skoda octavia 1.9tdi 66kw vstrekovacie cerpadlo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 09 říj 2016, 23:53
skoda octavia 1.9tdi 66kw vstrekovacie cerpadlo
Zdravim mam problem z motorom auto nemozemnastartovat bol tam totiz meneny motor po vymene motora som nemohol auto nastartovat vobec mechanik povedal ze je to zavada cerpadla lebo vsetko ostatne je v poriadku vymenil som cerpadlo tak isto mi tp nejde pritom cerpadlo strieka cez vstreky ide nafta rozvody su dobre nastavene zhvice zhavia a proste vsetko ide ... na sprej mi to chyta bez problemov ale iba na sprej..naftu nepali potom zdochne .. zase ked tam dam naspet stare cerpadlo tak mi to chyti ale iba ked startujemz plnym plynom a motor ide len na vysokych otackach cca2000-3000..akonahle uberiemtrochu plyn auto zdochne ... prosim poradte .. a inak skusal som obydve cerpadla napajat priamo cievku na baterku cut off ventil a nic ...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: skoda octavia 1.9tdi 66kw vstrekovacie cerpadlo
[quote="Martinkokes"]pritom cerpadlo strieka cez vstreky ide nafta rozvody su dobre nastavene zhvice zhavia a proste vsetko ide ...
takže připojíš jeden vstřik na trubku točíš motorem a stříká ti nafta cca 40 cm rozprášená jo?
takže připojíš jeden vstřik na trubku točíš motorem a stříká ti nafta cca 40 cm rozprášená jo?
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 09 říj 2016, 23:53
Re: skoda octavia 1.9tdi 66kw vstrekovacie cerpadlo
Vstrek som skusal a strieka dobre podla mna a na vagu s to mal na klasickej diagnostike a nic neukazovalo ziadnu chybu .. a skusali sme nastatovat aj predvstrek a nic proste .. inaksvieti mi imobilizer ale ten bol pred rokom odstraneni pocitacovo.a aj kebyze funguheten imobilizer tak by to nestriekalo naftu vobec
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Někdo tady psal že vačka nemá tu aretaci excentrickou nebo jo? Možná ty starší motory ale pár vlaken dole se to tady řešilo, já osobně to nikdy neřešil dal sem pravítko a hotovo nestudoval sem jestli je drážka na středu vačky nebo neníslovacek.milos píše:když dáš vačku naopak jak zasuneš přípravek?White píše:Nedali jste vačku o 180stupnu naopak? Nedavno to tady řeším manik, motor se nepotka ale nemá to časováni že, když nastavíš rozvody tak 4válec musí být ve střihu tak si to zkontorluj pokud ste povolovali kolo na vačce.

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 09 říj 2016, 23:53
Slovacek ..mal si pravdu bola pretocena vacka .. kontrolovali sme to pomocou srubovaka.dali sme dole vstrek jeden a tam zasunuli srubovak aby sme vedeli polohu piestov .. len problem sa nevyriesil auto stale nejde ..v hadicke ktora ide z palivovehofiltra je malo nafty a vela peny a bubliniek .ako keby cerpadlo z niekadial aj vzduch..len nevieme prist nato odkial ..motor naskoci bez spreja iba len tak zavrci a koniec.. zo sprejom parselund bezi na naftu a potom zdochne .. .. ako som pisal cerpadlo je dobre a rozvody nastaneve na maximalnu prestnost.. ja uz som si stym nevedel dat rady tak som to daval roznim mechanikom o ktorych bolo zname ze su dobri ... lenze aj ty krutili hlavoua nevedeli vo je tomu ... a nakoniec by som chcel dodat ze ten pan co pisal tu na fore ze mamdoliat naftu nech doleje sebe rozum ..

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33620
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ide nafta rozvody su dobre nastavene
kontrolovali sme to pomocou srubovaka
třeba zde máš foto jak se dělají rozvody, třeba ti to někdo hodí i v češtině, http://www.tdiclub.com/articles/pdf/a4timingbelt.pdf
Vstrek som skusal a strieka dobre podla mna
hadicke ktora ide z palivovehofiltra je malo nafty a vela peny a bubliniek
pokud ti de pěna nebo bubliny a málo nafty vstřik nestříká, nejlím když máš obyčejnou ac pumpu ze staré škodovky čerpáš naftu co de do čerpadla a pomalu hledáš kde ti přisíví vzduch, termoventil, odkalovač, přepad, musíš hledat a obnovit dodávku paliva bez bublin
a ještě se toho hodně naučit

kontrolovali sme to pomocou srubovaka
třeba zde máš foto jak se dělají rozvody, třeba ti to někdo hodí i v češtině, http://www.tdiclub.com/articles/pdf/a4timingbelt.pdf
Vstrek som skusal a strieka dobre podla mna
hadicke ktora ide z palivovehofiltra je malo nafty a vela peny a bubliniek
pokud ti de pěna nebo bubliny a málo nafty vstřik nestříká, nejlím když máš obyčejnou ac pumpu ze staré škodovky čerpáš naftu co de do čerpadla a pomalu hledáš kde ti přisíví vzduch, termoventil, odkalovač, přepad, musíš hledat a obnovit dodávku paliva bez bublin
a ještě se toho hodně naučit

