P407 1,6 Hdi nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
P407 1,6 Hdi nestartuje
zdravím všechny, P407 1,6 Hdi nestartuje. Byly preventivně vyměněny snímače na klice a vačce, stále stejně. Pak byla použita diagnostika delphi 150 a tam byla závada P0193 - snímač tlaku paliva, která nešla smazat. Zapojili jsme nový snímač (nedával se však do railu), závada již šla smazat a v datalistu při startování s původním snímačem tlaku ukazuje jak tlak paliva tak otáčky motoru. žádný chybový kod se již nezobrazí, pouze po opakovaných startech chyba P0335 - chyba snímače klik. hřídele, což si myslím že je spíš nějaký důsledek dlouhého startu než opravdová chyba snímače (navíc když v datalistu otáčky zobrazuje) Poradí prosím někdo, na co se ještě zaměřit ? děkuji předem
Peugeot 208 Allure 1,6 BlueHDi 2015
Citroen C5 Break HDi 100kW Exclusive, navi, jbl, afil 2005
Grande Punto 1,3JTD 66kW,6°,dualAC,B&M 2008 -out
Punto 1,9JTD 6AB,AC 63kW 2003 - out
Citroen C5 Break HDi 100kW Exclusive, navi, jbl, afil 2005
Grande Punto 1,3JTD 66kW,6°,dualAC,B&M 2008 -out
Punto 1,9JTD 6AB,AC 63kW 2003 - out
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33636
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
To mne taky ještě napadlo zkontrolovat přepady do bańky, ale nechce se mi věřit, že by auto které normálně jezdilo najednou úplně umřelo na vstřiky a nemělo snahu ani blafnout. osobně se myslím, že problém je jinde, nikoli ztrátě tlaku v railu propouštějícími vstřiky
Peugeot 208 Allure 1,6 BlueHDi 2015
Citroen C5 Break HDi 100kW Exclusive, navi, jbl, afil 2005
Grande Punto 1,3JTD 66kW,6°,dualAC,B&M 2008 -out
Punto 1,9JTD 6AB,AC 63kW 2003 - out
Citroen C5 Break HDi 100kW Exclusive, navi, jbl, afil 2005
Grande Punto 1,3JTD 66kW,6°,dualAC,B&M 2008 -out
Punto 1,9JTD 6AB,AC 63kW 2003 - out
Ono je to sporné, mě volal chlap, že mu u 2.0 HDI teče ven nafta a auto nejde natočit. Tak koukám , že jen ulítla hadička přepadu a tak dám jinou/celou nádrž ztratil během jízdy/ a auto běželo jako pohádka, tak zkusmo hadičku u přepadu sundám a nafta z trysky hnala ven jako pominutá..,Tak mu říkám pane, bude to chtít opravit trysky /trysku/, jinak bude problém. Ale proč, motor je po G.O. a jezdí parádně..Teď jste tam dal hadičku a proč bych řešil vstřikovače? No nic, nedal si říci a pak volal, že stojí naložen u pumpy a motor nechce chytit..Miloš ví co říká, tím je dobré vždy začít. Je to levné a oko vidí.. 

nepropadat panice...
Do přepadů pár kapek, takže není palivo. Jen přijít na to proč, samozřejmě se mohlo stát něco s čerpadlem. Zajímavé je že po zkušební výměně snímače tlaku paliva bez zatočení motoru starý snímač ukazuje na diagnostice 640kPa nový 3500kPa - nechápu proč ten rozdíl., Tlak se po startování nijak nemění, ještě včera bez jakéhokoli následného zásahu při startování rostl. Asi auto skončí v nějakém diesel servisu, další bádání nemá smysl ...
Peugeot 208 Allure 1,6 BlueHDi 2015
Citroen C5 Break HDi 100kW Exclusive, navi, jbl, afil 2005
Grande Punto 1,3JTD 66kW,6°,dualAC,B&M 2008 -out
Punto 1,9JTD 6AB,AC 63kW 2003 - out
Citroen C5 Break HDi 100kW Exclusive, navi, jbl, afil 2005
Grande Punto 1,3JTD 66kW,6°,dualAC,B&M 2008 -out
Punto 1,9JTD 6AB,AC 63kW 2003 - out
No to by na to možná odpovídalo, chvíli tlak měří, pak ukazuje nějaký konstatní. Nebylo by prosím nějaké schema ? nemám k tomu vůbec nic kde hledat a měřit
Peugeot 208 Allure 1,6 BlueHDi 2015
Citroen C5 Break HDi 100kW Exclusive, navi, jbl, afil 2005
Grande Punto 1,3JTD 66kW,6°,dualAC,B&M 2008 -out
Punto 1,9JTD 6AB,AC 63kW 2003 - out
Citroen C5 Break HDi 100kW Exclusive, navi, jbl, afil 2005
Grande Punto 1,3JTD 66kW,6°,dualAC,B&M 2008 -out
Punto 1,9JTD 6AB,AC 63kW 2003 - out