uz me z toho mrd.... vodni pumpy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jaké rozvody a pumpu na ALH? Pořád koukám a nemůžu se pro nic kloudného rozhodnout... aby to za chvilku neodešlo.
EDIT:
co říkáte na tuto kombinaci:
http://www.cc-autodily.cz/sada-rozvodu-rozvody-29
+ pumpa? http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-vodni-s-tesn-9-9
EDIT:
co říkáte na tuto kombinaci:
http://www.cc-autodily.cz/sada-rozvodu-rozvody-29
+ pumpa? http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-vodni-s-tesn-9-9
Dotaz trochu bokem na HEPU - neříkám že vše, ale některý pumpy nakupuje na tuty u Metelli/Graf včetně jejich číselného značení na těle a pouze přidělaj své logo. Nemáte takový info/zkušenost?
A co se týká těsnění hřídelek, máte lepší zkušenosti s pumpama s mechanickým těsněním nebo moderníma s guferama třeba od VR? http://www.vr-automotive.eu/dichtungen.html
A co se týká těsnění hřídelek, máte lepší zkušenosti s pumpama s mechanickým těsněním nebo moderníma s guferama třeba od VR? http://www.vr-automotive.eu/dichtungen.html
Naposledy upravil(a) Rayx dne 05 led 2017, 10:13, celkem upraveno 1 x.
Když dělám rozvody dávám sadu INA i s rozvoďákem, nebo někdy kladky INA a rozvoďák Bosch, záleží jaký je rozdíl v ceně u obou kombinací. Vodní pumpy dávám DOLZ a zatím jsem neměl problém. Dělám ale většinou jen Francouze, občas něco jiného.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Teď jsem koukal na pumpu DOLZ na 2.0HDi a odlitek je naprosto OK. Jaký problém jsi měl s odlitkama?roman1648 píše:Dolz uz nechci ani videt,staci mrknout na kvalitu toho odlitku...ale kdyz s tim nemas problem tak dobry
Edit: Pardon, opravuji, bylo to na 1.9TD.
Naposledy upravil(a) pepe276 dne 04 led 2017, 19:30, celkem upraveno 1 x.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Hmm, to by být nemělo, ale je to celkem snadno odstranitelné. A jak jsi spokojený s výdrží ložisek a těsnění pumpy?roman1648 píše:Prave na Berlingu hdi...musel jsem to pilovat,prelitek branil usazeni kdybych to utahnul tak to praskne
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
já dával vždy co bylo - Bosch, SKF, INA, Dayco.. vždy sada včetně vodní pumpy a zatím musím zaklepat všechno se točí a nic se nepředělávalo, nikdy jsem to moc neřešil co jak vypadá a jakej mám pocit, ten mám po rozvodech pořád stejně blbej...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
tie noname pumpy s nalepkou ktore su v sadach INA, conti....ved to uz na pohlad vyzera ako cinsky odpad
posledne som videl meyle pumpu po 2 rokoch na opel benzine...rozpadnute lozisko. Bola asi v polke intervalu na vymenu.
posledne som videl meyle pumpu po 2 rokoch na opel benzine...rozpadnute lozisko. Bola asi v polke intervalu na vymenu.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke