rotačka - podtlaková pumpa K.O.?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Romcis
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Odpovědi: 0
Registrován: 27 pro 2012, 14:37
Bydliště: Česká Lípa

rotačka - podtlaková pumpa K.O.?

Příspěvek od Romcis »

Čau kluci, mám jen rychlý dotaz, podezírám podtlakovku že je K.O., po nastartování vytvoří tak do 3 sekund cca -0,8 bar, šlápnu 3x na brzdu a podtlak padne na -0,3 bar a TRVÁ cca skoro 10 sekund než se podtlak vrátí na těch -0,8 bar.
Ptám se z toho důvodu, že typicky nejvíce po zabrždění má auto hodně vlažnou akceleraci, jako kdyby nebyl podtlak pro zatažení táhla do baňky, nebo byl nedostatečný.
Hadičky, N75, baňka, váha, podtlak hadice do posilovače nové. Nátrubek na vakuovce zalepen dvousložkou. EGR off. Předpětí na baňce mezi 1mm-2mm, protitlak výfuk.plynů na volnoběh 0,14 bar. Regulace vypodložena 0,1mm podložkama.
Auto v podpisu.
VW Golf IV Variant - výbava Edition MR2001 - 1.9 TDI 81kW ASV + DPF HJS, puky TT
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2015, 21:23

Příspěvek od ferdy91 »

Mal som podobny problem takmer identicky na ibize asv naslapal som pedal a tvrdy az po pridani nad 2500ot zmakol takisto turbo prislo na 2500 a riadny kopanec vymenil som podtlakovku a vsetko ide ako ma ja by som skusil to
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Tieto podtlakovky za tie km...sa necudujte. Vsetko co ma cez 300-400t uz nema podtlaku kolko treba.

Vymenit a bude to brzdit ako nove ;)

Samozrejme pokial nemas niekde niedu a neuteka ti podtlak.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“