jak na zalomený šroub v bloku motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dominik
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 24 srp 2010, 21:18

jak na zalomený šroub v bloku motoru

Příspěvek od dominik »

Ahoj všem, mám na Vás prosbičku, utrhl se mi šroub který drží uchycení motoru, ustřihl se tak, že je zároveň s blokem motoru. Co by jste mi doporučili, zkusit navařit matku? Je to v prostoru mezi napínací kladkou a vodní pumpou, tak nevím jestli je dobré to zahřívat. S vytahováky nemám moc dobrou zkušenost, za jakýkoliv tip, nebo radu předem děkuji.
VW GIV 1.9 TDI PD
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Matkou se začíná, vrtačkou končí...
nepropadat panice...
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00

Příspěvek od marian.marcin »

Pokiaľ nieje našpanovaný a to nieje lebo hlava sa mu urvala, tak by mal zo závitu vyliezť celkom ľahko.Mne sa urval tak isto a vytočil som ho z magnetom ale možno iba náhodou
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3492
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Malou frézkou říznout drážku a vytočit šroubovákem, ale za předpokladu, kterej zmiňuje Marián.
Oct asv 2000, DieselPower
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00

Příspěvek od marian.marcin »

No tak, mne vyliezol von úplne ľahko ;).Presne modelárskou frézkou narež drážku na skrutkovač.
Naposledy upravil(a) marian.marcin dne 28 zář 2016, 18:40, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tyhle šrouby radši měnit, je dlouhý, pevnost "jen" 8.8 a utahuje se 30Nm-40Nm + 90st.
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

nejdřív pořádně přivařit podložku aby se svar pořádně chytil a pak zobnout na podložku matku
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

jericho-3 píše:Matkou se začíná, vrtačkou končí...
...někdy i závitníkem, např. když je dotaženej přes závit... (wallbash)
a to "jen" závitníkem ještě se "štěstím"/trochou šikovnosti s tou vrtačkou, pokud je ten zalomenej šroub např. v hliníku ;)
pašíkombi AFN B597
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nám se ted osvědčili takové pevnější tesařské podložky, než ti tam dáme tak ji naříznem a pak tupým majzlem točíme, prohřítat ceočkem na kopec to se musí až de pomalu ven když drží,
recept na to není ale odvrtávání a vytáhováky to je ta nejhroší varianta
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“