Audi A4 B6 1.8T BFB turbo

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
KONNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2012, 16:57
Bydliště: Košice

Audi A4 B6 1.8T BFB turbo

Příspěvek od KONNI »

Hosi turbo v audi uz doziva a rad by som sa poradil co dalej, kedze viem, ze na turba je tu fachmanov dost. Rozmyslam, ze bud to kupim nove origo kkk k03 (ziadny repas) alebo ma napadol aj nejaky hybrid pri ktorom by mi ostal spool up serioveho turba ale malo by trosku vykonovu rezervu kedze v buducnosti chcem ist vykonom vyssie. Neplanujem ziadnych 300 koni ani nic take ale tych 220 by bolo fajn a to uz seriove turbo nezvladne si myslim(urcite nie bezpecne). Kebyze beriem seriove tak by som to nechal naladit na nejakych 190 koni aby to malo este rezervu a hotovo.
K tomu sa mi naskyta otazka co znesie na tychto motoroch sanie, kedze upravovat vedenie nebudem kvoly zachovaniu origo vzhladu.
Tak ak niekto mate nejaky postreh aj k tejto teme, budem vdacny.
Audi A4 B6 1.8t
Uživatelský avatar
KONNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2012, 16:57
Bydliště: Košice

Příspěvek od KONNI »

(hm)
Audi A4 B6 1.8t
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“