tepelný štít

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

tepelný štít

Příspěvek od jaykay »

Chlapi, nad posledním tlumičem výfuku mně odpadl tepelný štít. Jedná se o Ford Galaxy 1.9TDI PD rv 2006. Můžu jezdit bez něj? Bude nějakej problém?
Díky
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5096
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Teoreticky ne. Je tam,aby se to případně neohřívalo od výfuku,hlavně kufr a nátěrové hmoty na podvozku. Schánět a dodat ale jezdit se dá.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

předpokládám že otvory propadly přes ty vějířové matky co ?
kup si je nový a sežeň si někde velký plechový podložky, my používáme takový jak izolatéři - pozinkovaný o průměru tak 40mm a je to OK
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

roman1648 píše:předpokládám že otvory propadly přes ty vějířové matky co ?
kup si je nový a sežeň si někde velký plechový podložky, my používáme takový jak izolatéři - pozinkovaný o průměru tak 40mm a je to OK
presne tak, diky
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33738
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: tepelný štít

Příspěvek od slovacek.milos »

jaykay píše: Můžu jezdit bez něj? Bude nějakej problém?
Díky
pochybuju že by vznikll problém,

zkus někdy po dojezdu vzít pravou ruku a dát ji na zadní díl výfuku a prošahat jeho okolí pak zjistíš sám co to vlasně řešíš ;)
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Re: tepelný štít

Příspěvek od jaykay »

slovacek.milos píše:
jaykay píše: Můžu jezdit bez něj? Bude nějakej problém?
Díky
pochybuju že by vznikll problém,

zkus někdy po dojezdu vzít pravou ruku a dát ji na zadní díl výfuku a prošahat jeho okolí pak zjistíš sám co to vlasně řešíš ;)

to jsem chtel slyset, sup s tim do popelnice :D
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7575
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

kdysi jsem šáhl na svém favoritu na konec celonerezového výfuku... hezká spálenina (LOL)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33738
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Vici píše:kdysi jsem šáhl na svém favoritu na konec celonerezového výfuku... hezká spálenina (LOL)



favorit šarin 1,9 PD to byl?
výfukům se věnuji mám na to všechno nakoupeno, nikdo v okolí to nedělá jen nové, zcela vědomě chytnu zadní díl u jakéhokoliv auta po dojezdu holou rukou a hýbu s výfukem jestli třeba leží na nápravě, kdybych se někdy popálil tak si vemu rukavici,

jak si vzpomenu změřím nějaký výfuk po dojezdu lezrem jen tak pro zajímavost
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 12 zář 2016, 09:51, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

je pravda že u nafty se poslední díl už moc nehřeje, kor když to jde přes DPF,kat a např. ještě jeden tlumič
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7575
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

miloši dělal jsem si srandu...

jinak mám pocit, že někdy když dáváš tažné, musíš ten štít i vyhodit...
ale já osobně bych ho připevnil nazpět.. :-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33738
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Vici píše:miloši dělal jsem si srandu...

jinak mám pocit, že někdy když dáváš tažné, musíš ten štít i vyhodit...
ale já osobně bych ho připevnil nazpět.. :-)
šak jo já to jen tak pro zajímavost někdy změřím, podle mě to tam je pro srandu králíků až kvůli extrémům,

viděls někdy svítit kat pod autem jak lampion, světle červený ?
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7575
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jj.. viděl
viděl jsem i na 120 svody rozžhavené do běla :-D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33738
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Vici píše:jj.. viděl
viděl jsem i na 120 svody rozžhavené do běla :-D
čoveče a co to způsobilo ?

mrknu pod feldu a kat svítil jak lampion :o skoro bíle,
jel jsem do autorizáku a borec že to už viděl ale co to způsobuje neví, felda byla MPi a způsobila to zapalovací lišta, benál tekl do katu a tam hořel,

ty svody taky :o kurna co to je, zlé sen nebo co, svody na favoritu svítily, :o :? :idea: první jsem volal do výrobního družstva nevím už kam, favorit byl upravený čtyři trubkové svody a jiný výfuk tam nic neřekli, pak jsem zjistil že se protáčí v tisícihranu rozdělovač, druhý rozdělovač a ok


a k věci tak přijel HTP byl chvilku nastartovaný před dílnou dal jsem ho na zvedák výměna oleje vemu lejzr a zadní díl 38 stupnů
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 14 zář 2016, 16:58, celkem upraveno 1 x.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7575
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

kat je svině.. jak to nepálí, nebo dává moc, tak to chytne v katu a je hotovo.. vím o feldě mpi, špatný benzín, ten přidřel vstřiky.. a do katu šel benzín navíc, začal hořet a podpálil auto od podlahy.. asi se to občas stane... v benzinu prý byl litinový prach - benzín se bere na váhu...........

můj favorit byl taky trochu jiný.. v poslední verzi měl obsah 1490, MPI z feldy a celonerez výfuk se svody 4-2-1 od Motor-Excelu... dneska mě mrzí, že jsem ho rozprodal... :(
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

roman1648 píše:je pravda že u nafty se poslední díl už moc nehřeje, kor když to jde přes DPF,kat a např. ještě jeden tlumič
Pokud probíhá regenerace,tak ten výfuk vzadu je horký jak sviňa,umí to když kolem jdeš v kratasích spálit chlupy na noze.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“