scenic DTi-zhavení

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

scenic DTi-zhavení

Příspěvek od patrik.kloucek »

Zdar chlapi, potrebuju poradit. Jde nejak prodlouzit doba zhaveni u scenicaI DTi? Mam pocit ze to nejak malo zhavi. Svicky se sice rozpali,ale jen konce a hned to zhavit prestane.
Zkousel jsem vycuknout cidlo teploty vody coz dobu zhaveni prodlouzilo jenze po nastarovani sel motor hned do omezovace. :o :? Muzete mi nekdo vysvetlit co se to deje? Je to normani? U koncernu kdyz vycukbńu cidlo tak to tam natlaci vic nafty auto chtne zahuli a bezi.Ale tohle vyleti do omezovace a na nic nereaguje.Kdyz cidlo pripojim tak zas vrci jak ma. :roll: (wallbash)
diky moc za radu
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Odpojíš snímač teploty a otáčky idú hneď na 4500? To je divné, čo viem tak na dTi sa len rozbehnú vetráky. Tam je ešte MSA15 alebo už EDC15?
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

Jj hned vyletí do omezovače. Jak poznám edc15? Je to jeden z posledních.dti.je to 2003 59kw.coz by měl být nějakým přepracované motor původně asi 72kw. Plní to euro 3 tak nevím....
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

59kW už bude EDC15 - dvojštekrová jednotka
mirec
Přispěvovatel
Příspěvky: 532
Registrován: 05 dub 2007, 04:38
Bydliště: Sk

Příspěvek od mirec »

daj císlo kasne a napísem ti či je to edc alebo msa
P-DIAG
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 13 kvě 2012, 12:39
Bydliště: Střední čechy

Příspěvek od P-DIAG »

DTi nikdy neměli EDC15 ,ty začaly až na DCi.
Opravy autoelektriky,autoelektroniky,diagnostika,programování jednotek atd...
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

Kluci já myslím že je úplně jedno jestli je edc nebo ne. to přece nemůže mít vliv na to proč to po natočení jde do omezovače...nebo se mýlím?
mirec
Přispěvovatel
Příspěvky: 532
Registrován: 05 dub 2007, 04:38
Bydliště: Sk

Příspěvek od mirec »

mýliš sa trocha. tieto motory po odpojení snímača teploty vyletia do vysokých otáčok. To nie je oktafka 1,9.
pravdepodobne tam máš motor F9Q744 EDC15VM+

(to nie je pravda že len DCi majú EDC15. DCi majú EDC15C3, ak sa mýlim opravte ma)
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

No pokud je to tak tak to bude ono.Tady je VIN jestli muzes to zjistit co v tom vlastne je. VF1JA1U0528136138

Takze otacky by byly vyreseny....ted jeste jak prodlouzit dobu zhaveni.Jde to nejak?
Ono totiz po natoceni se to tak divne hada...jako by to slo chvilkama na 3 a po cca 3-4s se to srovna.
Zkousel jsem zhavaky...jsou cca 6mes stary NGK. Zhavi vsechny.ALe v tehle teplech se jim tak staci rozzhavit spicka a hned to vypne. Trysky jsem mel cca Pred 4mes vyndany a byli v dieservisu na vycisteni a serizení. Takze ted nevim kde hledat problem. Vsechno tohle jsem delal kvuli tomu ze to hur(tak 4-5otoceni) chytalo kdyz to bylo studeny a byla chladno.Kdyz to chtlo stacila vterina tak pak to chytlo na drc. Stacilo to i malinko ohrat bufikem a taky na drc.
Predstih dle KTS v poradku.Tlaky na vsech valcich stejny. :? :(
Nekdo napad nebo rada prosám....diky
Kubi
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 10 čer 2013, 21:16

Příspěvek od Kubi »

Koľko to ma KM?
My máme doma Kangoo 1,9dti 59kw rv. 2000 a ma najazdene asi 105tisic km. Minulu zimu nam nechcelo štartovať keď bolo chladnejšie jak -10 stupňov celzia. Skontrolovali sme žhavky a nežhavila ani jedna!!Deň pedtym rano -8 a kango naštartovalo celkom normale, čiže do tych mínus 10 to startovalo bez žhavenia :shock: S novými žhavkami naštartuje aj na sibíri, ale motor je v perfektnej konndícii, to je pravda.
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

Km tezko rict. Privezl jsem to z AT ma to tak nejka servisku...teoreticky to i vychazi cca 260tkm.,ale buh vi. V kazdym pripade tlaky vstriky,zhavaky, predstih ....vse by melo byt Ok. Posledni co me zbyva je starter ze by tocil malo...ale to fakt nevim.Moc s mi to nezda. Nejakej napad?
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“