmě notně zacpaného katu. Vysoká spotřeba a špatně mi to jede ve vyšších otáčkách. Navíc to u nafty vlastně k ničemu není.
Takze vlastne "oprava" stylem pokus omyl? Ajo vlastne, vyriznuti katu nic nestoji tak proc nezacit tam, ze? A co treba zjistit kde ten problem je a resit to? Krom toho ucpany kat na dieselovem BMW jsem jeste nevidel, ten napad jiste pochazi od odbornika pres DPF....
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Čas utíká a proto běžné rady , kdysi účinné jsou u moderních vozů nesmyslem. Experimenty patří minulosti i kdyby STK vůbec nebyla. Pokud chce člověk spolehlivě užívat tyto stroje, má akceptovat doporučení továrny s lehkým českým nadhledem a umem. Ať si člověk myslí co chce, v BMW to jistě ví lépe.. :)
nepropadat panice...
BMW_r
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 22 srp 2016, 09:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od BMW_r »

Na foru smradlavých čoudilů bych čekal trochu víc nadšení pro takovouhle akci. :D

Na vyhození katu (čti kurvítka) není nic špatnýho. Měl jsem to takle dlouho na starým merglu, ale bohužel ty mercedesy reznou pekelným způsobem. Prohnilý blatníky se ještě daly zamaskovat izolačkou ve stylu crosover (ikdyž když už to byla díra na obě ruce tak to byl už trochu problém), ale když se propadla podlaha, tak už to bylo špatný. :roll:

Na báwo 330d se přímo prodávaj kity na ebai, třeba tady:
http://www.ebay.com/itm/103-Downpipe-de ... Sw5dNWmJlX

Dokonce by to mělo zvednout i výkon. :) Ale tolik peněz za to dávat nebudu. Copak kradu? Jako tahle vláda? To se udělá nějak doma na koleni.

Samozřejmě že jsem problém s vysokou spotřebou a tím že to nejede už zkoušel řešit i jinak. Bezvýsledně. Jen mi všichni potvrdili, že to fakt jede na hovno a moc žere. Zkoušelo se lecos. Rozebíral jsem sání, ale to je (kupodivu) čistý. Možná proto že se pak ukázalo že někdo už zaslepil (naštěstí) EGRko, podezření na turbo už vyvrátili, diagnostiku mi napích známej a prej taky čistý. Tak už fakt nevím.
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

Kdyz to tak ctu, chudak auto ktery se ti dostane pod pracky
rosta tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 06 led 2008, 19:33
Odpovědi: 0
Bydliště: okr.Svitavy

Příspěvek od rosta tdi »

Já jsem teda o ucpaným katu u bmw ještě neslyšel.A pokud to bude pravda , tak musejí bejt vstřiky úplně na kašu.Váha , atd je ok?A ted kterej je podle tebe ucpanej? Podle mě tam je předkat a pak další dva
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
BMW_r
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 22 srp 2016, 09:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od BMW_r »

Váha vzduchu je OK. Vstřiky nevim, ale už vim co 1 vstřik stojí. A vzhledem k tomu, že jich je tam 6, tak musí bejt taky OK. :roll:
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

Bmwrepair píše:Kdyz to tak ctu, chudak auto ktery se ti dostane pod pracky
tak tak.souhlas
de-nitro
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 12 úno 2007, 22:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od de-nitro »

BMW_r píše:Váha vzduchu je OK. Vstřiky nevim, ale už vim co 1 vstřik stojí. A vzhledem k tomu, že jich je tam 6, tak musí bejt taky OK. :roll:
prosim te hod to ze skaly a sezen si naky vyvareny piano,podekovat mi muzes potom.
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 289
Registrován: 06 úno 2016, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od TANN3R »

BMW_r píše:Váha vzduchu je OK. Vstřiky nevim, ale už vim co 1 vstřik stojí. A vzhledem k tomu, že jich je tam 6, tak musí bejt taky OK. :roll:
Já sem teda u M57 ani M47 nikdy neviděl kat ucpaný, a to byli kolikrát šroty kde ukapávalo víc vstřiků, motor šel jak pumpa na sračky a hulilo to snad i na volnoběh.
Hodně štěstí s opravou, s tímhle přístupem ho budeš potřebovat a pozdravuj kokota, co ti poradil vyřezat kat (nebo se přiznej, že to napadlo tebe :D ). Než ho vymlátíš, můžeš ho sundat a projet bez..

Btw. napsat že ste to napíchli a je to čistý je docela nic neříkající u CR nafty. To snad čekáš, že tam bude uložená chyba s popisem co vyměnit? Jak se chová tlak v liště, vzduch při zátěži?
Odpovědět

Zpět na „BMW“