skoda octavia 1.9tdi 66kw vstrekovacie cerpadlo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Martinkokes
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 09 říj 2016, 23:53
Odpovědi: 0

skoda octavia 1.9tdi 66kw vstrekovacie cerpadlo

Příspěvek od Martinkokes »

Zdravim mam problem z motorom auto nemozemnastartovat bol tam totiz meneny motor po vymene motora som nemohol auto nastartovat vobec mechanik povedal ze je to zavada cerpadla lebo vsetko ostatne je v poriadku vymenil som cerpadlo tak isto mi tp nejde pritom cerpadlo strieka cez vstreky ide nafta rozvody su dobre nastavene zhvice zhavia a proste vsetko ide ... na sprej mi to chyta bez problemov ale iba na sprej..naftu nepali potom zdochne .. zase ked tam dam naspet stare cerpadlo tak mi to chyti ale iba ked startujemz plnym plynom a motor ide len na vysokych otackach cca2000-3000..akonahle uberiemtrochu plyn auto zdochne ... prosim poradte .. a inak skusal som obydve cerpadla napajat priamo cievku na baterku cut off ventil a nic ...
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

tak si asi dal zase špatný čerpadlo.. pokud ti vše sedí... co VAG ? hodnoty ?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: skoda octavia 1.9tdi 66kw vstrekovacie cerpadlo

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Martinkokes"]pritom cerpadlo strieka cez vstreky ide nafta rozvody su dobre nastavene zhvice zhavia a proste vsetko ide ...


takže připojíš jeden vstřik na trubku točíš motorem a stříká ti nafta cca 40 cm rozprášená jo?
Martinkokes
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 09 říj 2016, 23:53
Odpovědi: 0

Re: skoda octavia 1.9tdi 66kw vstrekovacie cerpadlo

Příspěvek od Martinkokes »

Vstrek som skusal a strieka dobre podla mna a na vagu s to mal na klasickej diagnostike a nic neukazovalo ziadnu chybu .. a skusali sme nastatovat aj predvstrek a nic proste .. inaksvieti mi imobilizer ale ten bol pred rokom odstraneni pocitacovo.a aj kebyze funguheten imobilizer tak by to nestriekalo naftu vobec
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud jsi měl venku vstřik a práší ti skoro 40 cm

setrvák máš na rysku vačku na přípravek a čerpadlo na kolík

chytá ti to na sprej a dáll to nejde

tak někde kecáš to je proti přírodě
;)
tom hanks
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Registrován: 27 črc 2015, 21:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od tom hanks »

změřil bych tlaky na tom "novým" motoru
Uživatelský avatar
White
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 25 pro 2013, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Ve Smogu

Příspěvek od White »

Nedali jste vačku o 180stupnu naopak? Nedavno to tady řeším manik, motor se nepotka ale nemá to časováni že, když nastavíš rozvody tak 4válec musí být ve střihu tak si to zkontorluj pokud ste povolovali kolo na vačce.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

White píše:Nedali jste vačku o 180stupnu naopak? Nedavno to tady řeším manik, motor se nepotka ale nemá to časováni že, když nastavíš rozvody tak 4válec musí být ve střihu tak si to zkontorluj pokud ste povolovali kolo na vačce.
když dáš vačku naopak jak zasuneš přípravek?
Uživatelský avatar
White
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 25 pro 2013, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Ve Smogu

Příspěvek od White »

slovacek.milos píše:
White píše:Nedali jste vačku o 180stupnu naopak? Nedavno to tady řeším manik, motor se nepotka ale nemá to časováni že, když nastavíš rozvody tak 4válec musí být ve střihu tak si to zkontorluj pokud ste povolovali kolo na vačce.
když dáš vačku naopak jak zasuneš přípravek?
Někdo tady psal že vačka nemá tu aretaci excentrickou nebo jo? Možná ty starší motory ale pár vlaken dole se to tady řešilo, já osobně to nikdy neřešil dal sem pravítko a hotovo nestudoval sem jestli je drážka na středu vačky nebo není ;)
tom hanks
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Registrován: 27 črc 2015, 21:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od tom hanks »

jenže jemu to vrčí,ale mizerně ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="White"][quote="slovacek.milos"]

Někdo tady psal že vačka nemá tu aretaci excentrickou

no právě že má a jinak pravítko nezasuneš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tom hanks píše:jenže jemu to vrčí,ale mizerně ;)
, protože není možné aby ti šel 4O cm prach při startu z trysky, rozvody ok a nejelo to, po start spreji,
rami
Aktivista
Příspěvky: 1671
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

nemas natankovany benzin v nadrzi ;)
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Martinkokes
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 09 říj 2016, 23:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martinkokes »

Slovacek ..mal si pravdu bola pretocena vacka .. kontrolovali sme to pomocou srubovaka.dali sme dole vstrek jeden a tam zasunuli srubovak aby sme vedeli polohu piestov .. len problem sa nevyriesil auto stale nejde ..v hadicke ktora ide z palivovehofiltra je malo nafty a vela peny a bubliniek .ako keby cerpadlo z niekadial aj vzduch..len nevieme prist nato odkial ..motor naskoci bez spreja iba len tak zavrci a koniec.. zo sprejom parselund bezi na naftu a potom zdochne .. .. ako som pisal cerpadlo je dobre a rozvody nastaneve na maximalnu prestnost.. ja uz som si stym nevedel dat rady tak som to daval roznim mechanikom o ktorych bolo zname ze su dobri ... lenze aj ty krutili hlavoua nevedeli vo je tomu ... a nakoniec by som chcel dodat ze ten pan co pisal tu na fore ze mamdoliat naftu nech doleje sebe rozum ..:)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ide nafta rozvody su dobre nastavene

kontrolovali sme to pomocou srubovaka

třeba zde máš foto jak se dělají rozvody, třeba ti to někdo hodí i v češtině, http://www.tdiclub.com/articles/pdf/a4timingbelt.pdf




Vstrek som skusal a strieka dobre podla mna

hadicke ktora ide z palivovehofiltra je malo nafty a vela peny a bubliniek


pokud ti de pěna nebo bubliny a málo nafty vstřik nestříká, nejlím když máš obyčejnou ac pumpu ze staré škodovky čerpáš naftu co de do čerpadla a pomalu hledáš kde ti přisíví vzduch, termoventil, odkalovač, přepad, musíš hledat a obnovit dodávku paliva bez bublin

a ještě se toho hodně naučit

;) ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“